Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az első nap már villog

A BKV ma mutatta be hivatalosan az új buszmegálló táblákat, melyek GPS rendszerrel vannak felszerelve. A rendszer előnye, hogy percre pontosan kiírja, mikor érkezik a megállóba a busz, valamint azt is, hogy hány méterre van a megállótól. A táblába tájékoztató jelleggel egy hangszóró is be van építve, csak épp a nagy forgalomtól hallani nem lehet mit mond.

A BKV több milliárd forintot kíván költeni ilyen táblák beszerzésére - melyet én nem tartok jó ötletnek. Elég lenne a most működő rendszert fejlesztenék úgy, hogy a buszok végállomásánál óra jelezné mikor indul az adott járat.

Sajnos a BKV a Boráros téri órát sem tudta megjavítani hónapok alatt, nem értem miért kell addig ilyen fejlesztés?


78 Tovább

Várakozás a metróra

Kedves Figyelő!

Tegnap este 3-as metróval mentem haza kb 7 és negyed nyolc között. Menetrend szerint Kőbánya-Kispest irányából 6 percenként jár a metró, több mint 9 pecet vártam rá a Pöttyös utcánál. Ellenkező irányba 4-6 perc van megadva, ennek ellenáre 2 ill. 2,5 percenként ment el egy szerelvény. Az persze már csak hab a tortán, hogy minden megálló előtt vészfékezéssel álltunk meg az alagútban... Ezen kívül még egy érdekes dolgot tapasztaltam, ellenkező irányba elment egy szerelvény, amelyen egyel kevesebb kocsi volt, így vigyázni kellett arra, hogy nehogy valaki esetleg megszokásból a peron végén szálljon fel :-))) Láttál már ilyen szerelvényt, én még nem.

Üdv: Gábor

Válasz: Kedves Gábor, az alagútban nem vészfékkel, hanem feltehetőleg LÉGfékkel álltatok meg, ennek több oka is lehet. A szerelvényen pedig azért volt egyel kevesebb kocsi, mert az nem a 3-as metró szerelvénye, hanem a 2-esé, csak valamilyen okból át kellet mennie a Kőér utcai kocsiszínbe:) Arra, hogy miért járt a metró 9 percenként, sajnos nem tudom a választ! Köszi a levelet:)
79 Tovább

Állam az államban

Tisztelt BKV figyelő!

Azt írják, hogy új vezérigazgató van a BKV-nál és még nem történt semmi.Ez így nem teljesen jó, mert hiszen a vezér fizetését duplájára emelték. Ez azért „történés”, vagy nem? Én is mindig olyan munkahelyet szerettem volna találni, ahol dupla pénzt kapok, és nem kell érte csinálni semmit. Csak nekem valahogy nem jön össze.

Amíg a BKV azzal foglalkozik, hogy a járművezetők 40 fokos melegben is nyakkendőben és hosszú nadrágban vezessenek, addig érdemi döntéseket nemigen fognak hozni. Ja, és még kellene egy néhány ellenőr a placcokra, mert nincsenek elegen, hogy naponta többször szekáljanak a bérlet-mutogatással. Nekem ugyan éves bérletem van, de ezt naponta többször kell bizonyítanom, ahányszor átszállok valamerre. Tudom, hogy ez a BKV bevételét növeli, de ezért talán nyújtani is kellene valamit végre.

A napi 8 millió plusz bevételből nem jutna mindennap csak egy járműbe egy légkondi, addig amíg szépen lassan mindegyikbe be lenne szerelve. Vagy egyéb javításokra, fejlesztésekre fordítani. De a BKV állam az államban. Azt csinál amit akar. Vagyis nem akar semmit, csak a pénzt nyelni. Bocsánat, de nem lehet indulat nélkül ezekről a dolgokról írni.

Üdvözlettel: Éva néni
13 Tovább

A buszok néha szabad útvonalon közlekednek

T. BKV figyelő!

Ma - 2007. júl. 23 - a 42-es busz Szent István utcai megállójában álltam 15:25-kor, várván a Békásmegyer végállomásról (elvben) 15:20-kor induló buszt. Mérsékelt lelkesedéssel láttam, hogy a busz ahelyett, hogy befordulna a Szent István utcába, a Batthány utcán csörget el. Néhány kedves szó elrebegése után elindultam a HÉV-hez, mivel a következő ilyenkor csak negyed óra múlva jön.

Azzal, hogy a vezető szabadon választotta meg útvonalát nem csak én koppantam, bár azon megállóban egyedül álltam. Ez a busz ugyanis így mindenképpen kihagyja a következő megállót is, sőt a következő ötöt sem tudom hogyan éri el, mert ahol visszatérhetne a hivatalos útvonalára a Mátyás király útra, ott tilos a balra kanyarodás.

Üdv, Jánosbá
17 Tovább

Combinós élmények

Tisztelt BKVFigyelő!

Tegnap utaztam a klímás combinóval (1.kép)és nekem az a véleményem, hogy ez lenne a legjobb megoldás. Nagyon sok vizet termel, néztem is, hogy a Moszkván honnan folyik ki a sok víz aztán megláttam, hogy klímás. Nálam senki nem nyitott ablakot és nagyon jó volt addig amíg ki nem léptem a hűtött kocsiszekrényből. Utána már csak a vezetőfülke klíma van (2.kép) de mit ne mondjak, semmit sem ér. Nem tudom ilyenkor legalább a vezetőnek jó-e, mert neki kell figyelni.

És még láttam egy hűtési módszert a végállomáson(3.kép), még jó hogy van mind két oldalon ajtó:D

üdv:cameraman

14 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek