Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Elkeseredett utasok a 3-as busz vonalán

T. BKV!

Utasként szeretném jelezni Önöknek egy olyan problémát, mely miatt elég sok ember reggelét és hazamenetelét keserítik meg, mégis úgy vettem észre, hogy eddig senki sem jelzett Önöknek visszásságot. A 3-as és piros 3-as buszok menetrendjét egyszerűen lehetetlen követni. Csak a mostani problémákat vetem fel: Tegnapi nap folyamán 17.10 és 17.30 között egyetlen busz sem érkezett az Újbuda center megállójába a Móricz Zs körtér felé vezető vonalon, holott legalább kettő darab 3 as és 2 darab piros hármasnak kellett volna közlekednie menetrend szerint.

Aztán persze érkezett egy busz majd fél hat felé, mint a heringek a tengeri sós lés konzervben, úgy álltunk ott. Mai nap reggel a 3as busz 07.48kor indult. Jelzem, hogy a menetrendben 07.42kor indult volna, vagy a következő 07.50kor. akkor ez most melyik is volt? Valószínűleg a 07.42-es, mivel a szerémi sori megállóban iszonyatos tömeg várta már a buszt. Jelezném továbbá, hogy a 07.45re kiírt piros hármas busz nemhogy el sem indult, be sem érkezett a megállóban, hanem olyan 07.55 magasságában láttunk egy piros3ast befelé közlekedni a Móricz Zs megálló irányába.

Sajnos ezek nem egyedi esetek. Két hete a hősáégriadó idején is nem egy alkalommal 20-25 perceket vártunk a 3as buszokra. Pontosan a 3as busz vonalás nagyon sok nagycég/gyár/hivatal működik nagyon nagy számú munkavállalóval. Sajnos a hármas busz részleghez tartozó sofőrök maguk írják át a menetrendet, akkor mennek amikor akarnak, ahogy akarnak. És kérem NE hivatkozzanak a forgalmi dugóra, mert más személygépkocsi, ill teherautó tud közlekedni, akkor a busz is. továbbá ne hivatkozzanak arra hogy a menetrendek tájékoztató jellegűek, mert mi, utasok ezért a szolgáltatásért fizetünk, és a polgári jog szabályai szerint akkor a szerződésnek megfelelően Önöknek teljesíteni kell. Amennyiben ezt megszegik, kötbérfizetési kötelezettség keletkezik. Tájékoztatom Önöket, hogy levelem a megfelelő fogyasztóvédelmi honlapoknak továbbítom.

Maradok tisztelettel, Kardos Csilla
35 Tovább

Utastájékoztatás

MG küldött nekünk egy érdekes képet. GPS táblákat tesztelget a BKV, mikor rengeteg megállóban hiányzik a menetrend. BKV – Budapest – 2007.


Klikk a képre
11 Tovább

Kéregetés, Stop!

Kedves Figyelő!

Ma egy nagyon kellemes élményben volt részem a hármas metrón :) Az említett vonalon rendszeresen utazók közül nyilván sokan ismerik azt a fiatalasszonyt, aki a csecsemőkort már régen kinőtt gyerekét lóbálva járja végig a kocsikat, természetesen kéregetve. Mindezt eddig zavartalanul tehette, ám ma 18:30 környékén ahogy beszállt a Nyugatinál, a metróvezető hölgy indulása helyett finoman bejelentette, hogy a kéregető hölgy hagyja el a vonatot, mert tilos a kunyerálás.Az első felszólítás nem volt hatásos, így hallhatóan leállította a szerelvényt, és ismét szólt, immáron kilátásba helyezve a biztonságisok értesítését. Természetesen ez hatott :)

Csak így tovább – sokkal kellemesebben utazunk mindannyian, ha nincsenek a kocsiban hajléktalanok, kéregetők.

Üdvözlettel: posy
33 Tovább

Utasverő ellenőrök

Tisztlet cim,

Kb. 2 hettel ezelott ( 2007.07.12 ) ezelott volt egy erdekes tortenet a homaron, amit nagyobb publicitast kapott mas mediaban is. ( Turista es utasvero ellenorok ) En mas ugyben leveleztem a BKV ugyfelszolgalataval ( bejarati ellenorzes, biztonsagi orok "ellenorkent" valo fellepese ) azonban mikor az utolso levelemben megemlitettem a Deak teren megutott utas esetet a kovetkezo valaszt kaptam toluk.

Gondoltam megosztom Onokkel, a BKV ellentamadasba ment at,szerintuk meg sem tortent a veres....

Tisztelettel, Vegh Imre

Tisztelt Végh Imre!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

A bejárati ellenőrzéssel kapcsolatban, korábbi levelünkben leírtakat továbbra is fenntartjuk. A metróállomásokon történő utastájékoztatásra nincs szükség az éppen ott folyó bejárati jegyellenőrzésről. Azt ugyanis az utasok saját maguk is még időben láthatják és tudják hozzá előkészíteni a bérletüket felmutatásra illetve kezelni a jegyüket. Az utastorlódást nem a beszédszintetizátor, vagy a mikrofon használata, ill. a használatának mellőzése befolyásolja, hanem az utasok közlekedési kultúrája és az elhelyezkedésük a bejáratnál.

18 Tovább

1-es villamossal a MÉH-be


T. bkv figyelő !

A mellékletben küldött képet tavasszal fényképeztem az 1-es villamoson. Hogy egyes emberek mi mindent szállítanak a járműveken.

Üdv. Miki
22 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek