Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utasokat dobálnak a metróból

Tisztelt BKV-figyelő!

2008. május 9-én este 3/4 10 körül érkeztem a Kőbánya-Kispeti metróvégállomásra, metróval. A vonat végén utaztam. Amikor az elejére értem, már csak egy utas volt a szerelvényben, egy alvó férfi. Nem tűnt különösebben rendezetlennek, nem csinált semmit, diszkréten ült és aludt - csak épp nem vette észre, hogy végállomás. Ekkor hirtelen megjelent 3 férfi a lépcsők felől, kettő ellenőri sötétkék egyenruhában, egy nagypocakú kopasz férfi pedig fehér galléros pólóban. Ő volt az irányító: először ráüvöltött az alvó emberre, hogy _takarodjon_, s evvel egyidejűleg felrúgta a keresztbe tett lábát. Szerencsétlen áldozat felriadt, de még mielőtt reagálhatott volna, a kopasz megragadta a ruhájánál fogva, talpra rántotta és úgy  KIDOBTA a szerelvényből, hogy az utas térdre landolt. Ezt rajtam kívül 15 jeggyel rendelkező ember nézte végig DÖBBENTEN, és kb 25 kék egyenruhás ellenőr.

Nem tudom, mi ilyenkor az eljárás, én kinél tehetek panaszt, de eléggé rombolja a BKV amúgy is megtépázott jegyellenőri és minden egyéb imidzsét, hogy ilyen alkalmazottak viselik a cég egyenruháját! Az általam látott jelenetet SEMMI sem igazolhatja - az illetőtől még a jegyét sem kérték, lehet, hogy volt neki, de gondolom, ha nincs, akkor sem lehet senkit sem megalázni, sem megrúgni, sem megütni, nem?

Gondolom, nem lesz nehéz megtalálni a fehér pólós nagyon nagy hasú és kopasz roppant agresszív munkatársukat, aki nem egyenruhában jár, mint a többiek!
186 Tovább

Vágni lehet a koszt az új buszokon

Ne legyen félreértés, a képeken nem a régi Ikarusok, hanem a BKV első szériás új Volvo buszai láthatók. Ritkán utazom ezekkel a buszokkal, mert a kötött pályás közlekedés híve vagyok, így inkább a hosszabb úton, de villamossal megyek, azokon a vonalakon pedig, ahogy buszozok, még régi Ikarosok járnak. Egy részről ezért az állapotért felelősségre vonhatók az utasok, akik nem szólnak rá azokra a kisebbségi komplexusban szenvedő utasokra, akik összefirkálják a buszokat, másrészről a BKV is felelős, mert kamera nélkül rendelte meg a járműveket és egy fillért sem költ a takarításra.

UPDATE1: A BKV-nak többször felajánlottuk a segítségünket, egy szervezett takarítás formájában. Őket nem érdekli a kosz, mert nem ebben utaznak ezért hát a levelekre sem válaszolnak.

73 Tovább

"Hogy ki vagy te nyalva..."

Tisztelt BKV ZRT! Kedves Figyelő!

2008. május 10-én utaztam több alkalommal is a az M3-ason. Már egy ideje rendszeresen felháborít egyes ellenőreik vagy biztonsági őreik viselkedése. Amikor az Üllői út felé mentem, akkor a Határ útnál mentem le a megállóba. Körülbelül 14:40 volt (+-3 perc), amikor a peronzáró vonalnál álló ellenőrök minősíthetetlen stílusban kezdtek beszélgetni egy hozzájuk lépő emberrel (-Hogy ki vagy te nyalva b.dmeg!).

Ennél jobban felháborított az az eset, amit az üzenetemben is jeleztem. 2008. május 10.-én 18 óra 49 perckor az Üllői úti metrómegálló mozgólépcsője előtt állt több ellenőr/biztonsági őr. A mozgólépcső lejárata előtt állt egy ember kék színű BKV-s ruhában. Sem karszalag, sem kitűző nem volt nála, de jegyeket ellenőrzött. Előttem egy szőke, nem kihívóan öltözködő hölgy haladt. Felmutatta a bérletét, mire a mozgólépcsőnál álló ember azt mondta neki: - szívesen megba..nálak édes!".

A hölgy nem mondott semmit, majd az Önök alkalmazottja utána szólt: "gyere vissza, beszéljük már meg!". Az Önök kitűző és karszalag nélküli alkalmazottja kb. 160 cm magas, kissé ritka (zsíros) hajú, enyhén vagy közepesen kreol bőrű, kb. 50 éves férfi. Tőle 2 m-re állt egy karszalagos alkalmazott, aki az egészen jót nevetett. Tekintettel arra, hogy ez nem ritka eset, kérem szíves intézkedésüket.

Tisztelettel: Somogyi Péter utas
69 Tovább

Ismét a turisták és a látássérültek ellen

Elnémulnak a BKV járművei a közeljövőben. Na, nem csendes motort tesznek bele, és a villamospályákat sem újítják fel, csak az utastájékoztató rendszert amortizálják le.

Aki nem bedugott füllel és nem zenét hallgatva utazik a buszokon, villamosokon, az már bizonyára észrevette, hogy egyre több járművön nem mondják be az átszállási lehetőségeket, az adott megállóban szintén megálló egyéb járműveket. A BKV elvileg az utasoknak kedveskedik ezzel a lépéssel, mert sokakat zavar a másodpercekig tartó beszéd.

„A teljes megszüntetést nem tartom jónak. A járművek többségén igen monoton hangú, irritáló nő beszél, szerintem ebből volt elegük az utasoknak, nem a felsorolásból.”

Mondta egy általunk megkérdezett utas a Blaha Lujza téri villamosmegállóban. Sajnos a BKV ezzel a lépésével többeknek keresztbe tesz. Turistáknak, látássérülteknek és vidékieknek egyaránt. A hangos utastájékoztatást nem leamortizálni, hanem fejleszteni kell. A BKV több táblával és wapos menetrenddel segítené az utasokat.

„A döntés amiatt született meg, mert ez egy Európában bevett gyakorlat. A másik oka pedig az volt, hogy ott ahol az átszállási kapcsolatok száma 5-6-7 is lehet, ennek felsorolása akár 20 másodpercet is igénybe vehetett” – nyilatkozta Kiricsi Karola, szóvívő.

BKV-figyelő
89 Tovább

A KRESZ vajon mi?

Tiszteletem!

Talán nem pont ez a megfelelő blog, de sajnos nem találtam meg a megfelelőt megfelelően rövid idő alatt.

A buszmegállóban parkoló, megkülönböztető jelzés nélküli rendőrautóról a kép 2008. május 9-én reggel készült a Thököly út metróépítés miatt forgalom elől lezárt részén (a buszok azonban járhatnak), a Dózsa György út sarkától kb. 100 méterre. Egy éjjel-nappali és egy hamburgeres van a közelben.

Üdv: Z
53 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek