Tisztelt BKV!
Kb. egy hete a 3-as autóbusz vonalán a Lépcsős utca megállóban változtatás történt. Az MM típusú megállót M típusura cserélték, előrébb hozták az utasváró pavilon felé. A megállóban soha nem látott nyomorgást idéztek elő ezzel, olykor 45-50 ember „ömlik” a megállóban várakozó többi emberre. Egymás lábán taposnak, lökdösik egymást, érthető módon, hisz máshogy nem férnek el. Mai nap az egyik 14-es busz beállt az egyik 233E-busz mögé (M-megálló) majd kinyitotta az ajtókat, egy sáros, vizes szakaszon. Ez volt a cél? Kérdem én. Önök szándékosan szívatják az utasokat?
Megértem, hogy a Volánbusz megálló rossz elhelyezése miatt szükség volt erre, de mint rendszeres Volán utas el kell, hogy mondjam, a busz általában csak 2-3 percet tölt a megállóban, mert a vezetők csak közvetlen az indulási idő előtt állnak be a megállóba. Információm szerint a Volánbuszok végállomása is át lesz helyezve a 138-as busz végállomásához, az utasok könnyebb átszállását segítve.
Szükség van arra Lépcsős utca megállóban egyszerre két autóbusz is utas cserét folytasson, szükség van az MM megállóra.
Megkérném Önöket, azonnal állítsák vissza a megállót az eredeti állapotába, hagyják abba az utasok szándékos szívatását.
Várom válaszukat!
2008. március 04. 19:25
Szándékosan szívat a BKV?
2008. február 26. 21:52
Tovább folyik a tömegközlekedés szétbarmolása
A BKV ma közleménybe adta, hogy tovább folytatja a szakmai munkát és az egyeztetéseket a paraméterkönyvvel kapcsolatban, tette mindezt azért, mert tegnap Dancs Gábor határozatlan időre „félretette” azt.
Demszky Gábor az Indexnek azt nyilatkozta:
"Paraméterkönyvet mindenképpen Hagyónak kell jegyeznie, de nem tartom szerencsésnek, hogy Dancs Gábor ebben a kérdésben leállít bármit is, ez ugyanis Hagyó hatásköré. A munka tehát tovább folyik"
A BKV a napokban a kerületek képviselőivel egyeztetésbe kezd annak érdekében, hogy a járatcsökkentést követően a közösségi közlekedés színvonala ne csökkenjen.
A BKV utasok nevében kérem a kerületi képviselőket, semmilyen –a BKV utasokat hátrányosan érintő- tervezetet ne fogadjanak el. Nem hagyhatják, hogy a közlekedési vállalat „szakemberei” napi négymillió utazást nehezítsenek meg, vagy több ezer ember utazását lehetetlenítsék el.
Minden épeszű ember tudja, hogy a szolgáltatás csökkentése nem bevétel növekedést, hanem csökkentést eredményez, több autót Budapest utcáira és még elviselhetetlenebb levegőt, életet. (Élő példa erre Miskolc), ezt csak a BKV úgynevezett „szakemberei” veszik figyelmen kívül. Demszky Gábor a jelenlegi állapotok mellet nem hagyhatja, hogy Budapest levegőjét még több autó, még jobban szennyezze.
Minden olyan civil szervezetet támogatunk, akik a járatcsökkentés, a közlekedés szétbarmolása ellen vannak, akár egy tüntetés keretein belül.
Amennyiben kérdésed van, keress meg minket a bkvfigyelo@index.hu e-mail címen. Erre a címre várjuk a civilek leveleit is, reméljük segítségünkre lesznek egy demonstráció megszervezésében.
Ezt a levelet megkapta többek között: Demszky Gábor, Hagyó Miklós, Regőczi Miklós, Antal Attila, Kiricsi Karola, a BKV ügyfélszolgálata, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület, a Critical Mass, a Levegő munkacsoport.BKV Figyelő
2008. február 26. 14:56
Demszky visszadobta a járatritkítást Hagyónak
Hagyó Miklós főpolgármester-helyettesnek nincs joga átruházni a BKV 2008-as járatritkításának feladatkörét, jelentette ki kedden Demszky Gábor főpolgármester.
"Paraméterkönyvet mindenképpen Hagyónak kell jegyeznie, de nem tartom szerencsésnek, hogy Dancs Gábor ebben a kérdésben leállít bármit is, ez ugyanis Hagyó hatásköré. A munka tehát tovább folyik" - mondta Demszky Gábor főpolgármester kedden, Budapesten újságíróknak.
A főpolgármester azután mondta ezt, hogy hétfőn közlekedésügyi tanácsnoka, Dancs Gábor határozatlan időre leállíttatta a BKV-val a majdnem 10 százalékos teljesítménycsökkentéssel járó hálózatátalakítás kidolgozását.
A 2008-as paraméterkönyv kidolgozása a BKV feladata, de előterjeszteni Hagyó Miklós, szocialista főpolgármester-helyettesnek kell, aki ezt a feladatot hétfőn részben átadta Dancs Gábornak, ám Demszky szerint ezt nem tehette volna meg.
Dancs erre leállította a tervezet kidolgozását, vagyis levélben kérte erre a BKV vezetését.
2008. február 25. 12:02
Mi változik és hogyan?
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület részletesen kidolgozta a Főpolgármesteri Kabinet 2008. február 21-i ülésén megtárgyalt (a BKV weboldalán is elérhető) Paraméterkönyv elemeit. Mivel a BKV hasonló anyagok nem készített (ha készített is, hozzáértők számára is nehezen értelmezhető) úgy gondolom, mindenképp köszönettel tartozunk VEKE-nek.
Kerületi bontás:
I. kerület; II. kerület; III. kerület; IV. kerület; V. kerület;
VI. kerület; VII. kerület; VIII. kerület; IX. kerület;
X. kerület; XI. kerület; XII. kerület; XIII. kerület;
XIV. kerület; XV. kerület; XVI. kerület; XVII. kerület;
XVIII. kerület; XIX. kerület; XX. kerület; XXI. kerület;
XXII. kerület; XXIII. kerület; Teljes hálózat
Ha számít neked, hogy 15 perc helyett 30-at kell majd várnod a villamosra, ha olyan buszjárat szűnik meg, melyet minden nap használsz, akkor írd meg a BKV-nak, és mondd el nekik is, miért nem okos dolog megszüntetni az adott járatot. (parameter@bkv.hu)
2008. február 22. 09:24
Egy kövér piros pont
Körülbelül 2 éve napi rendszerességgel utazom a 23-as busszal a Boráros tér és a Szabadkai út között. Egyszer fényképeket is tettem fel, az embertelen állapotokról, melyek a megállóban uralkodnak.
2-3 hete írtam az Intermédia Kft-nek egy levelet, melyben felhívtam a figyelmüket, hogy a megálló több mint 2 éve beüvegezetlen, ez a téli hidegben, szélben nem éppen kellemes. Meglepődésemre a levél elküldése után azonnal visszajött, a Mailer-Dameon, miszerint ilyen e-mail cím nincs.
Ez után a BKV-nak továbbítottam az üzenetet. Megkértem őket, hogy továbbítsák az Intermédia felé. Múltak a napok, semmi reakciót nem kaptam, a megálló ugyan olyan volt, mind eddig.
A mai nap ismét a Szabadkai úton vártam a buszt, és meglepődésemre az összes hiányzó üveget pótolták. (Már csak abban kell bízni, hogy így is marad.) Aki hasonló állapotú megállóban várja a buszt, villamost, stb. keresse fel az ügyfélszolgálatot, bízzunk benne, hogy minden bejelentésnek eleget tesznek.
A BKV Figyelő szerkesztői köszönik az együttműködést!
Előtte
Utána
Utolsó kommentek