Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Buszról autóra váltok

UPDATE1: Április elseje van ma!

Kérem, hogy az Akácfa utcában az ünneplő tömeg tegye el a pezsgőt, a konfetti helyeket pedig szíveskedjenek feltakarítani. Akinek esetleg egészségügyi problémája van, nyugodjon meg. Antal úr is foglaljon helyet, nem venném a szívemre, ha még egy infarktusa lenne. Be szeretnék jelenteni valamit.

Az autózz! blog szerkesztőjével már a múlt héten kitaláltuk, hogy így bolondok napján meglepünk titeket valamivel. Rocko ötlete volt, hogy csináljuk ezt közösen, cseréljünk blogot, meg autót, meg bérletet meg mindent, milyen jó móka lesz. Bevallom őszintén, egy pillanatig sem gondoltam volna, hogy valaki ezt el fogja hinni, pont ezen a napon:)

Nem cseréltünk semmit. Sem bérletet, sem blogot, ez egy áprilisi tréfa volt, a blog pedig tovább folytatja a munkáját:)

Köszönöm Silent-nek, hogy amíg iskolában voltam, próbálta meggyőzni az embereket a történet valóságáról, igen jól helytállt:)

Az autózz! blog szerkesztője SilentSound egy érdekes kéréssel keresett meg a minap. Egy személyes beszélgetés alkalmával elmesélte, hogy elege van a sok bunkó, nemtörődöm autósból, Ő ezt már nem bírja. Viccesen mondtam neki: Szállj BKV-ra legalább egy hónapot, megtudod milyen az élet.

 

A blogger kolléga ezt komolyan is vette, és egy cserét ajánlott fel. Megkapom az autóját és a blogját legalább egy hónapra, ha kifizetem neki a bérletét és ez idő alatt szerkesztheti a BKV-figyelőt.

Ma hónap eleje van, így egyértelmű, hogy innentől indul a csere. Ma délelőtt megveszem a bérletet Silentnek, reméljük, délután már kocsival jöhetek haza. Aki az autós élményeimre kíváncsi, azt várom az autózz! blogon, remélem már este kitehetem a saját élményem, aki pedig BKV-s történetekre vágyik az maradjon, és olvassa el SilentSound BKV-s élményeit.

59 Tovább

Graffitis nyomozócsoport alakult

A ma esti Kékfényben is helyet kapott az 56-os villamos kisiklása. Ennek az egy videónak nem szerettem volna új postot indítani, így itt kap helyet. Akit a lényeg érdekel, tekerjen bele egészen 12:20-ig. Ha nem indulna el a videó, akkor kattints ide!




BRFK közleménye:

A Budapesti Rendőr-főkapitányság Közlekedésrendészeti Főosztálya nyomozást rendelt el ismeretlen tettesek ellen, közúti közlekedés biztonsága elleni bűntett megalapozott gyanúja miatt.

A jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint az ismeretlen elkövetők 2008. március 20-án 21 óra 34 perc körüli időben a Budapest XI., Fehérvári úton a villamosvágányra újságpapír – köteget tett, melynek következtében az 56–os viszonylatszámú villamos kisiklott. A baleset során személyi sérülés nem történt, ám az anyagi kár jelentős. A villamos kisiklatása után egy fiatalokból álló társaság felszállt a villamosra és graffitis rajzokat készítettek.

Budapest Rendőrfőkapitánya egy négyfős nyomozócsoport létrehozását rendelte el az eset kivizsgálása és az elkövetők megtalálása érdekében.

A nyomozócsoport feladati közé tartozik a nyomozati iratok, hang, - video,- és fényképfelvételek beszerzése és elemzése, adatgyűjtés, illetve a Budapest területén elkövetett hasonló jellegű graffitis cselekmények elemzése és összehasonlítása. 

A Budapesti Rendőr-főkapitányság 06 80 555-111 „Telefontanú” zöld számán várja az esettel kapcsolatos bejelentéseket. A bejelentő személyét bizalmasan kezeli. 

2008.03.31. hétfő 16:10

BRFK KOMMUNIKÁCIÓS OSZTÁLY
28 Tovább

60 millió forint lehet Antal Attila végkielégítése

Hétfőn tárgyal Demszky Gábor és kabinetje Antal Attila leköszönt BKV-vezér végkielégítéséről és a 2008-as paraméterkönyv új változatáról. Egy nagy bank osztályezetője is többet kapna, mint a BKV-vezér, állítja Somlyódi Csaba fővárosi képviselő.

Minimum 60 millió forintos végkielégítés illeti meg Antal Attilát jogi szakértők szerint, közölte vasárnap Somlyódi Csaba (MSZP) fővárosi képviselő az MTI-vel.

Antal Attila BKV vezérigazgató közös megegyezéssel való távozásáról, végkielégítésének fedezetéről és a cég idei paraméterkönyvéről, összmenetrendjéről is tárgyal hétfőn a főpolgármesteri kabinet.

Ha perelne, 100 milliót kapna

Az önkormányzat gazdasági társaságai feletti tulajdonosi jogokat gyakorló gazdasági bizottság elnöke szakértőkkel egyeztetett a vezérigazgató távozási szándékának bejelentése után.

 Szerintük a 2011 áprilisáig szóló munkaszerződése és a januártól érvényes 1,5 millió forintos havi fizetése és a prémiuma alapján Antal Attilát többféle jogcímen, minimum 60 millió forintos végkielégítés illeti meg jogszerűen.

Ennél a 60 millió forintnál sokkal nagyobb összeggel távozhatna Antall Attila az önkormányzat egyoldalú, rendkívüli felmondása esetén. Ennek ugyanis három súlyos feltételei van, amelyeknek egyidejűleg kell fennállniuk.

Egy bírósági perben a szakértő szerint csak akkor nyerhetne a fővárosi önkormányzat, ha bizonyítani tudná, hogy Antal Attila valamilyen ügyben szándékosan, vétkesen kárt okozott. Somlyódy Csaba megjegyezte, hogy a nagy vitát kiváltó használtbusz-tender kapcsán sem állapítható ez meg. Így ha az önkormányzat egyoldalúan felmondana, a vezérigazgató a bírósági eljárás végén több mint 100 millió forinthoz jutna.

Nyáron lehet új vezérigazgató

Ha a főpolgármesteri kabinet is egyetért azzal, hogy Antal Attila munkaviszonya közös megegyezéssel szűnjön meg, a gazdasági bizottság kedden meghozza a döntést. A megbízott vezérigazgató posztjára Balogh Zsolt a legesélyesebb.

A kabinet álláspontjának ismeretében várhatóan áprilisban a szakbizottság pályázatot ír ki a BKV vezérigazgatói posztjára, s ez alapján legkorábban júliustól lehet új vezérigazgatója a cégnek.

Egy osztályvezető többet érdemelne

Somlyódy Csaba elmondta azt is, hogy egy nagy bank osztályvezetője hasonló esetben nemcsak ennél több pénzzel, hanem egyéb juttatásokkal, például a részére biztosított gépkocsi 10 százalékos áron történő megvásárlási lehetőségével távozna posztjáról. Antal Attila viszont semmilyen más juttatást nem kap távozásakor.

A 2006 decemberében ugyancsak közös megegyezéssel, 26 év után távozó Aba Botond, Antal Attila elődje 35 millió forintos végkielégítést kapott a fővárostól, és 9 millió forint járandóságot a BKV-tól is.

Antal Attilát pályázat nélkül, Hagyó Miklós (MSZP) főpolgármester-helyettes javaslatára 2006 decemberében a kormánypártok és több ellenzéki képviselő szavazatával nevezte ki a Fővárosi Közgyűlés 2007. január 1-jétől a BKV vezérigazgatójának.

A Főpolgármesteri Kabinet múlt kedden határozott arról, hogy a BKV paraméterkönyvét, összmenetrendjét egy ütemben, 3 milliárd forint hiánycsökkentéssel módosítják. A korábban ez ügyben felmerült 6 milliárd forintos hiánycsökkentés 10 százalék körüli járatritkítást eredményezett volna. A BKV vezetése üzleti titoknak nyilvánított konkrét paraméterkönyv javaslatát pénteken juttatta el a Városházára.

Index/MTI

Kapcsolódó cikk:

79 Tovább

Trabantba szállni élvezet

2008. március 30-án a Fehérvári úton a Vegyész utcánál egy Trabant idős vezetője a zárt villamospályára hajtott. Megállás helyett mintegy 300 métert haladt előre, ezután elakadt. A képek és a fenti információk a Lánglovagok.hu portálról származnak.



45 Tovább

"Ennek a g*cinek nincs jegye"

Tisztelt BKV Figyelő!

Rendszeres olvasótok vagyok. Egy velem megtörtént eseményt szeretnék megosztani veletek.

Ma (03.28) öt barátommal szerettünk volna elmenni egy jót kocsmázni, mert egyiküknek születésnapja volt. Nem a legkisebb termetű emberkék, akikkel életem során találkoztam. Előbb még be kellett ugranunk a szülinapos édesanyjához, hogy pénzt kérjen tőle. Körülbelül este nyolc óra tájt elindultunk a 85-ös busszal Kőbánya Kispest felé. Mindannyiunknál volt bérlet, de nem gondoltuk volna, hogy ilyenkor is lesznek ellenőrök. Már a buszon láttunk egyet. Azért csak azt írom, hogy láttunk, mert minket nem ellenőrzött. Nem értem, ha van pár nagyobb termetű "ficko", akkor már ellenőrizni sem kell őket? Nem törődtünk különösebben vele, inkább mentünk tovább. KöKi-re érve, siettünk a 3-as metró felé.

Mikor odaértünk az ellenőrökhöz, egyik barátom arra lett figyelmes, hogy ráncigál egy idős hölgyet az egyik BKV Ellenőr. Odasiettünk gyorsan, megkérdeztük mi a probléma. Az ellenőr közölte velünk, hogy az idős hölgy kezében lévő kis dobozkában egy macska van. A kiscica nem lehetett 1 hónapos, még egy szőrgombóc volt és csak aludt. Nem értettük a célzást, hogy a BKV Ellenőr, miért nem engedhet át egy "doboz macskát". Illedelmesen közölte velünk, hogy: "ennek a szarszagú gecinek nincs jegye".

Sajnálatos módon nem tudom, hogy kell-e egy macskának jegy, de fogtam magam, és vettem neki egyet. Nem fogadta el az ellenőr, azzal az indokkal, hogy az idős hölgynek kell vennie a jegyet. Én ebben a pillanatban láttam meg, hogy kissé be van "csiccsentve". Nem sokkal később, az egyik barátom elkapta az ellenőr zakója közepét, és elkezdte ráncigálni egy kihaltabb rész felé, ahol csak pár hontalan feküdt. Féltünk, hogy valami probléma lesz, és visszatartottuk, hogy legalább ilyenkor ne csináljon ilyent. Ellökte magától az ellenőrt, és megfenyegette, ha még egyszer meglátja itt kőbányán, hogy valakit ráncigál, akkor megveri. Ellenőr azon nyomban bocsánatot kért az idős hölgytől, és átengedte. Tőlünk megint „el felejtettek" jegyet/bérletet kérni.

UI: A nyolc általánosnak nem tudom, hogy meg kell-e lenni, ha valaki ellenőrnek akar elmenni. Nem tudom miért, de mindenkit felvesznek, akár részeg, akár be van lőve.

Üdvözlettel: Dobrádi Péter, Kőbánya
Idézet az Utazási feltételekből:
"Egyéb kisebb állat (pl. macska, vadászgörény, stb.) díjmentesen szállítható olyan csomagolásban, amely a kézipoggyász méretét nem haladja meg és az utasok ruházatát, illetve a járművet nem szennyezi be."
108 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek