Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jegypénztártól a fabódéig

Annyi pénzt ráköltenek erre az új bérletre, hogy bőven megérte volna a régi típust forgalmazni, és több pénztárost felvenni, így elkerülni a hó eleji sorbaállást. Ez vajon melyik tanácsadó ötlete volt?

Tanácsoljuk (teljesen ingyen), amennyiben a bérletárusítás szünetel, a bódét használják bábszínházként, ez plusz bevételt jelenthet a BKV-nak!

25 Tovább

Szándékosan szívat a BKV?

Tisztelt BKV!

Kb. egy hete a 3-as autóbusz vonalán a Lépcsős utca megállóban változtatás történt. Az MM típusú megállót M típusura cserélték, előrébb hozták az utasváró pavilon felé. A megállóban soha nem látott nyomorgást idéztek elő ezzel, olykor 45-50 ember „ömlik” a megállóban várakozó többi emberre. Egymás lábán taposnak, lökdösik egymást, érthető módon, hisz máshogy nem férnek el. Mai nap az egyik 14-es busz beállt az egyik 233E-busz mögé (M-megálló) majd kinyitotta az ajtókat, egy sáros, vizes szakaszon. Ez volt a cél? Kérdem én. Önök szándékosan szívatják az utasokat?

Megértem, hogy a Volánbusz megálló rossz elhelyezése miatt szükség volt erre, de mint rendszeres Volán utas el kell, hogy mondjam, a busz általában csak 2-3 percet tölt a megállóban, mert a vezetők csak közvetlen az indulási idő előtt állnak be a megállóba. Információm szerint a Volánbuszok végállomása is át lesz helyezve a 138-as busz végállomásához, az utasok könnyebb átszállását segítve.

Szükség van arra Lépcsős utca megállóban egyszerre két autóbusz is utas cserét folytasson, szükség van az MM megállóra.

Megkérném Önöket, azonnal állítsák vissza a megállót az eredeti állapotába, hagyják abba az utasok szándékos szívatását.

Várom válaszukat!
43 Tovább

Tovább folyik a tömegközlekedés szétbarmolása

A BKV ma közleménybe adta, hogy tovább folytatja a szakmai munkát és az egyeztetéseket a paraméterkönyvvel kapcsolatban, tette mindezt azért, mert tegnap Dancs Gábor határozatlan időre „félretette” azt.

Demszky Gábor az Indexnek azt nyilatkozta:
"Paraméterkönyvet mindenképpen Hagyónak kell jegyeznie, de nem tartom szerencsésnek, hogy Dancs Gábor ebben a kérdésben leállít bármit is, ez ugyanis Hagyó hatásköré. A munka tehát tovább folyik"

A BKV a napokban a kerületek képviselőivel egyeztetésbe kezd annak érdekében, hogy a járatcsökkentést követően a közösségi közlekedés színvonala ne csökkenjen.

A BKV utasok nevében kérem a kerületi képviselőket, semmilyen –a BKV utasokat hátrányosan érintő- tervezetet ne fogadjanak el. Nem hagyhatják, hogy a közlekedési vállalat „szakemberei” napi négymillió utazást nehezítsenek meg, vagy több ezer ember utazását lehetetlenítsék el.

Minden épeszű ember tudja, hogy a szolgáltatás csökkentése nem bevétel növekedést, hanem csökkentést eredményez, több autót Budapest utcáira és még elviselhetetlenebb levegőt, életet. (Élő példa erre Miskolc), ezt csak a BKV úgynevezett „szakemberei” veszik figyelmen kívül. Demszky Gábor a jelenlegi állapotok mellet nem hagyhatja, hogy Budapest levegőjét még több autó, még jobban szennyezze.

Minden olyan civil szervezetet támogatunk, akik a járatcsökkentés, a közlekedés szétbarmolása ellen vannak, akár egy tüntetés keretein belül.

Amennyiben kérdésed van, keress meg minket a bkvfigyelo@index.hu e-mail címen. Erre a címre várjuk a civilek leveleit is, reméljük segítségünkre lesznek egy demonstráció megszervezésében.

Ezt a levelet megkapta többek között: Demszky Gábor, Hagyó Miklós, Regőczi Miklós, Antal Attila, Kiricsi Karola, a BKV ügyfélszolgálata, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület, a Critical Mass, a Levegő munkacsoport.

BKV Figyelő
 
85 Tovább

Demszky visszadobta a járatritkítást Hagyónak

Hagyó Miklós főpolgármester-helyettesnek nincs joga átruházni a BKV 2008-as járatritkításának feladatkörét, jelentette ki kedden Demszky Gábor főpolgármester.

"Paraméterkönyvet mindenképpen Hagyónak kell jegyeznie, de nem tartom szerencsésnek, hogy Dancs Gábor ebben a kérdésben leállít bármit is, ez ugyanis Hagyó hatásköré. A munka tehát tovább folyik" - mondta Demszky Gábor főpolgármester kedden, Budapesten újságíróknak.

A főpolgármester azután mondta ezt, hogy hétfőn közlekedésügyi tanácsnoka, Dancs Gábor határozatlan időre leállíttatta a BKV-val a majdnem 10 százalékos teljesítménycsökkentéssel járó hálózatátalakítás kidolgozását.

A 2008-as paraméterkönyv kidolgozása a BKV feladata, de előterjeszteni Hagyó Miklós, szocialista főpolgármester-helyettesnek kell, aki ezt a feladatot hétfőn részben átadta Dancs Gábornak, ám Demszky szerint ezt nem tehette volna meg.

Dancs erre leállította a tervezet kidolgozását, vagyis levélben kérte erre a BKV vezetését.

A cikk az Indexen folytatódik!


Tovább >>>

37 Tovább

Mi változik és hogyan?

A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület részletesen kidolgozta a Főpolgármesteri Kabinet 2008. február 21-i ülésén megtárgyalt (a BKV weboldalán is elérhető) Paraméterkönyv elemeit. Mivel a BKV hasonló anyagok nem készített (ha készített is, hozzáértők számára is nehezen értelmezhető) úgy gondolom, mindenképp köszönettel tartozunk VEKE-nek.

Kerületi bontás:

Ha számít neked, hogy 15 perc helyett 30-at kell majd várnod a villamosra, ha olyan buszjárat szűnik meg, melyet minden nap használsz, akkor írd meg a BKV-nak, és mondd el nekik is, miért nem okos dolog megszüntetni az adott járatot. (parameter@bkv.hu)
63 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek