Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nagyon lassan takarítják a havas megállókat

Két olvasónk, Annamari és László a havas, takarítatlan megállók miatt írt nekünk levelet. Mindketten arra panaszkodnak, hogy a BKV megállókból a havat lassan, vagy egyáltalán nem takarítják el. Annamari szerint ez balesetveszélyes, László szerint pedig már-már vicces, amit a BKV művel. A második levél alatt a BKV tegnapi közleményét is megtalálod a szentendrei HÉV vonalán történt balesetről.

Kedves BKV-figyelő!

A hétvégén nagymennyiségű hó hullott az országban és a fővárosban is. A hétvégén sajnos rengeteget kellett utaznom a munka miatt, és azt tapasztaltam, hogy a BKV megállóból egyáltalán nincs eltakarítva a hó. Utaztam HÉV-vel, a 4-6-os villamossal és több busszal is. Egyik megállóban sem volt eltakarítva a hó (a forgalmas körúti villamosmegállókban sem), még hétfőn is volt olyan buszmegálló, ahol 10-15 centis hó volt.

37 Tovább

BKV: Gyanúsított Tóthfalusi György és Mesterházy Ernő is

Három új gyanúsítottja van a BKV-botránynak. A BRFK nyomozói hűtlen kezelés gyanújával hallgatták ki Tóthfalusi Györgyöt, a BKV igazgatóságának SZDSZ-es elnökét, Mesterházy Ernőt, Demszky Gábor főtanácsadóját, és M. Lászlót, egy kommunikációs cég vezetőjét. A rendőrség ismét kihallgatta a már korábban meggyanúsított Regőczi Miklóst, a BKV volt kommunikációs igazgatóját, Zelenák Tibor főosztályvezetőt, és Horváth Évát, Hagyó Miklós volt szóvivőjét is. Házkutatások is zajlanak.

A rendőrség közlése szerint Tóthfalusi Györgyöt, a BKV igazgatóságának SZDSZ-es elnökét felbujtóként elkövetett hűtlen kezelés gyanúja miatt hallgatták ki. A rendőrség szerint Tóthfalusi a társaság veszteséges működése ellenére "a BKV vagyonkezelési kötelezettséggel rendelkező vezetőit szándékosan rábírta arra, hogy megszegjék kötelezettségüket". A nyomozók a férfi városházán lévő irodájában házkutatást tartottak.

40 Tovább

Több mint 600 alkalommal szállt metróra a rajzolt bérletével

Olvasónk több hónapja egy saját kezűleg gyártott bérlettel utazik a BKV járművein. A lent látható bérlettel eddig több mint 600 alkalommal szállt metróra, és közel ezerszer autóbuszra, villamosra. Eddig csak 12 alkalommal szúrt szemet az ellenőröknek és a biztonsági őröknek, volt olyan, aki diákigazolványt is kért mellé. Az utasnak természetesen van érvényes bérlete is.

Üdvözletem BKV-figyelő

Azért írok, mert végeztem egy bérlet ellenőrzési felmérést. Készítettem saját kezűleg egy bérletet, amit mellékelek is egy képen. Egy környéki bérlet alapján másoltam. A fémcsíknak látszó grafitolt rész: BKV Zrt. 1991 Környéki álló bérlet 2068-as érvényességi felirattal Ára 5 Ft Bucuresty-be (Bukarest) érvényes november 03-tól augusztus 34-ig. Ezzel a bérlettel több mint 600 alkalommal szálltam metróra és még legalább 900 alkalommal buszra/villamosra. Összesen 12 alkalommal vették észre. 4-szer a 2-es metrónál egy idős körülbelül 60 éves hölgy, aki még a diák igazolványomat is elkérte, hogy ellenőrizze és ekkor tűnt fel mellette az igazi bérlet. A többi az elől felszállós buszoknál.

205 Tovább

Kiesett a 120-as busz kereke

Január 31-én délután a 120-as vonalon közlekedő egyik autóbusznak kiesett a bal hátsó kereke. A BKV-figyelőt egy autóbuszvezető tájékoztatta a balesetről, aki szerint az eset miatt a BKV a buszvezetőt akarta felelősségre vonni. A jármű éppen jobbra kanyarodott, amikor a bal hátsó kereke kiesett, és elindult a Váci úton egyenesen.

46 Tovább

A BKV és a hatékony utastájékoztatás

Kedves BKV-figyelő!

Az alábbi képet 2010. január 24-én fotóztam a 148-as autóbuszról. Ezen a vonalon új, VanHool autóbuszok járnak, amiknek - általam észrevett - nagy problémája a helyszűkén kívül az is, hogy a digitális kijelző sötétben nehezen olvasható, főleg messziről, a buszokról jóformán csak a megállóba való beállás után lehet megállapítani, hogy valójában melyik járathoz tartoznak - gyengén látók "előnyben", ugye... Ezt a problémát próbálta kiküszöbölni valamelyik kedves utastársunk - vagy talán éppen a dolgozók közül valaki?

Szívélyes üdvözlettel: N.

36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek