Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A világ legrövidebb sablonlevele

Meredten nézek magam elé, mióta Szüts Katalin írt nekem. Nem tudom, minek köszönhetem a levelét, mire szeretett volna válaszolni, miét keresett meg. Vajon az eddig küldött 1000 levelem közül, melyikre válaszolhatott?

Tisztelt BKV figyelő!  

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. 

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. július 24.

Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető

23 Tovább

Nem budapesti, akinél nincs egy darab vonaljegy

A BKV szerint egész Budapestet lefedi a hálózatuk, ezért elvárható, hogy mindenkinél legyen jegy vagy bérlet. Nem érdekli őket, hogy a pénztárak és az automaták kilométerekre vannak egymástól.

Tisztelt BKV-figyelő!
 
In medias res... 2008.07.18-án arra vetemedtem, hogy igénybe vegyem a BKV - nem éppen minőségi - szolgáltatását. Általában (mindig) autóval járok, de aznap nem volt kedvem parkoló helyet keresni és úgy gondoltam, gyorsabban megjárom, ha a tömegközlekedést választom.
 
Kint lakom Dunakeszi szélén, így a 122-es busz pont kapóra jött, hogy eljussak a metróig. Igen ám, de mivel nincs rá szükségem, nem tartok magamnál jegyet sem. Az adott környéken mindössze a villamos vezetők pihenésére szolgáló kis kőépület áll, jegyértékesítés nincs. Máshol sem. Jobb hiján felhívtam a BKV ügyfélszolgálati telefonszámát,  ahol - legalább egy havibérlet fele elment számában - majd egy ügyintéző hölgyet elérve tudtam meg, hogy az adott ponthoz legközelebb Újpest-Központban van menetjegy árusítás.
 
-Hogy jutok el oda akkor BKV-val, ha nem tudok jegyet venni addig? - kérdeztem én, mire azt a választ kaptam, miszerint:
 
"- az utasnak előre kell gondoskodnia a menetjegyről..."
 
Tehát, ha jól értem, egy épülő világvárosban (muhaha...) alapvető felszerelésnek kell tekinteni a BKV jegyet. Halkan említettem meg a hölgynek, hogy egy szolgáltatást vennék igénybe, ami ha jól tudom, nem kötelező.
 
"-Mivel a BKV az egész városra kiterjedő szolgáltatást nyújt, JOGGAL ELVÁRHATÓ(!), hogy az állampolgárnál legyen menetjegy..."
 
Mitagadás, kicsit elöntötte a híg fos az agyamat, mivel ha a jogoknál tartunk, akkor joggal elvárhatom, hogy ha nyújtanak egy szolgáltatást, akkor a szolgáltatási területen (legalább a szolgáltatási időben) tegyék elérhetővé a szolgáltatás megfizetésének lehetőségét.
 
Nem? De! Szerintem...
 
A kisasszony nem javasolta, hogy jegy nélkül felszálljak a járműre, mert ha jön az ellenőr, megbüntet helyszínen 6,000.- Forintra. Nekem valamiképp ez sántít. Nyújtanak valamit, ellentételezés lehetőségét nem teszik lehetővé, cserében azonnal büntetnek.  Valamiképp olybá tűnik ez nekem, mintha az eredendő bűn tézise lenne érvényben a BKV-nál, még akkor is, ha ők nem tesznek eleget a feltételek betarthatóságának.
 
Mivel a BKV-t az állam (Az én adómból is) tartja életben, azonnali hatállyal felmondok az egész vezetőségnek, az ügyfélszolgálatnak és azoknak a politikai életben működő közszolgáknak, akik nem teszik végre rendbe a céget!
 

Persze, lehet, hogy tévedek és minden így van jól...

96 Tovább

Savval esett neki a firkának

Utálom a graffitizőket, annak ellenére is, hogy látok szép rajzokat, szerte a városban. Graffitikkel nem is lenne nagy baj, a Tag-ek sokkal idegesítőbbek. A gyors 23-as és a 66-os busz közös, János utcai megállójában (a Boráros tér felé) a menetrendi táblát hetekkel ezelőtt összefirkálta valaki. Nagy probléma nem volt vele, megszoktuk. Átláttunk rajta, láttuk a számokat, lehetett róla tájékozódni, mindaddig, míg a BKV meg nem próbálta leszedni. Nem tudom milyen savval öntötték le, de az üveget teljesen szétmarta, sokkal rondább attól, mint amikor össze volt firkálva.

37 Tovább

Lelassíttatta a HÉV-et, mert zavarta

Két hete, hogy elindult a BKV-figyelő új utasbejelentő opciója, ahol bárki, név nélkül tehet bejelentést, koszos megállókról, járművekről, /dolgozókról:)/. Megígértük, hogy a fontosabb észrevételekből post is készül. Itt az első:

Jónapot!

A csömöri HÉV-vel utaztam minap és felháborodással vettem tudomásul, hogy a Cinkota -alsó-Cinkota viszonylat között már megint cammog a HÉV. Megkérdeztem a járművezetőt, hogy ha most csinálták meg a vágányokat, akkor megint miért megy a cammogás?

Válasz:

Azért mert egy pár éve odaköltözött egy drága hölgyemény, akit zavar a HÉV. Kérdem én mi volt előbb a HÉV vagy a tisztelt ott lakó? Amikor megvette nem látta hogy a házától 10 méterre megy a HÉV? Miért a sok tízezer utasnak kell szívnia a  több menetidővel egy ott lakó kötözködő hölgy miatt? Nonszensznek tartom, hogy valaki egy telefonhívással megtudja szívatni az utasokat.

Akkor a BKV az utasokért van vagy az ott lakó hölgyért akit egyedül zavar a HÉV a több száz lakó közül? Remélem lesz ennek foganatja amit ide írtam  mert nem 5Ft a bérlet és a jegy, amit nem azért fizetek hogy az ott lakót a sebesség csökkentésével ne zavarjuk mi kedves utasok a HÉV-el.

Tisztelettel:

Manó


A történet teljesen hihető, ugyanis a 30-as villamos vonalán is laknak BKV dolgozók, akiket zavar a villamos, ezért sebességkorlátozást vezettek be a háza előtt.
 

190 Tovább

Sorra válik meg a BKV a blogon bemutatott őröktől

Bekeményített a BKV. Talán rájöttek, hogy nem mindenért az utas a hibás, és a budapestiek nem szeretik, ha közterületen verik, rugdossák őket. Két -a blogon is megjelent- eseményhez kanyarodott vissza a BKV, és vizsgálatot kezdeményezett. Mindkét esetben hittek az utasnak, és szó nélkül elbocsátották az őröket. Talán most már lesz egy kis változás.


Az AK-47-es és a biztonsági őr:

Tisztelt Kiss-Pogány Tamás!


Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemetlenséget okoztunk Önnek, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.


Bejelentése alapján a 2008. május 27-én történt esettel kapcsolatban az érintett biztonsági szolgálatot megkerestük és vizsgálatot kértünk. Az Ön által leírtak ismeretében a biztonsági szolgálat az érintett biztonsági őrt a munkavégzés alól felmentette.


Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.


Budapest, 2008. július 21.


Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető


Menekültszálló a Deákon:

31 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek