Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV válasz

Sokan kíváncsiak voltak arra, hogy a BKV kivizsgálja-e a blogon leírt történeteket, és azokat mennyire veszik komolyan. Néhány hete levélben tettem fel a BKV-nak ezeket a kérdéseket, és örömömre szolgál, hogy egy igen tartalmas levelet küldtek a napokban, úgy hiszem minden kérdésre megadták a választ. A legfontosabb kérdéseket és a legnagyobb problémákat eddig is elküldtük a BKV-nak, és ezek után sem lesz másképp, reméljük tudunk segíteni.
Tisztelt Gál Mihály!
 
Köszönjük Regőczi úr részére írt észrevételeit és köszönjük azt is, hogy bérlettel veszi igénybe szolgáltatásainkat.

Társaságunkkal folytatott minden egyes levelezés során szakterületeink segítségével próbáljuk orvosolni a felvetett problémákat. Sajnos nem minden bejelentés alapján van lehetőségünk egy-egy járművezető elmarasztalására, vagy éppen a teljes járműparkunk cseréjére. (Példaként szolgáljon, hogy egy-egy járművezetői panasz esetén felvettük a kapcsolatot a bejelentővel, annak érdekében, hogy elmarasztalás esetén a bíróságon álljon ki Társaságunk, mint munkáltató mellett, de sajnos nem vezetett sikerre.).
 
Kitűzött céljaink a fejlődés irányába mutatnak és törekvéseinket sokszor elismerés is kíséri. Vannak olyan bejelentőink, akik pozitív tapasztalataikat is megosztják velünk, s ez az, ami bennünket is ösztönöz a még jobb teljesítmény, eredmény elérése felé.
Úgy véljük, egyetért velünk abban, hogy minden egyes utasunk vagy bejelentőnk elvárásának megfelelni nem tudunk, annak ellenére, hogy utasokkal foglalkozó munkatársaink kiemelt figyelmet fordítanak az utasokkal való kapcsolatok ápolására.
Tekintve, hogy emberek vagyunk, hibázhatunk, de úgy gondoljuk, Önök sem azt szeretnék elérni a „figyelő” oldallal, hogy minden egyes munkavállalónknak szégyen legyen, hogy BKV-s. Ha minden embert/munkatársat egy kalap alá veszünk, akkor azon munkavállalóink, akik becsületesen dolgoznak (s ez a többség), kárt szenvedhetnek.

Egyetértünk Önökkel abban, hogy a fejlődés kell, s abban is, hogy sokat kell még ezért tennünk, azonban nem szabad elfelejtenünk, hogy eddig is milyen lépéseket tettünk a szolgáltatás fejlesztése érdekében. Csak gondoljunk az alacsonypadlós autóbusz, trolibusz, villamos beszerzésekre, az éjszakai közlekedés reformjára, a járatcsatlakozások megvalósítására. Reális terveink között szerepel a tarifarendszer átdolgozása, mely a kor elvárásainak megfelelő díjszabás bevezetését is jelenti egyben.

Az éves szinten közel 60.000 utasészrevétel kezelése során nem utasaink visszautasítása, nem is a panaszok számának csökkentése a célunk, hiszen az utasészrevételek segítenek abban, hogy szolgáltatásunkon javítani tudjunk.

Üdvözlettel: BKV Zrt.
65 Tovább

Észrevétel a bérletről

Kedves BKV figyelő!

Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!

Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!

Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.

Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN  41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!

Üdv.
Janovics Andrea
64 Tovább

"Mockva tér"

Szívből gratulálunk a BKV-nak, a közvéleménykutatás  eredményéhez, és így utólag a SuberBrands díj elnyeréséhez is. Örülünk, hogy egy díjnyertes színvonalú, az utasok számára kimagasló teljesítményű szolgáltatást vehetünk igénybe. Örülünk, de tényleg!

Nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot, így kérem, hogy aki még ünnepi hangulatban van, ne nézze meg az utastájékoztatásról szóló képeket. Köszönöm.


A képek az index fórumból származnak, Sry gyűjtötte őket össze. Köszönjük!
36 Tovább

Januárban is BKV Figyelő!

Most még inkább megéri észrevételeket, és hozzászólásokat küldeni a BKV Figyelőnek. Mindenki, aki megosztja velünk észrevételét, vagy az észrevételekhez hozzászól egy sorsoláson vesz részt, ahol értékes ajándékokat nyerhetnek. A cikkek beküldői között egy 30 napos bérletet, a kommentezők között egy 10 darabos gyűjtőjegyet sorsolunk ki.

A sorsolásban csak a blogon 2008. január 31-ig megjelent cikkek és hozzászólások vesznek részt. Sorsolás a beküldők e-mail címeinek kihúzásával történik. Minden e-mail cím csak egyszer játszik. Csak a valós e-mail címmel beregisztrált hozzászólók vesznek részt a sorsolásban. A sorsolást számítógép végzi. A beküldők adatait bizalmasan kezeljük, harmadik személy nem kaphatja meg. További tájékoztatás kérhető a bkvfigyelo@index.hu címen.

38 Tovább

Ideális villamosvezető

Nem sokszor olvashattátok eddig saját történetem, de ezt muszáj megosztanom veletek.

Tegnap este a Boráros térről 20 perc alatt kellett volna eljutnom a Déli pályaudvarra, hogy elérjem a vonatom. 5 perce állok, várom a villamost. Már beletörődtem, hogy a 30 perccel, későbbi vonattal megyek, amikor feltűnt (21:28) a messzi távolból egy villamos. Ahogy egyre közeledett a megállóhoz, az emberek kezdtek mosolyogni, és egymásra néztek. Itt már egy villamosnak is örülni kell? Kérdem én.

A villamost (2002-es Combino) egy igen fura fazon vezette, hosszú, szerte szétálló szőke/piros –talán mű- hajjal. Nézte a megállóban lévő embereket, és mosolygott rájuk, nem kis mosolyt csalva az én arcomra is:) A Blaháig azon gondolkodtam, hogy több ilyen kellene. Ez a fickó otthon elgondolkozott azon, hogy felveszi azt a műhajat beül este a fülkébe, és ahelyett, hogy idegeskedne, csapkodna, anyázna, hogy dolgoznia kell, mosolyt csal mások arcára. Előre sétáltam a vezetőfülkéhez, majd leszálltam. Visszanéztem a villamosvezetőre, mosolygott, rámosolyogtam, majd reflexből intettem neki, mintha évszázados barátok lennénk. Visszaintett:)

Nem tudtam neki megköszönni, hogy a jó hangulatát az este folyamán több ezer embernek –nekem is- továbbadta. Remélem olvassa ezt a blogot, ha nem, remélem valaki átadja neki az üzenetem. Tehát az estém jó volt, és még a vonatot is –épp hogy- de elértem:)

Úgy döntöttem, hogy én az évet egy ilyen történettel zárom. Szórakozzon, bulizzon ma mindenki, búcsúztassátok el ezt az esztendőt, és kezdjétek az újévet pihenéssel, frissen. Nade száz szónak is egy a vége: BÚÉK, találkozunk 2008-ban:)

Gál Mihály, BKV Figyelő
29 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek