2007. július 27. 12:50
Ilyenek vagyunk!?
Szeretnék megosztani veletek néhány képet, amit egy új Volvo buszon készítettem. A Képek elkeserítőek, az alig 2 éves buszok már most így néznek ki. Amíg az utasok egy része ezekre a buszokra sem képes vigyázni, teljesen felesleges új buszokat venni.
2007. július 26. 23:41
Az első nap már villog
A BKV ma mutatta be hivatalosan az új buszmegálló táblákat, melyek GPS rendszerrel vannak felszerelve. A rendszer előnye, hogy percre pontosan kiírja, mikor érkezik a megállóba a busz, valamint azt is, hogy hány méterre van a megállótól. A táblába tájékoztató jelleggel egy hangszóró is be van építve, csak épp a nagy forgalomtól hallani nem lehet mit mond.
A BKV több milliárd forintot kíván költeni ilyen táblák beszerzésére - melyet én nem tartok jó ötletnek. Elég lenne a most működő rendszert fejlesztenék úgy, hogy a buszok végállomásánál óra jelezné mikor indul az adott járat.
Sajnos a BKV a Boráros téri órát sem tudta megjavítani hónapok alatt, nem értem miért kell addig ilyen fejlesztés?
A BKV több milliárd forintot kíván költeni ilyen táblák beszerzésére - melyet én nem tartok jó ötletnek. Elég lenne a most működő rendszert fejlesztenék úgy, hogy a buszok végállomásánál óra jelezné mikor indul az adott járat.
Sajnos a BKV a Boráros téri órát sem tudta megjavítani hónapok alatt, nem értem miért kell addig ilyen fejlesztés?
2007. július 24. 14:27
Várakozás a metróra
Kedves Figyelő!
Tegnap este 3-as metróval mentem haza kb 7 és negyed nyolc között. Menetrend szerint Kőbánya-Kispest irányából 6 percenként jár a metró, több mint 9 pecet vártam rá a Pöttyös utcánál. Ellenkező irányba 4-6 perc van megadva, ennek ellenáre 2 ill. 2,5 percenként ment el egy szerelvény. Az persze már csak hab a tortán, hogy minden megálló előtt vészfékezéssel álltunk meg az alagútban... Ezen kívül még egy érdekes dolgot tapasztaltam, ellenkező irányba elment egy szerelvény, amelyen egyel kevesebb kocsi volt, így vigyázni kellett arra, hogy nehogy valaki esetleg megszokásból a peron végén szálljon fel :-))) Láttál már ilyen szerelvényt, én még nem.
Üdv: Gábor
Válasz: Kedves Gábor, az alagútban nem vészfékkel, hanem feltehetőleg LÉGfékkel álltatok meg, ennek több oka is lehet. A szerelvényen pedig azért volt egyel kevesebb kocsi, mert az nem a 3-as metró szerelvénye, hanem a 2-esé, csak valamilyen okból át kellet mennie a Kőér utcai kocsiszínbe:) Arra, hogy miért járt a metró 9 percenként, sajnos nem tudom a választ! Köszi a levelet:)
2007. július 24. 13:29
Állam az államban
Tisztelt BKV figyelő!
Azt írják, hogy új vezérigazgató van a BKV-nál és még nem történt semmi.Ez így nem teljesen jó, mert hiszen a vezér fizetését duplájára emelték. Ez azért „történés”, vagy nem? Én is mindig olyan munkahelyet szerettem volna találni, ahol dupla pénzt kapok, és nem kell érte csinálni semmit. Csak nekem valahogy nem jön össze.
Amíg a BKV azzal foglalkozik, hogy a járművezetők 40 fokos melegben is nyakkendőben és hosszú nadrágban vezessenek, addig érdemi döntéseket nemigen fognak hozni. Ja, és még kellene egy néhány ellenőr a placcokra, mert nincsenek elegen, hogy naponta többször szekáljanak a bérlet-mutogatással. Nekem ugyan éves bérletem van, de ezt naponta többször kell bizonyítanom, ahányszor átszállok valamerre. Tudom, hogy ez a BKV bevételét növeli, de ezért talán nyújtani is kellene valamit végre.
A napi 8 millió plusz bevételből nem jutna mindennap csak egy járműbe egy légkondi, addig amíg szépen lassan mindegyikbe be lenne szerelve. Vagy egyéb javításokra, fejlesztésekre fordítani. De a BKV állam az államban. Azt csinál amit akar. Vagyis nem akar semmit, csak a pénzt nyelni. Bocsánat, de nem lehet indulat nélkül ezekről a dolgokról írni.
Üdvözlettel: Éva néni
Utolsó kommentek