Az Örs vezér téri végállomáson gyulladt ki a 67-es motortere. Nem sérült meg senki.
Tűz ütött ki egy BKV-buszon az Örs vezér terén, személyi sérülés nem történt, de a járművet garázsba kellett vontatni .
A X. kerületi végállomás területén kedden délután, négy óra körül csaptak fel a lángok egy 67-es járatszámú autóbusz motorterében. A tűzoltók hamar úrrá lettek a lángokon.
Az IK 412-es típusú, alacsonypadlós járművet azonban garázsba kellett vontatni.
(HavariaPress/Hírszerző)
Lángolt egy BKV-busz
Elgázosítják az Ikarus utasterét
Sokszor utaztam már olyan csuklós Ikaruson, aminek az utasterébe olyan mennyiségű kipufogógáz áramlott vissza, hogy szédelegni kezdtem. Sajnos a régebbi buszok karbantartására -mint azt már ezerszer leírtam- nem igazán költ pénzt a BKV, és az elrepedt, eltört kipufogókból kiáramló gáz az elszakadt csuklón keresztül visszaáramlik az utastérbe. Ez a gáz rendkívül káros az egészségre, és nagy adagban, mint már írtam, szédülni is lehet tőle, ezért a lent olvasható panaszt egyből továbbítottam az ÁNTSZ-nek, bízva abban, hogy lépnek végre valamit. Ha ti is hasonlót tapasztaltok, írjatok bátran:
Kedves Figyelő!
Gyakran olvasom a BKV-Figyelőt, de eddig még nem szántam rá magam, hogy billentyűzetet ragadjak. (Mint gyakorló BKV-zó csatlakozhatnék akár a bunkó / rosszindulatú / vicces / segítőkész / profi sofőrökről vagy ellenőrökről - időnként utasokról - szóló történeteket mesélők táborához, de ezekről már sokan írtak.)
Sokan, sokszor írtak már a buszok áldatlan műszaki állapotáról is. Ez gyakran indirekt módon veszélyezteti az utasokat. Az itt leírt eset azonban nem csak indirekt, hanem elég közvetlen módon árt az utasoknak.
Budaörsre élmény BKV-val menni?
Utasunk szerint Budaörs közlekedése jó is és rossz is. Néhány busz ritkán, van amelyik sűrűn jár, ám a menetrendet mégsem mindig tartják a buszvezetők, mert nincsenek arról tájékoztatva, mikor kell indulniuk. Olvasónk arról ír, hogy a járatok ésszerű átalakításával még takarékosabb, és jobb lenne a közlekedés:
Tisztelt BKV figyelő!
Budaörsi vagyok, minden nap utazok a fővárosba. Reggel és délután a 188E buszt veszem igénybe, egyébiránt hétköznap a 240E, hétvégén a 240 jelzésű buszokkal utazom. Utóbbival semmi problémám, kifejezetten pozitív a véleményem róla, mindig pontosan indulnak, a menetidőt tartják és a 6-7 perces menetrendi követési idő mindig be van tartva, minden környéki településnek hasonló hétvégi kiszolgálást kívánok. Ellenben az első kettővel problémáim vannak.
A 188E Budaörs külső részének (ahol én is lakom) átszállás nélküli kapcsolata. Fél óránként jár. Itt a vonalvezetéssel és követéssel szintén nincs gond, de néha belegondolok, hogy mennyivel jobban tudnék ennek örülni, ha meg is állna a busz ott, ahol fel akarok szállni. (Kétségtelen, hogy szerintem a megálló nehéz megközelítése miatt én vagyok az egyetlen egész nap, aki felszáll, nyilván a vezető sem hisz a szemének.) Többször előfordult már, hogy nem tudtam felszállni, vagy leszállni, mert a busz a jelzés ellenére sem állt meg. Ez csak az egyik probléma a vonallal. A busz a 40E-vel közösen ad "expressz" kiszolgálást városunknak, ami működik is, elkerülik az összes dugót, de a 2 vonalra 4 buszt állítanak be minden nap, és úgy van kidolgozva a menetrend, hogy minden budapesti indulásnál táblát kell váltani.
Taxis terror a Keletinél?
Ha új blogot indítanék az biztos, hogy a taxisok és a taxistársaságok lennének a fő téma. Elkészült. A BKV után talán ez lenne az a téma, amiről lehetne sokat beszélni. Biztos jönnének a levelek is, ezrével. Olvasónk is egy taxisra panaszkodik, aki a Keleti pályaudvarnál egy busznyi embert szívatott meg azzal, hogy a busz előtt leparkolt, és beszélgetésbe kezdett kollégájával. A buszvezető rádudált, akit megfenyegetett, majd egy másik taxissal került összetűzésbe:
Kedves BKV-figyelő!
A következő nem mindennapi(?) történetet szeretném elmesélni nektek. 2009 március 1-én, este fél 10 tájban az Újpalotáról 21:10-kor induló 173-ason ültem, mikor is a Keletihez érve, a 4-es metró építkezése felé eső bejárata előtt a busz hirtelen nagyot fékezett. Viszonylag elől ültem, így láttam, hogy egy szürke, kombi Audi A6-os TAXI (rendszáma: EBG-023) áll közvetlen a busz előtt. Eltelt úgy 10 másodperc, és a sofőr megelégelve, hogy a TAXI nem mozdul, villantott és dudált egyet. Erre a taxis bekapcsolta az elakadásjelzőjét, majd kiszállt. Nem volt valami szívderítő látvány: tetőtől-talpig terepszínű ruha, ápolatlan fekete haj, valamint egy a zubonyból kilógó fehér kiskutya(!). A taxis nem zavartatva magát odagyalogolt egy közelben az autóját támasztó kollégához, majd lepacsizva kellemesen társalogni kezdett vele. A buszvezető nem hitt a szemének. Még egyszer villantott és dudált, hátha "észhez" kap a bunkó állatja, majd óvatosan egy kicsit közelebb ment az Audi hátuljához.
Össze-vissza beszél a jegyeiről a BKV
Január elsejétől a vonaljeggyel anélkül szállhatunk át egyik metróról a másikra, hogy külön jegyet kellene érvényesítenünk. Ezt sajnos a hibás tájékoztatás miatt sok utas nem tudja, és a Deákon is keresik a lyukasztót az utasok a 2-es és a 3-as metrót összekötő folyosónál. A BKV a saját honlapján is félrebeszél. Előbb azt írja, nem lehet átszállni a jeggyel, metróról metróra, majd ezt az állítást egy következő mondatban megcáfolja. Tegnap esti képernyőkép:
Utolsó kommentek