Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Re: Lelassítatta a HÉV-et, mert zavarta

A HÉV vezető szerint is érdekes, hogy a pályafelújítás után csökkentették a vonatok sebességét. A levél előzményéért kattints ide!

Üdv!

Szeretnék sok kitartást és sikert kívánni az ezzel a céggel vívott szélmalomharcotokhoz! Mindig érdeklődéssel olvasom az itt megjelenő kritikákat, beírásokat,főleg, ami a vonalamat is érinti,bár szerencsére mi, mintha nem is léteznénk, nem gyakran vagyunk a téma tárgya.

BKV-s vagyok,egy utolsó senki a cégnél: csak egy járművezető,HÉV-es. És mivel látszatdemokráciában élünk,jogok csak papíron léteznek,ezért névtelen maradnék. Sokáig meg bírtam állni,hogy ne szóljak,de most néhány dolgot pontosítanék,mert sokan nincsenek képben. A gödöllői (csömöri) HÉV-vel épp elég gond van,szerintem,csak úgy,mint az egész BKV-val. Néhány dolog igen csak említésre méltó lenne, főleg egy helyi "kirándulással" szemléltetve.

Sokan hozzászóltak a nénihez, aki lelassíttatta a csömöri HÉV-et.

1. A mostani felújítás nem ott volt, ahol még mindig 30 km/h-val kell közlekedni,ha nem előbbi szakaszon, Cinkota után az ívben,ott most már nincs sebességkorlátozás, de ezt nem lehet kihasználni az előtte és utána lévő sebességkorlátozások miatt. Mert mi értelme lenne annak, hogy felgyorsítani, ameddig lehet, és utána,már kezdeni is fékezni, hogy időben lelassuljon a szerelvény.

2.Ahol a néni (állítólag lakik), Cinkot-alsó mh. előtt, az egyenes pálya szakasz mellett,ott sajnos még továbbra is csak 30km/h-val lehet közlekedni. Számomra ez is érdekes. Néhány évvel ezelőtt (már nem emlékszem pontosan mikor), ott még nem volt sebességkorlátozás.

Egyszer csak történt ott egy felújítás, nem olyan mértékű, mint a mostani volt, de sokkal jobb lett,szerintem.

És láss csodát: a felújítás után bevezették a sebesség korlátozást,ami sajnos még mindig érvényes, no komment. Vajon Rákosfalvánál, a füredi lakótelep mellett, vagy Sasshalm és Mátyásföld között, ahol szintén sokan laknak közvetlen a HÉV mellett, és a HÉV ott is hangos és csattog,ott ugyan miért nem megyünk csak 30km/h-val? Nevetséges? Talán, vagy még sem.

Van néhány "érdekesség" ezen a vonalon,amik csak az ott dolgozóknak nyílván való, a kívül állók, meg talán nem is gondolnák. Szakmai dolgokkal, még egyelőre nem foglalkoznék, talán majd az új menetrend után mesélnék. Csak sajnos az ezért tartott személyek mindig meg tudják etetni a nyilvánosságot egy szakszerű magyarázattal...

Kívánok még egyszer erőt és kitartást a szélmalomharchoz!

12 Tovább

Így közlekedtem tegnap

Mindenkinek nehéz volt a tegnapi nap, aki közlekedni próbált Pesten. Nekem még nehezebb volt, mert ebben a hónapban már másodszor kellett buszjegyet vennem, mert nem jött a vonat. Pesterzsébetre a szokásos egy óra helyett három óra alatt értem be. Iszonyatos embertömeg volt mindenhol, volt olyan busz, ami 30 percenként járt, és nem fértem fel rá.

Kicsit azonban jó is volt. Azt tapasztaltam (én legalábbis), hogy a BKV ezt jól megszervezte. Több olyan villamossal, és busszal is utaztam, ami el volt terelve, nem a megszokott rendben közlekedett, ám így sem tévedtem el, mindig tudtam hol vagyok. Ha megkérdeztem a járművezetőt, merre megy normálisan válaszolt, még azt is elmagyarázta, mire tudok átszállni ha szeretnék. Annak ellenére nem volt lekezelő és bunkó, hogy ma én voltam körülbelül az egymilliomodik  aki ezt megkérdezte tőle.

Három ilyen járművezetőre emlékszem:

BPI-826 frsz. 23-as busz vezetője. 2-3 között tapasztalataim szerint minden utasnak normálisan válaszolt.

17.00 körül a 1440-es számú 30-as villamos vezetője normális tájékoztatást adott.

18.00 körül a 1558-as 52-es villamos vezetője mindenkit normálisan tájékoztatott, és a futó utasokat is megvárta.

Köszönet mindenkinek, aki tegnap azon dolgozott, hogy mindenkinek egy kicsit jobb legyen.



Tegnapi képeim:

50 Tovább

A bérletárusításon spórol a BKV

Amikor tegnap ismerőseimnek megmutattam a BKV levelét, melyet Csaba olvasónknak küldtek, a "szánalmas, vicces, k. anyjukat" szavakkal jellemezték. Olvasónk kérdőre vonta az ügyfélszolgálatot, mert két hetes egyesített bérletet csak egy helyen árulnak Budapesten, az Akácfa utcában. Az ügyfélszolgálat szerint a BKV anyagi helyzete rossz, ezért így spórolnak a kiadásokon. A post végén linkajánlóként megtalálod, milyen hülyeségekre költött eddig a menedzsment több száz millió forintot.


Csaba észrevétele:

Helló!

Csak egy kicsit felháborító a dolog, de szerintem a tipikus "utasközönség van értünk és nem fordítva" mentalitást tükröző eset: hétvégén kedvesem anyukája érkezett Pestre, hogy 2 hetet töltsön itt, miközben Dunakeszi-Palatinus strand viszonylatban szeretett volna nap, mint nap közlekedni. Természetesen ki is néztük ennek leggazdaságosabb módját (2hetes BEB bérlet + MÁV 2 hetes bérlete így már csak a fele szakaszra).

Sajnos már a BEB bérlet vásárlásakor megbuktunk, ugyanis az Örs vezért téren próbálkoztunk a beszerzéssel vasárnap, de ott közölte velünk az amúgy nagyon kedves fiatalember, hogy 2 hetes BEB bérletet már pedig CSAK ÉS KIZÁRÓLAG az Akácfa utcai pénztárban lehet megvenni.

Két dologra nem tudott válaszolni:

1. Miben különbözik a havi és a 2 hetes BEB bérlet, ami miatt a havit mindenhol meg lehet venni, a 2 hetest pedig egy, azaz 1 db pénztárban egész Budapesten.

2. Nyitva van-e az Akácfa utcában a pénztár hétvégén? (ez azért sem mellékes, mert pl. sajtszagra költsön el az ember még egy kis pénzt a BKV-nak, hogy odamegy hétvégén tömegközlekedve és nincs ott senki…)

Az egészben a felháborító, hogy ugye akinek szüksége lenne 2 hetes bérletre (én úgy gondolom nagyrészt vidékről érkezett, vagy külföldi turisták) valószínűleg nehezen találnak el az Akácfa utcába + mi indokolja azt, hogy ugyanabból a termékből a normál bérletpénztárakban az egyik fajta kapható a másik nem. Ez olyan, mintha mindenhol lehetne 1,5%-os tejet kapni, de a 2,8%-osnak külön lenne 1 db bolt az egész városban…

Az már csak hab a tortán, hogy mikor a MÁV 2 hetes bérletet próbáltuk beszerezni, akkor azzal a MÁV csökevénnyel találkoztunk, hogy 2 hetes bérletet a MÁV csak minden hó 4-ei kezdettel ad ki, azaz csak a hónap első két hetére vehetsz bérletet, a második kettőre nem…

Sajnos még nem sikerült a BKV-nak írnom a kérdéssel kapcsolatban, de megteszem és megírom majd a választ is, ha kapok:)

Üdv: csabsz

Szüts Katalin szívszorongató válasza:

36 Tovább

A trafikos miért nem árulhat bérletet?

Budapesten vannak olyan csomópontok, ahol nem lehet bérletet venni, legalábbis nem mindig. Egy trafikos keress meg a napokban, aki arra panaszkodik, hogy a BKV többszöri nekifutásra sem adott engedélyt neki arra, hogy bérletet áruljon.

Kedves BKV Figyelő!

Most olvastam a BKV pénztárakkal kapcsolatos újabb mizériát, gondoltam én is billentyűzetet ragadok.

Budapest legnépesebb kerületének városközpontjában üzemeltetek egy kis trafikot. Itt van a piac, az SZTK, három középiskola, villamos és buszmegálló, főposta, lakótelepek sora, stb.

Mióta árulok BKV jegyet folyamatosan kérdezik, hogy miért nem árulok bérletet. Óriási kereslet lenne rá, hiszen NINCS a kerületben minden nap nyitva tartó bérletpénztár!!! Egyetlen egy sem!

Ezért már két évvel ezelőtt is pályáztam bérlet értékesítésre, de lerázó választ kaptam sokadik nekifutásomra (bérletet árulni komoly dolog, nem úgy van ám az, hogy csak úgy bárki… stb.) Persze mondtam én, hogy van többfajta riasztóm, kivonuló szolgálatos őrzés védelem, trezorom, ezen felül árusítok lottót, sorsjegyet, mobilkártyát, cigit, stb. szerintem a bérletárusítás sem jelentene leküzdhetetlen feladatot, az üzlethelységem kulturált. Sajnos nem jártam sikerrel.

Idén januárban, mikor óriási sorok álltak a kevés üzemelő bérletpénztár előtt Budapesten, a havi bérlet megszűntetésekor, újból megpróbáltam a lehetetlent, hiszen máshol a városban megjelent pár magán bérletpénztár. Pl. tömegközlekedéstől távol eső bevásárlóközpont lépcsője alatt furnérlemezből összetákolt bódékban (mint egy előző post-ban is látható).

Most 4-5 hónap alatt, több tucat telefon és email után kaptam újból elutasító választ, hogy ”teszt jelleggel pár vállalkozóval kötöttek szerződést… mással egyenlőre nem terveznek ilyen üzleti kapcsolatot”. Vajon hogyan érték el a ”kiválasztott” vállalkozók, hogy kaptak jogot bérletértékesítésre? Csak sejteni lehet… Mert engem, aki pályázatot nyújtottam be, meg sem kerestek.

A BKV-nak nem kerülne pénzbe, cserébe sok utas elégedettsége egy kicsit javulna. De miért is várna el az ember piaci, utas barát hozzáállást egy BKV-tól? Persze tudnék még mesélni a monopol hírlapterjesztésről is… de sajnos nem véletlenül ”népszerű” a Megint Állunk Vazze blog is… Ez ma Magyarország.

"MERT EZ ÍGY NEM MEHET TOVÁBB!"

Üdv: Egy trafikos

Ui: Arról most nem is ejtenék szót, hogy mennyi egy jegyen az értékesítési jutalék, mert nem ez a lényeg (amúgy nevetségesen alacsony).
 

34 Tovább

Nem kijárat, elosztócsarnok

Nagy vitát tartottunk néhány hete a Deák térről, amikor egy utast nem engedtek a kijárat felé a BKV biztonsági őrei. Sokan lehülyéztétek az utast, és kioktattátok, nem az nem kijárat. Hivatalosan nem is az, de ki lehet arra menni, legalábbis a BKV szerint

Tisztelt Dénes Balázs!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.  Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemetlenséget okoztunk Önnek, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ahol munkatársaink Önt ellenőrizték az nem kijárat, nem aluljáró, hanem a 2-es és a 3-as metróvonalhoz vezető elosztó csarnok. Munkatársaink ezért kérdezik meg az úti célt, és ezzel a kérdéssel nem akarjuk senki személyiségi jogait csorbítani. Felhívtuk a levelében említett bejárati ellenőrzést végző biztonsági szolgálat munkatársainak és az esetlegesen a helyszínen szolgálatot teljesítő jegyellenőrök figyelmét, hogy az Utasok hivatkozása alapján (valamelyik kijárat igénybevételére való jelzés) természetesen a jegykezelésre való felhívást mellőzzék. Reméljük a továbbiakban hasonló eset, nem fordul elő.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. július 25.

Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető
 

14 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek