Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Itt valakinek nagyon tömik a zsebét

Vajon kinek éri meg, hogy a bezárt BKV pénztárak mellé, drágábban üzemeltetett, biztonsági őrrel felszerelt kutyaólakat tesznek? Egy veszteségesen üzemelő cég miért von be még több alvállalkozót a működésébe még a jegyértékesítésbe is? Nem elég, hogy az Protokon automatáiból nem tudunk jegyet venni, bezárják a pénztárakat, és fabódékat tesznek melléjük.

Alapjáraton nem vagyok egy rosszmájú ember, nem szoktam kötekedni, de ami ennél a cégnél folyik, elképeszt. Alvállalkozók csinálnak már mindent. Alvállalkozó üzemeltet járatokat, „javítja” az automatákat és most már  külsős árulja a jegyeket, bérleteket is. (Szvsz. az alvállalkozó szót a szinonima szótárban a lopás és a mutyi szavak mellé tenném).

 

Alvállalkozót bevonni és cégbe sosem nyereséges. Az alvállalkozónak el kel látnia a rábízott feladatot úgy, hogy az ügyfél ne vegyen ebből észre semmit, és haszna is legyen belőle, azaz a megrendelő többet fizet, mintha maga látná el az adott feladatot. Éppen ezért nem értem, hogy a veszteséges BKV miért von be alvállalkozókat a cégbe.

 

Kutyaól a Boráros téren

 

A napokban valami nagyon elszomorítót tapasztaltam. Az amúgy is gyönyörű Boráros tér közepére kihelyeztek egy kutyaólat (BKV alvállalkozó bérletpénztárat). Nem lenne ebből baj, ha a közelben lévő pénztárat nem zárták volna be. A BKV szerint jövedelmezőbb alvállalkozó által üzemeltetett kutyaólakat kitenni, a saját, korábban bezárt pénztárai mellé. A dolog érdekessége még annyi, hogy míg a pénztárban egy ember dolgozott, a kutyaólban ketten vannak. Egy eladó, és egy biztonsági őr.

 

Valakinek biztos megéri…

U.i.: Mellesleg a képen a fekete autó a zebránál bizony nem parkol szabályosan:)

63 Tovább

Boráros téri „parkolóház”

A blogon a BKV-s események mellett sűrűn jelennek meg budapesti képek, beszámolók fontosabb csomópontokról, aluljárókról. Mivel Budapest főpolgármester-helyettese is olvas minket, bízunk benne, hogy nem csak a BKV-val, hanem a Budapesttel foglalkozó problémákat is orvosolják.

 

Már jó ideje üzemel a Boráros téren egy díjmenetes parkolóház, amely eddig aluljáró néven üzemelt, s melyet napközben nagyon sokan használnak. A napokban az egyik éppen beálló autós majdnem elcsapott, amikor nem álltam félre elég gyorsan. Amikor rámdudált, tudattam vele, hogy ez egy aluljáró. Válasz: „Ott parkolok, ahol akarok!”

 

 

Az új parkolóház előnye: Nem kell parkolási díjat fizetni. A közelben, védett helyen parkol. Sem a rendőrség, sem a közterület-felügyelet nem foglalkozik vele, hol parkol,  a  BRFK munkatársai mosolyogva sétálnak el autója mellett. A parkolóház elsősorban az aluljáróban lévő kis kocsma vendégeinek befogadására szolgál.  A vendégek italozás után könnyebben megtalálják autójukat. A zéró tolerancia meg többszörösen le van szarva!

 

Jó lenne, ha a BRFK munkatársai két oszlatás között kicsit szétnéznének arra, és felelősségre vonnák a rendszeresen ott parkoló autósokat.

46 Tovább

Emberi ürülékben úszik a Boráros tér

Kedves BKV figyelő!

Mint rendszeres olvasód, IX. kerületi budapesti lakos kerestelek meg, egy városi problémával. Azért épp téged, mert tudom, hogy a Pestiek közül sokan ismernek már titeket és tudom, hogy hamar eljut az üzenetem az illetékeseknek.

Bár a téma csak annyira köthető a BKV-hoz, egy fontosabb csomópont, a Boráros tér szerepel benne. Itt lehet felszállni a Csepeli HÉV-re, a 2-es, a 4-es és a 6-os villamosra és többek között a 15-ös, 12-es és a 23-as buszra is, egyszóval a szélrózsa minden irányába el lehet menni. Mióta dolgozom, minden hétköznap erre járok, így tudom a legegyszerűbben megközelíteni a belvárost.


A kép illusztráció!

Ami a lényeg (és most egy kicsit vulgáris leszek), szinte minden hónapban a 4-es 6-os villamos megállójában a fánkossal szemben a csatornából előtör a szar. A csatorna fedelén a Fővárosi Csatornázási Művek Rt. felirat olvasható, kör formájú Öntöttvas fedél, két is nyílással a tetején. Fényképet sajnos nem tudok készíteni róla, mert a kamerát nem cipelem magammal, telefonommal pedig nem lehet fényképezni, de bárki megcsodálhatja a kb. 5-6 méter átmérőjű tócsát, mely a közel egy hét alatt gyűlt most össze. A víz egyébként most igen átlátszó, ürülékdarabkák is csak a csatorna közelében láthatók, turisztikai látványosságnak sem utolsó.

Persze jól el lehet ezzel viccelődni, de komoly téma. Elég, ha csak a higiéniai részét nézzük a dolognak. Valaki megy, bambul, nem figyel. Belelép, majd az emberei ürüléket a járdán szétkeni a maradékot pedig felviszi a buszra, villamosra vagy a HÉV-re. Valaki meg tudja nekem mondani, hogy milyen fajta baktériumokat vannak az emberei ürülékben és ezek milyen betegségekhez vezetnek?

Remélem az illetékesekhez ez is olyan hamar eljut, mint a Móriczon szerencsétlenül járt galamb, és megszüntetik a problémát.

Minden jót kíván Péter, egy budapesti lakos.
67 Tovább

A 12-es busz csodái

Hello BKV Figyelő, kedves kommentelők!

Két dolog miatt írok, ezek a 12-es busz apró csodái.

1) Világvárost építünk, szeretem Budapestet blablabla. Építjük a 4-es metrót, mert hogy az értékes munkaperceket hoz be, mivel a metró által rövidebb lesz az utazás. Nos, nem itt kell elkezdeni az utazási idő redukálását, hanem ott, hogy logikusan szervezzük a menetrendet. Én napi jelleggel használom a 8-as buszt, és a dél felől BAH-nál a legegyszerűbb átszállni, 12-es buszról. Igen ám, de van egy kis bökkenő. A 12-es busznak kb. azért ez a száma, mert 12 percenként jár. Viszont egyszer se sikerült elérnem. HÉV-ről mindig láttam elmenni, aztán meg áll a piros lámpánál. 8-asról 12-esre, 12-esről 8-asra se sikerült átszállni rögtön, mindig az ember orra előtt megy el. És persze nem ez az egyetlen ilyen kapcsolat, mindenki tud mondani legalább egyet. Ezt kell racionalizálni, hogy az ember ne bosszankodva várjon 10 perceket. És az ilyen csatlakozási bevárásokkal sokkal többet lehet javítani a cég megítélésén, ezzel sokkal könnyebb csökkenteni a menetidőt, nem kell ehhez metrót építeni. Pusztán kicsit jobban kell megszervezni a menetrendet, illetve kötelezni azokat a sofőröket erre a bevárásra, akik eddig még nem tették meg ezt.

2) A másik dolog. Mindenki kérdezi, miért kerül ennyibe a bérlet. Gondolom még mindenki még jól emlékszik a BKV videójára, amin ez hangzik el: "Az utasok nélkül közlekedő buszok minden megtett kilométere elpazarolt pénz". Nos, kb. 1 éve megcserélték a 12-es és a 54/55-ös busz megállóját. Ez nem tűnik olyan nagy dolognak, viszont nézzük meg, h mit is jelent a gyakorlatban.


Ez a régi útvonal:

36 Tovább

Ismét Nagykörút

Körülbelül 1 év telt el azóta, hogy munkába ált az első 2 Combinó villamos. Hónapokig volt hangos a média a folyamatos botrányok miatt. Hol a felső vezeték szakadt le, hol egy oszlop dőlt ki volt amikor minden jó volt, épp csak az ajtók nem nyíltak ki. Tegnap délután ismét pótlóbuszok vitték az utasokat, mert a Boráros téren tönkrement a sin egy darabja.
A probléma oka nem lehetett a nagy meleg, hiszen a hőmérséklet nem haladta meg a 30 fokot!

Az utas tájékoztatással minden rendben volt, kb. 1 percenként mondták be, hogy pótlóbuszok járnak, valamint hogy hol áll meg a pótló busz. Azt azonban nem értem, hogy egyszer miért a villamosmegállóban állt meg a busz, utána pedig miért az erre kijelölt megállókban? Az ember nem tudta hol várakozzon…

Szeretnénk magyarázatot kapni a BKV-től, hogy következhetett be a probléma? valamint szeretnénk arra is választ kapni, mikor lesz már vége a rendszeres problémáknak? Továbbá szeretnénk megköszönni azok munkáját akik a vasárnap délutáni melegben ahelyett hogy otthon a családjukkal lettek volna, mások hibája miatt dolgoztak, azért, hogy ma mindenki akadály nélkül eljuthasson a munkahelyére. Valamint a villamosvezetőknek is köszönet, akik több órán át szobroztak a villamosukban, addig míg megindulhatott a forgalom! [nézz képeket]






























27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek