Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Senkit sem érdekelt, hogy részeg zaklatta az utasokat

Olvasónk meglepődve tapasztalta, hogy sem a BKV-t, sem az utasokat nem érdekelte, hogy egy részeg utas randalírozik a Csömöri HÉV egyik kocsijában. A vezetőfülkében lévő oktató próbálta csak letenni, de a férfi visszaszállt, és ugyan úgy piszkálta az utasokat mint előtte. Cinkotánál kérhettek volna segítséget, de ez elmaradt:

Kedves BKV-figyelő!

Ma, azaz 2009.05.15.-én Csömörre tartottam és ehhez a Csömöri HÉV-et választottam. A nyugodt utazásomat egy Sashalomnál felszálló részeg(cigivel a kezében) zavarta meg. Ezt az utasok kb. 2 megállóig tűrték, utána elkezdtek rászólni hogy hagyja már abba az ordítozást és a dohányzást. Erre a részeg emberke elindult a kocsi másik felébe és elkezdett lökdösni egy ülő utast, aki hozzá se szólt, majd ebből szép kis lökdösődés lett a tömegben. Ezt már Én sem tűrtem, feláltam félrelöktem és elindultam szólni a vezetőnek, de ebben megpróbált megakadályozni és hátulról belökött a tömegbe, de éppen sikerült elérnem a vezetőfülke ajtaját és bekopogtam(megjegyzem, az utasok közül kb 3-an voltunk, akik megpróbáltak tenni valamit).

27 Tovább

Több hibát is talált az NKH a BKV buszán

Olajfolyás a motortérben, eltömődött levegőrendszer, rossz fordulatszám és vízfokmérő, rossz vezetőülés valamit hibás kilométeróra. „Csak” ennyi hibát talált a Közlekedési Hatóság azon az autóbuszon, melyről hétfőn írtam itt a blogon. Íme a hatóság levele:

Tisztelt Gál Mihály Úr!


Hivatkozással 2009. május 18-án kelt levelére, a BKV 27-es busszal kapcsolatos megkeresésére az alábbiak szerint tájékoztatjuk.

2009. május 19-én a busz ellenőrzése megtörtént. A bejelentett 27-es járat ellenőrzése nem lehetséges a forgalom akadályozása nélkül, ugyanis az érintett szakaszon közlekedő buszoknak nincs pihenőidejük, váltott gépkocsivezetővel dolgoznak.

Ennek ellenére az említett BPI-415 forgalmi rendszámú buszt a Moszkva téren sikerült megtalálni (16/A-Várbusz járat), és berendelni műszaki vizsgára.

A buszon fellelhető hibák az következők voltak: olajfolyás a motortérben, levegőrendszer tömítetlensége miatt nincs kellő nyomás az ajtók működtetéséhez, fordulatszámmérő és a vízhőfokmérő nem működik, sebességmérő időnként kiakad, vezetőülés magasság nem állítható.

A vizsgálat eredményeként a buszt 30 napon belül ismét be kell mutatni műszaki vizsgálatra, hogy igazolják, a hibákat javították.


Üdvözlettel: XY

kommunikációs és PR referens
Nemzeti Közlekedési Hatóság

85 Tovább

„Mi van nyanya, meguntad az életed?”

Olvasónk a BKV alvállalkozójának, a VT-Transmannak az egyik leggyökerebb buszvezetőjével találkozott tegnap reggel. A buszos Budafokon nem akarta megadni a gyalogosoknak az elsőbbséget, akik a zebrára lépve jelezték, hogy át akarnak kelni. A buszvezető nem elég, hogy a KRESZ szabályaival nem volt tisztában, még a gyalogosakkal kezdett kiabálni. Részletek a levélben:

"Tisztelt" BKV!

A mai napon (2009. május 20), 8:45-kor, a KLN-091-es rendszámú buszon (114-es vonalon) egy felháborító "élményben" volt részünk. A Kitérő villamosmegállónál lévő zebrán gyalogosok várakoztak. Ezt a buszvezető is látta. A gyalogosok leléptek, és elindultak. Pontosabban mondva ketten elindultak, a többiek nem mertek lelépni a gyorsan haladó jármű elé.

Szerencséjükre, mert a buszvezetőnek esze ágában sem volt lassítani, nemhogy megállni, úgy, ahogy azt a KRESZ előírná neki. Viszont kénytelen volt tényleg megállni, mert a két lelépő addigra már jócskán a busz elé ért, és idős emberek lévén elugrani nem tudtak (a buszvezető legnagyobb mérgére), ezért hírtelen megállt, centiméterekre a gyalogosoktól. És még a buszvezetőnek állt feljebb, kikiabálva a kis ablakán, hogy "Mi van, nyanya, meguntad az életed?".

148 Tovább

Hiába integetett és kiabált, otthagyta a busz

Olvasónk néhány napja nagyot szívott a BKV szervezetlensége miatt. Történt, hogy a Csepeli HÉV-vel és a 38-as busszal szeretett volna hazajutni, ahogy mindig. A HÉV-nél a BKV kavart valamit, ezért a szokásos vonat kimaradt. Beállt egy másik a megállóba, ami a BKV-sok szerint megfordul, és visszamegy majd. 5 perc várakozás után kiderült, hogy mégsem, ezért leszállították őket. Végül jött egy vonat, ami nem a megszokott rend szerint közlekedett. Utasunk hiába szeretett volna átszállni a buszra, ami elvileg bevárja a HÉV-et, az becsukta az ajtókat, pedig már ott állt mellette.

Emlékeztek még a néhány nappal ezelőtti bejegyzésre? A buszvezető az egyik vonalon kiugrott boltba, az utasok pedig a buszon várakoztak, amíg bevásárolt. Olyankor nem fontos a menetrend, csak akkor, amikor fél percet kellene várni a csatlakozáshoz futó utasok miatt:

Szia!

Lelkes és rendszeres olvasója a blognak. Az alábbiakban leírnám, hogy mi történt velem tegnap. Szégyenemre a tárgyban említett időben és helyen elöntötte az agyamat az indulat, és torkomszakadtából, féktelenül kikeltem magamból (anyáztam hangosan). Történt ugyanis, hogy tegnap este (04. 04.), szokásomhoz híven siettem a Lágymányosi hídi HÉV megállóba, hogy a Boráros térről menetrend szerint, Csepel irányába induló 21:11-es HÉV-et elérjem és azzal a Szent Imre térig utazzak, hogy ott átszálljak a 21:22-es Lakihegyre menő, 38-as buszra.

A BKV őszi átszervezését örömmel fogadtam, mert így már nem kellett sprintelni a HÉV-től a buszig, hanem így már volt bő 4-5 perc arra, hogy a HÉV-től a kb. 50 méterre levő buszmegállóba mindenki, még a nyugdíjasok is kényelmesen odaérjenek. Csakhogy tegnap este 21:11-kor nem jött HÉV a Boráros tér felől. Ellenben jött Csepel felől. Amint megállt, a hátsó piros lámpák fehérre váltottak. Egy ott kószáló BKV-s dolgozótól megkérdeztem, hogy most akkor ez fog visszamenni Csepelre? Igenlő választ kaptam, így hát többedmagammal átmentünk a másik vágányhoz és felszálltunk. A szerelvény még állt vagy 5 percig, már kezdtünk türelmetlenek lenni, amikor a hangosbemondóban közölték, hogy mégiscsak a Boráros térre megy.

58 Tovább

Villámsebességgel intézkedett a BKV-s

A sok rossz mellé, most jöjjön egy kis jó: Olvasónk a táskáját véletlenül a villamoson felejtette, de ezt csak akkor vette észre, amikor a jármű már kiállt a megállóból. Felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, ahol azonnal intézkedtek, és végül meglett a táska:

Szia BKV-figyelő!

Egy pozitív történetet szeretnék megosztani veletek. A mai napon délelőtt (2009. 05.16.) a párommal a 41-es villamoson utaztunk, majd a Gellért téren leszálltunk, hogy a 47-es villamossal folytassuk utunkat. A leszállás után vettük észre, hogy balga módon a villamos ülésén felejtettük az egyik fontos csomagunkat, a villamos pedig már elment. Egy pillanat alatt paffá lettünk, szinte biztosra vettük, hogy elvesztettük. A csomagban ruhák voltak, de a zsebeikben kb. 25eFt értékben pénz és utalvány volt.

20 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek