Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért csukják rá a felszállókra az ajtót?

A MillFav-on lehetetlen szabályosan közlekedni. Beáll a vonat az állomásra, nyílnak az ajtók, az utasok még el sem kezdtek leszállni, de már szól az indulásjelző -amivel az utasok nem foglalkoznak, mert abszurd az egész- és ha nem igyekeznek az ajtók között maradhatnak. Nem egyszer csukták már rám így az ajtót. Tudjátok mit reagált erre a BKV? "Az indulásjelző megszólalása után ne kíséreljük meg a le- és felszállást mert balesetveszélyes!" Anyád! Gondoltam magamban, akkor mégis hogy szálljak fel? Egy ismerős hasonló története következik:

Főhősünk, aki Mefi, nagyon ritkán szokta szidni a Budapest Transport Limited (Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság) szolgáltatásait, mert ismeri a rendszer gyenge pontjait, tudja, hogy sokszor egyáltalán nem az történik, ami látszik. Utoljára a tavalyi év nyarán volt rá példa, hogy mégis megtette, most ismét ez következik.

73 Tovább

Még mindig használhatatlan az utastájékoztató rendszer

Joggal mondják a HÉV-en utazók, hogy a régi kijelzők amik a megállókban voltak, sokkal használhatóbbak voltak mint ezek az újak, amik már több, mint két éve tesztüzemben mennek (már amikor mennek):

Kedves BKV-figyelő!

Az alábbi képeket a héten készítettem a szentendrei HÉV vonalon az Árpád hídnál. Szerintetek ki és mikor fogja megnyomni a végső ENTER-t erre az elődjénél rosszabbra sikerült, már két éve "tesztüzemben" vergődő "modernizálásra"?

Érdemes lenne megszellőztetni, hogy az előző, kiváló nappali láthatósággal is rendelkező és nagyon jó rendelkezésre állással működő utastájékoztató rendszer erre történő lecserélésére mennyit pazaroltak a BKV vezetői, továbbá hogy melyik volt az a kivitelező cég, aki mindössze ilyen minőségű rendszert volt képes szállítani. Szégyenfalra vele!

Üdv, Zoli

41 Tovább

Nem segített a padlón fekvő idős nőnek

Tegnap a 173-as buszon egy idős nő felszállás közben elesett, nem nagyon tudott felállni. Az utasok a segítségére siettek, a vészjelzőt is megnyomták, de ez a buszvezetőt mit sem érdekelte, nyugisan dolgozott tovább:

Tisztelt BKV-figyelő!

Minden napi teendőm, hogy a 173-as busszal eljussak Újpalotára. Hát ez ma is így történt. Ment az új Volvo busz a felújított Thököly úton ilyenkor nézek ki a fejemből és nézem a már unalmas "tájat". A Stefánia úti megállóban figyelmes lettem, hogy egy idős hölgy felszállás közben elesett és rögtön a segítségére indultam több utastársammal együtt. A hölgy nagyon nehezen tudott felállni. Már a vészjelzőt is megnyomta egy fiatalember de a buszvezetőt sem az hogy elesett a hölgy sem az hogy a vészjelzőt folyamatosan nyomják nem érdekelte. Úgylátszik akár a sofőr szerint ott is maradhatott volna a nő.

A busz rendszáma FJX - 202. 2009.09.21 -  17: 40 - 50  körül állt be a busz a Zugló vasútállomás buszmegállóba Újpalota felé.

Üdvözlettel: B. Zsolt

55 Tovább

Ott nyitott ajtót, ahol le sem tudnak szállni az utasok

"Megállóhely kapacitásának jobb kihasználása miatt az autóbuszok harmadiknak is megállhatnak, és ajtót nyithatnak. Ebben az esetben azonban a megállótáblánál ismét meg kell állniuk, és ajtót nyitniuk." -így szól a BKV belső szabályzata. Akkor mégis miért van az, hogy a Ferenciek terén a buszvezetők rendszeresen úgy nyitnak ajtót harmadikként, hogy az utasok le sem tudnak szállni a korlátok miatt, majd továbbhajtanak? Olvasónk többször maradt a megállóban, az ügyfélszolgálattal levelezik:

Tisztelt Cím!

Előző levelem tartalma hasonló volt az alábbinak, melyre a BKV 30 napon belül válaszolt. Csak éppen semmi eredménye nem lett. A 8-as buszok továbbra sem állnak meg a Ferenciek terén az arra kijelölt helyen. Az utasok szaladgálnak össze-vissza. Nem tudják, mikor hol szállhatnak fel, mert a megállóban, - nos, ott nem. A második eset akkor történt, mikor pár hét után kinyitottam a BKV válaszlevelét hogy a jövőben jobban odafigyelnek. Ez volt a második levelem a válaszuk után.

Üdvözlettel: Kanzler Edit

40 Tovább

Munkába állt az első VanHool autóbusz

Már utasokat szállítanak azok a használt belga buszok, melyeket hónapokkal ezelőtt vett a BKV. A VanHool buszok a 23 és a 23E vonalakon közlekednek a Boráros téren bárki megsimogathatja őket. Az előzetes bejelentéseknek megfelelően a busz nagyobb nyitható ablakokat, új kijelzőket és klímaberendezést is kapott, átfestve azonban nem lett, információink szerint ezért, a BKV sokallta a buszonkénti 6 millió forintos árat. Várjuk olvasóink tapasztalatait észrevételeit a busszal kapcsolatban e-mailben és a hozzászólások között. A VanHool buszokat az első galériában "munka közben", a másodikban az érkezésük napján láthatod:

Galéria:

Nem látod a képeket? Kattints ide!


Kapcsolódó galéria:

Nem látod a képeket? Kattints ide!

136 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek