Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Otthagyta az utast, betörték a tükrét

A történet már a Homáron is megjelent, de mivel én is megkaptam, így kötelességemnek éreztem kitenni. Eddig próbáltam kinyomozni, hogy az eset hogyan történhetett meg, mert tudomásom szerint a 3-as vonalon közlekedő ExHannoveri villamosok ajtaja a legérzékenyebb, és szinte lehetetlen vele odazárni bárkit is, és ha valaki a lépcsőn áll (jelen esetben a babakocsit segíti fel) akkor 100%, hogy a villamos vezetője nem tudja bezárni az ajtót. Persze ezzel nem a történet hitelességét kérdőjelezem meg, csak érdekességként jegyeztem meg.
Tisztelt BKV Zrt!
 
"Köszönetemet" szeretném nyilvánítani Önöknek, hogy tegnapi nap ( 05.18.) 18.45 környékén a Liget téri villamos megállóban Kedves kollegájuk, aki az 1501-es számú 3-as villamost vezette, nemhogy a leszálló utasokat nem engedte leszállni  de engem és babakocsiban utazó kislányomat valamint feleségemet sem engedett felszállni, hanem rögtön ránk csukta az ajtót amikor a babakocsit emeltem  fel. Mivel az esetnek többen tanúi voltak páran a villamos oldalát ütötték, hogy nyissa ki az ajtót, de kollegájuk ránk/rájuk sem hederített, ennek köszönhetően egy elégedetlen utas ( akinek köszönöm, hogy helyettem is megtette) betörte a jobb visszapillantóját, de ez sem érdekelte és elhajtott! ( Lehet így biztonságosan közlekedni?) Mi felszálltunk a következő villamosra és a Mázsa térnél azt láttuk, hogy az előző villamos ( amelyikről e szösszenet szól) az utasokat leszállította és-gondolom -garázsba igyekezet tovább mivel  nem tudta használni a visszapillantót. Gondolom bent a kedves kollegájuk nem mesélte el mi miatt tört össze a tükre! Remélem kifizettetik vele és remélem fegyelmit is adnak neki! Egy bocsánatkérést Önöktől és a vezetőtől is elvárok!
 
Várom válaszukat!
 
Könnyű Viktor
85 Tovább

Nyílt levél a BKV Zrt-nek

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon visszakerestem a villamos kisiklása után általunk írt cikkeket, és visszakerestem Sz. László úr levelét is, amit a BKV Villamos Vasútbiztonsági Csoport vezetőjeként írt nekem a hivatalos, BKV-s e-mail címéről. Érdekesnek tartom, hogy a BKV Zrt. a blogon megjelent adatokat felhasználva tett feljelentést, és a BKV-figyelőn tudták meg azt is, hogy a villamos nem véletlenül, hanem a sínekre szándékosan került papírköteg miatt siklott ki. Felfoghatatlan, hogy mi, civilek többet tudtunk az eseményekről, mint maguk és a rendőrség, az egyik helyszínen lévő graffitis kilétét is felfedtük, aki később bevallotta, hogy a helyszínen volt és ő is firkált a villamost, ezek után önök egy köszönő levelet sem küldtek nekünk.

Úgy érzem, hogy a nálunk lévő összes adat, melyet önöknek kérésre átadtunk segítette a nyomozást, és hiteles, pontos adatokkal szolgáltunk, így a felhívásuknak eleget tettünk, jogosan reklamálunk azért, mert "elfelejtettek" köszönetet nyilvánítani.

Vagy önök esetleg ezt máshogy látják? Nem volt elég hiteles adat a villamos firkálást bemutató videó? Nem voltak hitelesek azok a szövegek, amiket graffitis fórumokról másoltunk ki, melyeken az egyik elkövető bevallja, hogy a helyszínen volt és firkálta a villamost? Ez az ember később azt is bevallotta, hogy tudja, ki tette ki az újságokat a sínekre. Pontos adatot, nevet, irányítószámot és telefonszámot adtunk az egyik feltételezett elkövetőről, már akkor, amikor önök csak találgatták, hogy miért siklott ki a villamos. Mit kellett volna még tennünk?

Úgy hiszem, hogy civilként így is sokat segítettünk önöknek és a rendőrségnek is. Innentől a rendőrség feladata volt, hogy az egyik, általunk feladott firkálót kihallgassa, és elfogják az elkövetőt. Civilként többet nem tehettünk. Kérem, írják meg, hogy önöknek mi számít nyomravezető adatnak, ha ez nem?

Sajnálattal olvastam a Népszabadság c. napilapban, hogy a blogom szerkesztői ellen jogi lépéseket fontolgatnak. Sajnálom, hogy egy újságból kell erről értesülnöm, és lehetőséget sem adtak soha az együttműködésre. Továbbra is hiszek abban, hogy a BKV-figyelő jó kommunikációs csatorna lenne az utasok és a BKV között, hisz messze menőleg minket olvasnak a legtöbben, és innen próbál tájékozódni napi szinten már több ezer utasuk.

Felhívnám a figyelmüket, hogy a BKV-figyelő szerkesztőit az önök által ígért 100 ezer forint kevésbé érdekli, hisz ezt a pénzt akkor sem tartottuk volna meg, ha valamilyen csoda folytán minket is részesítettek volna a nyomravezetői jutalomból. A pénzt egy Koraszülött Mentőszolgálatnak ajánlottuk volna fel, bízva abban, hogy ezzel a kevés kis pénzel, hozzájárulhatunk legalább egy gyermek gyógyulásához. Természetesen megértem, hogy önök szerint ez a pénz a rendőröknél jobb helyen van, hisz munkájukkal biztosan kiérdemelték azt. Örülök annak is, hogy a nyomozócsoport négy nyomozóján felül találtak még egy ötödik embert is, aki kivehette részét a jutalomból.

Alant elolvashatják a saját közleményüket, melyben foglaltaknak nem tettek eleget, Sz. László úr levelét és a díjkitűzésről és a kötelességeikről összegyűjtött fontos tudnivalókat. A szövegekben az általunk fontosnak tartott részeket vastagon szedtük.

Az olvasóim nevében is további jó munkát, és egészséget kívánok önöknek!

szerk.

128 Tovább

Bankkártyás vásárlás

Szia BKV-figyelő!

Az én sztorim nem is sztori, ezért nem is panaszkodásból írok, hanem mert egy olyan problémáról kaptam felvilágosítást, ami azt hiszem sok embert érint: a bankkártyás vásárlás. Úgy vélem, a kártyát azért találták fel, hogy használják. És hazánk elsőszámú tömegközlekedési vállalatánál ez szinte lehetetlen. Feltettem a kérdést, és kaptam is rá pár napon belül választ, itt van tehát a levélváltás:

Kedves BKV!

Arra lennék kíváncsi, hogy Budapest egész területén miért csupán 4 helyen van megoldva a bankkártyás fizetési lehetőség? Most nem a bemásolt sablonszövegre vagyok kíváncsi, hogy törekednek meg fejlesztenek, mert pl. a frissen átadott Keleti Pályaudvari metrópénztárnál is azt mondta nekem a hölgy úgy jó félévvel ezelőtt, hogy nemsokára meg lesz ott oldva. Úgy gondolom, hogy elvárható lenne 2008-ban, hogy ha egyszerre több teljes árú bérletet kívánok megvásárolni, akkor ne több tízezer forinttal kelljen mászkálnom, ráadásul több, mint fél órát sorban állnom. Mi az akadálya annak, hogy az újonnan felépített Örs Vezér téri metróállomáson nem lehet kártyával fizetni, csak a szemközti oldalon, a "gombánál", de ott is a kettőből csak egy ablaknál? Ha meg gyorsabban szeretnék végezni akkor először kell keresnem egy automatát, kivennem pénzt - azt is pénzért - hogy utána azon menjen a sopánkodás, hogy miért nincs nálam kisebb címlet. Ez csak egy pontja a városnak, de azt gondolom nem csak az én problémám.

Azt hiszem, az európai szintű szolgáltatásba az egyszerű és gyors kiszolgálás is beletartozhatna, ami nem a szépen felújított pénztárak melletti összetákolt fabódékat jelenti (nem is értem arra miért nem gondoltak, hogy kettővel több ablakot alakítanak ki a kertivécék helyett), sokkal inkább magában foglalja a bankkártyás vásárlási lehetőséget, mégpedig a legtöbb helyen, ahol lehetséges.

Remélem megértik, miért probléma ez sok embernek és mihamarabb válaszolnak, illetve megoldást találnak (egy pár milliárdért) (bocs, ezt nem hagyhattam ki).

Üdvözlettel:

Kurucz László

Válasz:

30 Tovább

Jó is és rossz is az új paraméterkönyv

Esténként 10 percenként járó metró, 20-60 perces követési idő egyes buszjáratokon és fedettebb alacsonypadlós hálózat. Így tudnám jellemezni a BKV új paraméterkönyvét. Az általam leginkább használt járatokat néztem meg a listában, és leesett az állam, amikor megláttam, hogy a 3-as és a 3-as gyors járatokat 3-részre osztják (33, 33A, és 33E) melyből az első kettő csúcsidőben 20 percenként fog járni.

A 23-as buszon is megjelennek végre az alacsonypadlós buszok, bár a késő esti követés itt is 20 perc lesz. Remélem, hogy a felújított Soroksári úton az alacsony padlós járművek tudják majd tartani a menetidőt.

A 14-es és a 114-es vonalakra visszakerülnek a magaspadlós buszok, csak a járművek egy kisebb része lesz alacsonypadlós. Az alacsonypadlós buszokat valószínűleg másik járatokra csoportosítják át.

A 2-es és a 3-as metró az esti időszakban 10 percenként fogják követni egymást.

A 103-as busz vonalán az eddigi alacsonypadlós járművek egy részét magaspadlós buszok váltják fel. 10 buszból 6 db lesz magas- és 4 db alacsonypadlós.

Nézd meg te is a BKV új paraméterkönyvét, nézd meg, hogy milyen változások lesznek azokon a vonalakon, amiket használsz. Észrevételedet és véleményedet várjuk komment formájában.

A paraméterkönyv megtekintéséhez kattints ide!

88 Tovább

Négy rendőrből ötnek adott jutalmat a BKV

Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket, egy kis érdekességre. A villamos kisiklásának ügyében létrehozott nyomozócsoport 4 tagja kapott azaz 5 ember kapott fejenként 100 ezer forintot a BKV-tól a napokban. Ami érdekelne: Ki az a plusz egy ember, és mikor került a nyomozócsoportba? Alant a BRFK egy korábbi és a BKV egy napokban kiadott közleménye olvasható.

Részlet a BRFK 2008.03.31-én 16:10-kor megjelent közleményéből:
„Budapest Rendőrfőkapitánya egy négyfős nyomozócsoport létrehozását rendelte el az eset kivizsgálása és az elkövetők megtalálása érdekében.”


Részlet a BKV Zrt. 2008. május 19-én megjelent közleményéből:
„A BKV Zrt. a mai napon, ünnepélyes keretek között, fejenként 100.000 forint jutalmat adott át a Budapesti Rendőr-főkapitányság graffiti-ellenes nyomozócsoport öt munkatársának, akik nemrégiben kapták el a villamos-kisiklató graffitizőket. Mint már arról korábban is tájékoztatást adtunk a garázda fiatalokat a rendőrség rendkívül rövid időn belül kézre kerítette. A megdöbbentő esetet megelőzően a BKV történetében szándékos villamos-kisiklatásra nem volt példa! Ezért a BKV Zrt. köszönettel tartozik az ügyben eljáró rendőrök gyors és hatékony munkájáért."


(A szerkesztő a közleményekben vastagon szedte a számára érdekes részeket.)
58 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek