Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Babakocsival

Szia!

Elmúlt hét vasárnap történt velünk az alábbi, nem tudom mennyire kirívó eset.

Babakocsival sprinteltünk az éppen érkező 85-ös busz után a Harmat utcai megállóba. Ez a busz egy újfajta csuklós Volvo volt, amin tudvalevően két helyen lehet felszállni babakocsival. Mivel láttuk, hogy a harmadik ajtónál sokan vannak, egy másik babakocsival súlyosbítva, ezért továbbmentünk a második ajtóhoz. Azonban az ajtó a busszal együtt fogta magát és elindult. Ezen annyira meglepődtem, hogy még a rendszámát sem írtam fel.

Mint később kiderült, valószínűleg ezt azért csinálta, mert pár perccel később jött egy teljesen üres 85-ös -amiről azért pár szóban beszámolhatott volna, hiszen azt hiszem a busz fel van szerelve az ehhez szükséges eszközökkel -, amit mi már sajnos csak távolról láttunk, mivel közben a 185-ös busz beiktatásával a 3-as villamossal utaztunk tovább. Mondjuk azon meg azt nem értem, hogy miért van néhány ajtónál megjelölve a babakocsival való felszállás lehetősége, mert ezek az ajtók semmiben sem különböznek a többitől.

Úgy látom, hogy bár a gyerek még csak fél éves, de záros határidőn belül meg kell tanulnia járni, ha szeretne BKV-val utazni.

--
sajt
18 Tovább

Pillanatképek a Gödöllői HÉV-ről

Tisztelt "BKV Figyelő"!

Szerintem sokan tudják, hogy mostanában cserélik a HÉV síneket. Ezzel kapcsolatban lenne (pár) szavam.Tudomásom szerint a RING Megállótól (az a megálló, amit csak a Forma 1 idején nyitnak meg, rögtön Szilasliget után) kezdték el a sínek cserélését, de ha nem is onnan, ez nem lényeges. Ahogy tovább haladunk a ring megállótól Gödöllő felé, jobbkézre van egy nagyon szép tanösvény, ami mellesleg más célokra is alkalmas. Kerékpáros barátaimmal gyakran járunk oda biciklizni, de már láttunk arrafelé futókat, geocachinges keresőket, túrázókat is. Most az általunk annyira szeretett BKV gondolt egyet és elkezdte feltúrni a tanösvény elejét (egyelőre csak az elejét túrták föl) és őrjöngve írtani az erdőt. Namost ez már eleve hülyeség volt számukról, mert mint később megtudtuk a r. megállóban járkáló úrtól, hogy megvolt a nyomós okuk rá: onnan könnyebb a gépeket felvinni. Ennyi. Mitne mondjak, k*rvára megérte. Aki nem tudná, annak elmondom hogy 2 oldalról lehet megközelíteni a megállót: gödöllő felőli oldalról és a pest felőli oldalról. Ezt még tovább tagolhatjuk, a gödöllői oldalról ugyan csak gyalog vagy kerékpárral lehet felmenni (ott a tanösvény vége) 2 úton, és a pesti oldaról pedig 3 féle módon: 1 tökéletes út gépeknek, ami levan szórva a maradék sínek-közötti-kövekkel, 1 gyalogos betonút és mégegy betonút, amin megintcsak simán felvihetnék a benga gépeiket. Namost a gépeket őrző bkv-droid vallomása szerint csak a síneket cserélik, habár nemtudom miért kell ehhez kb. 5 markoló és még egy adag zúzder szörny. Már nem azért, de a kedves droidunk csak találgatózott, hogy mi is a valódi céljuk, de azt kitudtuk szedni belőle, hogy "hát most szélesebb lesz a tanösvény". Ez kb. annyit jelent, hogy elb*sznak mindent, csupán azért hogy a szaros gépeiket felvigyék egy teljesen abszurd módon? Mennyire hülyék ezek?

Nah itt egy másik sztori, amit nemrég tudtam végighallgatni:
Adott egy gödöllő felé tartó HÉV, amin és és a barátom utazunk 2 skinhead "társaságában", habár úgygondoltam jobb lesz távolról nézni az eseményeket, miután egy idősebb fajtából származó nőnemű hibridkalauz felmászott a vagonba 2 őrrel [2 romával - azok voltak (hmm, mióta dolgoznak a romák?)] magamögött. Néztünk is haverral, hogy mi lesz a következő mozdulatsor, amiből csak annyi lett, hogy a 2 "őr" megállt a középső ajtónál (nyílván tudják kik azok a skinheadek) és hagyták a kalauzt tovább menni egyedül. Végül a kalauz csak pofázni tudott, mert természetesen jegy nélkül utazott a két férfi. Miután beszélgettek egyet a kalauz ment a következő vagonba, az őrök utána, később pedig a 2 férfi nyugodtan utazott tovább jegy nélkül. Valószínűleg hasonló harcigépekre költik a pénzt a bkv-sok, akik megvédik a kallert mindentől, és mindenáron behajtják a bírságot.
26 Tovább

"Gyors" 7-es

Ha az olvasók közül valakinek volt szerencséje szombaton (október 13-án) reggel 9 órakor a BPO-459 rendszámú "ún." piros 7-sel utaznia a Bosnyák térről indulva, valószínűleg benne is felmerülhetett a gyanú, hogy talán gyorsabban célba ért volna azon a szép reggelen, ha megvár egy sima 7-est, egy 73-ast, vagy egyszerűen csak gyalog nekivág a Thököly útnak.

Történt ugyanis, hogy a fent nevezett busz sofőrje valamilyen megmagyarázhatatlan okból egész úton (jómagam a Keletiig bírtam cérnával, onnantól inkább sétáltam) szigorúan 25-30-as tempóval haladt. Szombat reggel lévén alig volt forgalom a Thököly úton, nem haladt előttünk senki, leszámítva persze azt a néhány autóst, akik a mienknél legalább kétszer nagyobb tempóval húztak el mellettünk. De ugyebár ők sem zavartak volna bennünket, ha netán elértük volna az 50-es álomhatárt. Külön érdekesség, hogy a "gyorsabb haladás érdekében" emberünk végig a buszsávban hajtott, így mindenki más jobbról kényszerült előzni. Ez önmagában nyilván nem gond, de hát rém hülyén festettünk az út közepén cammogva. Amúgy a Hungária és a Keleti között 4 db (!!!) piros lámpát gyűjtöttünk csokorba. Ha emlékeim nem csalnak, ezen a szakaszon, ilyen körülmények között csak a Keleti mellett szokta megfogni a lámpa a buszt.

Az utasok jó része beszélgetéssel töltötte az így kapott tengernyi szabadidőt, de még a legérdekesebb téma sem tudta annyira lekötni a figyelmüket, hogy közben fel ne tűnjön nekik: valami nem frankó. Mindenki egyre idegesebben nyújtogatta a nyakát előrefelé, próbálván meglátni vagy kitalálni, hogy mi az ördög lehet az oka ennek a reménytelen, szomorú tötyörgésnek.

86 Tovább

600 ezer forintért vett tehenet a BKV





























A BKV 600 ezer forintért megvásárolta az idei Tehénparádéból megmaradt egyik köztéri műtehenet, amelyet az alkotók korábban "Combino színűre" festettek. A tehenet most a Hungária kocsiszínben állítják ki, későbbi sorsa ismeretlen.

Szombaton a Hungária kocsiszínben rendezendő családi, nyílt napon tekinthetik meg a fővárosiak a BKV új tehenét. Kiricsi Karola, a közlekedési társaság szóvivője elmondta, hogy a nyári köztéri Tehénparádéból megmaradt alkotást árverésen vette meg a BKV 600 ezer forintért, a kifizetett összeg a sérült gyermekeket segítő Bátor Tábor Alapítványhoz folyt be. Azt, hogy a rendezvényt követően mit kezdenek a 600 ezer forintos életnagyságú sárga műanyagtehénnel, Kiricsi Karola egyelőre nem tudta megmondani. A végleges sorsa még nem dőlt el, egy biztos, nem fog utasokat szállítani - mondta.

Arra a kérdésre, hogy a jelentős veszteséget felhalmozó BKV-nak érdemes-e kiadni 600 ezer forintot ilyen célra, Kiricsi Karola azt válaszolta: jótékony akcióra ez nem nagy összeg; a műtehén pedig a az utazóközönség vidámságát szolgálja majd.

Forrás: inforadio.hu
Tényleg szép gesztus a BKV-tól, hogy felajánlott ennyi pénzt jótékony célra, de felmerül bennem a kérdés, tényleg vidámabb lett az utazóközönség, hogy a BKV vásárolt magának egy tehenet? A képért külön köszönet Ev-A 149 olvasónknak


39 Tovább

Így húz el a BKV

Az "Így húz el a BKV" képért köszönet a táblát tartó lányoknak:)
82 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek