Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Offtopic: BKV-figyelős pólók

A nyereményjátékot kihirdető postban jeleztem, hogy hamarosan nem csak nyerni, hanem venni is lehet Ikarusos pólót, üresen, és BKV-figyelős felirattal is. Akit érdekelnek a részletek, olvasson tovább.

Nyereménypólók

Előrelátó vagyok, és nem rendeltem meg 10 darab férfi fazonú XL-es barna pólót, mert valószínűleg nem mindenkinek tetszene. Továbbgondoltam a nyereményjátékot, és arra jutottam, hogy aki nyer, privátban fog kapni, egy hat számjegyű kódot. A kódot leírja egy lapra, és besétál vele a Pólópokolhoz, ahol elmondja, hogy nálunk nyert, szeretné átvenni a nyereményét. Bediktálja a nevét és a kódját. Ha helyes kódot adtál meg, választhatsz magadnak pólót. Akár milyen fazonút, színűt, méretűt, a lényeg, hogy neked tetsszen. A boltban az eladó 1 perc alatt ráteszi a mintát a pólóra. Ha igényt tartasz rá, a hátuljára egy kis Pólópokol logót is kapsz, a nyakához. (Nem kötelező, de szerintem jól mutat).

Reméljük így mindenki olyan pólót kap, ami tetszik neki, és hordani is fogja.

Vásárlás

Ha nem voltál szerencsés, de szeretnél pólót, akkor 2710 Ft-ért vehetsz magadnak az üzletben, vagy a rendelhetsz a neten (hamarosan). Választhatsz sima Ikarusosat, de ha szépen kéred, a blog címét is rávasalják neked.

A nyereményjáték jelenleg is zajlik, ha érdekelnek a részletek, szeretnél pólót ingyen, akkor a részletekért kattints ide!

15 Tovább

A világ legrövidebb sablonlevele

Meredten nézek magam elé, mióta Szüts Katalin írt nekem. Nem tudom, minek köszönhetem a levelét, mire szeretett volna válaszolni, miét keresett meg. Vajon az eddig küldött 1000 levelem közül, melyikre válaszolhatott?

Tisztelt BKV figyelő!  

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. 

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. július 24.

Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető

23 Tovább

Lelassíttatta a HÉV-et, mert zavarta

Két hete, hogy elindult a BKV-figyelő új utasbejelentő opciója, ahol bárki, név nélkül tehet bejelentést, koszos megállókról, járművekről, /dolgozókról:)/. Megígértük, hogy a fontosabb észrevételekből post is készül. Itt az első:

Jónapot!

A csömöri HÉV-vel utaztam minap és felháborodással vettem tudomásul, hogy a Cinkota -alsó-Cinkota viszonylat között már megint cammog a HÉV. Megkérdeztem a járművezetőt, hogy ha most csinálták meg a vágányokat, akkor megint miért megy a cammogás?

Válasz:

Azért mert egy pár éve odaköltözött egy drága hölgyemény, akit zavar a HÉV. Kérdem én mi volt előbb a HÉV vagy a tisztelt ott lakó? Amikor megvette nem látta hogy a házától 10 méterre megy a HÉV? Miért a sok tízezer utasnak kell szívnia a  több menetidővel egy ott lakó kötözködő hölgy miatt? Nonszensznek tartom, hogy valaki egy telefonhívással megtudja szívatni az utasokat.

Akkor a BKV az utasokért van vagy az ott lakó hölgyért akit egyedül zavar a HÉV a több száz lakó közül? Remélem lesz ennek foganatja amit ide írtam  mert nem 5Ft a bérlet és a jegy, amit nem azért fizetek hogy az ott lakót a sebesség csökkentésével ne zavarjuk mi kedves utasok a HÉV-el.

Tisztelettel:

Manó


A történet teljesen hihető, ugyanis a 30-as villamos vonalán is laknak BKV dolgozók, akiket zavar a villamos, ezért sebességkorlátozást vezettek be a háza előtt.
 

190 Tovább

Sorra válik meg a BKV a blogon bemutatott őröktől

Bekeményített a BKV. Talán rájöttek, hogy nem mindenért az utas a hibás, és a budapestiek nem szeretik, ha közterületen verik, rugdossák őket. Két -a blogon is megjelent- eseményhez kanyarodott vissza a BKV, és vizsgálatot kezdeményezett. Mindkét esetben hittek az utasnak, és szó nélkül elbocsátották az őröket. Talán most már lesz egy kis változás.


Az AK-47-es és a biztonsági őr:

Tisztelt Kiss-Pogány Tamás!


Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemetlenséget okoztunk Önnek, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.


Bejelentése alapján a 2008. május 27-én történt esettel kapcsolatban az érintett biztonsági szolgálatot megkerestük és vizsgálatot kértünk. Az Ön által leírtak ismeretében a biztonsági szolgálat az érintett biztonsági őrt a munkavégzés alól felmentette.


Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.


Budapest, 2008. július 21.


Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető


Menekültszálló a Deákon:

31 Tovább

Indulásjelző vagy utas sürgető?

Amikor a metróajtó odacsapott, akkor sokan kioktattak, hogy az indulásjelző megszólalása után nem szállunk se be, se ki. Ez azért volt vicces, mert a vonat vezetője látta, hogy az utasok még nem szálltak be, mégis megnyomta a „Kéremvigyázzanak”-ot, majd rám csukta az ajtót.

Ma, 15-én, a 2-es metrón volt hasonló élményem, gondoltam a hitetlenkedők kedvéért levideózom, hogyan használják utasok sürgetésére az indulásjelzőt. Kocsi számot, pontos időpontot nem írok, nem kirúgatni szeretném a dolgozót, csak kicsit felhívni a figyelmet arra, hogy a „Ha megszólal az indulásjelző, tilos felszállni” szabály nem tartható be, így hivatkozni sem lehet rá. Egyszerűen betarthatatlan.




A videón jól látható és hallható, hogy az utasok még le sem szálltak, már szól az indulásjelző (az ajtó teljes kinyitása után 3 másodperccel). Az első kocsiban utaztam, mivel itt kevesebb az utas. Ha a többi kocsiban utazók betartják a szabályt, nem hogy felszállni, leszállni sem tudnak. Az Astoriától a Déliig minden állomáson eljátszotta ugyan ezt.

A BKV-fanoktól kérdezem, ilyenkor mi a teendő? Hogy szálljon le, fel az utas? Az én értelmezésem szerint az indulásjelzőt akkor kell megnyomni, mikor az utas cserének vége, így jelzi a vezető az indulást.
 

60 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek