Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Egy vidéki ember BKV-s kalandjai

Olvasónk, Zsolt vidékről keveredett fel Budapestre, a Keleti pályaudvarhoz. Metróval, vagy a 7-es busszal szeretett volna tovább utazni, de a tájékoztatás hiánya miatt a metrót nem találta meg. Ezután jegyet szeretett volna venni, de a pénztár zárva volt, az automata pedig nem fogadta el a pénzét, így nagy pakkokkal, fájós lábbal, gyalog indult el a Blaha Lujza tér felé. Tényleg, tudja valaki, hogy az "új" metrólejáratnál miért nincs kint a metró logója?

Tisztelt BKV-figyelő!

Szeptember 17.-én történt Budapesti "élményemet" szeretném megosztani Önökkel:

Rendszerint gépkocsival mozgok, ha lehet, mindenhová, (mozgásszervi gondjaim vannak), de tagnap mégis úgy döntöttem, hogy Fővárosunkba vonattal megyek. Az IC gyors, pontos, kényelmes volt, régen utaztam így, kellemes, pozitív élmény volt. A bonyodalmak az érkezés után kezdődtek.

45 Tovább

Újra Kőbánya-Kispestig járnak a buszok kedd reggeltől

Minden feltétel adott a biztonságos megnyitásához, ezért 2011. október 4-én kedden a hajnali üzemkezdettől az autóbusz-járatok használatba veszik a Kőbánya-Kispesten kialakított új buszvégállomást. Az új végállomáson a korábbinál kényelmesebb körülmények várják az utasokat, -áll a BKK közleményében.

Mint írják, a munkálatok során a Budapesti Közlekedési Központ és a BKV mindent megtett annak érdekében, hogy az utasok minél hamarabb használhassák a buszvégállomást. A BKK és a BKV szakemberei meggyőződtek arról, hogy a korábbi feltételeknek megfelelően valamennyi végállomásra vezető út és járdakapcsolat elkészült, a metró és az autóbusz végállomás közötti utasfolyosókon a gyalogos közlekedés feltételei biztosítottak, az átadás sajnálatos csúszása a bevásárlóközpont építtetőjének késedelme miatt történt.

3 Tovább

Meddig hagyják szétrohadni a ZIU trolikat?

A címben feltett kérdésre olvasónk keresi a választ. Tisztába van vele, hogy megérkeztek már a BKV-hoz az újhasznált MAN trolik, de addig, amíg azokat a közlekedési társaság nem állítja forgalomba, addig a meglévő állománnyal kellene foglalkozni, és azokat kellene biztonságossá tenni, hátha a későbbiekben is szükség lesz rájuk. A ZIU-k karbantartása azért is fontos, mert hiába jöttek meg a MAN-ok, forgalomba állítani egyelőre nem lehet őket, mert a járművek üzembehelyezéséről szóló jogszabály módosításakor egyszerűen elfeledkeztek arról, hogy létezik olyan jármű, hogy trolibusz.

23 Tovább

Pucér, zavarodott férfi szaladgált a 4-es villamoson

Meztelen férfi riogatta az utasokat a budapesti Nagykörúton közlekedő 4-es villamoson - számolt be a Hír24 egyik olvasója. Az eset még hétfő délután történt, a Corvin negyed és a Boráros tér megállók között.

A Hír24 beszámolója szerint a férfi, miután felszállt a járműre, egy ideig mereven bámulta a padlót, majd az utasok döbbent tekintetétől kísérve hirtelen megszabadult a ruháitól és pucéran kezdett szaladgálni a járművön. Ezt követően a földre vetette magát, egy darabig egy helyben feküdt, utána felállt, felöltözött és tovább nézte a padlót.

20 Tovább

Vehetnénk korszerű buszokat EU-s pénzből, de nem akarunk

Más országban igen, de nálunk nem lehet autóbuszt vásárolni uniós forrásból, mert mi magunk így döntöttünk. Politikusok, a közlekedésért felelő miniszterek és sajnos a szakma képviselői is többször hangoztatták, hogy az Európai Unió nem ad támogatást autóbuszokra, csak a kötöttpályás közlekedést támogatja. Ezt sajnos az újságírók is rendre átveszik. Nemrég pedig épp Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója nyilatkozott hasonlót, -olvasható az Indóházon.

Mint ahogy a lap írja, valamilyen furcsa okból kifolyólag hazánkban nem igényelhető buszbeszerzésre támogatás. Sem a közlekedési operatív programban, sem a regionális operatív programban (ROP) nem nyílik lehetőség autóbuszok beszerzésére. Azon kérdésükre, hogy miért nincs benne ezekben a programokban az autóbusz-beszerzés, a BKK azt a választ adta, hogy a Közop városi és elővárosi közlekedést támogató ötödik prioritása nem tesz lehetővé autóbusz-vásárlást, csak az elektromos közlekedés fejlesztését, annak viszont bármely válfaját: villamost, trolibuszt, metrót és elővárosi vasutat. A Közopot egy európai bizottsági határozat hagyta jóvá 2007-ben, amelyet egy hosszú alkufolyamat előzött meg.

15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek