Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Személyesen keres meg autósokat a BKV

Ingyen jegyet és személyre szabott útvonal tervet is ad a BKV azoknak, akiket megkeresnek  és erre igényt tartanak. A Megkeresettek inkább autóval utazók és azzal munkába járók lesznek. A BKV 6-9%-os autóforgalom csökkentést remél a fővárosban az akciótól.

"Olcsóbb, környezetkímélőbb a BKV, ráadásul dugóval sem kell számolni"

22 Tovább

Nagykörúti megállók

A Nagykörúti villamosmegállók felújításakor arra is figyeltek, hogy az új peronon külön színnel (szürkével) kiemelik azt a részt, ahová a villamos megállásakor az ajtó fog kerülni. Ez egy igen praktikus és jó megoldás, a felszállást is megkönnyítheti, ha az emberek jól helyezkednek el, azonban ez mit sem ér, ha a kolléga rosszul áll be a megállóba.


89 Tovább

Nagyívben kerülni a Combínot

Réka már annyira elkeseredett Combino ügyben, hogy egyszerűen nem is száll fel rá. Ő ezt a hűtési megoldást vezette be magánál, talán nálunk is beválna. Aki nem bírja a hőséget, keressen megoldást, válasszon alternatív útvonalat!

Kedves BKV figyelő,

mint a blog rendszeres olvasója és kommentelője, idejét érzem, hogy én is billentyűzetet ragadjak és elpanaszoljam a Combinoval kapcsolatos meglátásaimat. Ez a villamos már nagyon sok kritikát kapott, a blogon is, remélem azért az én történetem is belefér, mert igen tanulságos ám, hogy a napomból feláldozok 20 perc időt azért, hogy mindenáron elkerüljem a 'halálhernyót', ahogy nevezni szoktam. A Keletibe érkezem vonattal minden reggel. Innen kézenfekvő megoldás, hogy ha a Nyugatinál lévő munkahelyemre szeretnék eljutni, felpattanok egy hetes buszra, majd irány a Nagykörút. De amióta szauna állapotok uralkodnak a Combinón, inkább átsétálok a Bethlen Gábor utcába, megvárom a 10 percenként közlekedő trolit és szép komótosan átzötykölődök a Nyugatihoz. Ez jóval hosszabb menetidő, de a Combinón uralkodó viszonyok miatt nem reális alternatíva a 4-6 villamos vonala.

21 Tovább

Jegyautomata összefoglaló

Tisztelt blogfentartó!

Pár nappal ezelött fedeztem fel a blogotokat és megtetszettek a felhozott témák és érvek. Sokszor velem is előfordultak kellemetlenségek és az utazás minőséggel kapcsolatos rossz élmények. Egy ilyen kellemetlenséget szeretnék megosztani:

Pár héttel ezelőtt a Deáktéren sz*pkodtunk 22:00h tájban a jegyvásárlással. Mentünk volna kitombolni az éretségi fáradalmait, de a 3mas Metrónál álló ellenőrök és a bezárt jegypénztárak, valamint az egész állomás területén nem működő jegy automaták félórás hátrányba sodortak.

A nem működő jegy automatában "hagyott" pénzt hátra hagyva, úgy döntöttünk, hogy elmeséljük a lent álló "vámpíroknak", hogy ez nem teljesen korrekt amit a cég vezetősége meg enged, hogy a jegyvásárlásra kihelyezett automaták egyike sem működik viszont lent pedig ellenőriznek.

Válasz erre:

-Bocsánat, de ez nem az én hatásköröm, és különben is miért nem készültek fel az utazásra korábban? -Mikor kellett volna felkészülnöm? -Hát az utazás megkezdése elött-válaszolta az ellenőr teljes nyugodtsággal -Igen, értem, de ez a "felkészülés" megtörtént volna, ha az automaták-akár egyike is-működtek volna! -hát akkor készüljön föl máskor precízebben és komolyabban!!!-ekkor volt az a pont amikor már nagyon elhúztam volna célom felé és már mindenféle dolog kavargott a fejembe. -Hogy készüljek föl? Melegtea, takaró? Elnézést én tudom, hogy ön igazából leszarja és csak a munkáját végzi, de akkor csak annyit osszon meg velem, hogy merre tudnék jegyet venni ilyen tájban? -Nézzen ön már lejött ide és ez már pótdíj köteles min.10000Ft! De működik fent egy forgalmi iroda HA AZ ESETLEG NYITVA VAN MÉG AKKOR OTT lehet venni!

Korrekt volt a fószer, végül is a munkáját végezte. Viszont a nyannyer a forgalminál keményen fellépett és megpróbálta szarba mosni kicsiny magyar méltóságomat. Hasonló szavakkal elmondta ugyan azt amit az ellenőr oda lent, de a stílus ahogy szólt az már tetemrehívó és fölényeskedő volt. Elő adta azt is, hogy az automaták műszaki állapota nem a BKV hibája mert, az üzemeltetésük jogát kiadta egy alvállalkozó cégnek akik karbantartják és kezelik azokat, tehát a közlekedési társaság nem vonható felelőségre.

-Miért nem idejöttek először jegyet váltani?! -Mert nem tudtuk hogy működik ilyen lehetőség. -Hát itt van kiírva...-rámutatott a kólaautomatának tepledő forgalmi iroda aluajtójára amin egy 20x10cm-es retkes matrica "világosította fel" a jónépet, hogy itt bizony jegy és bérlet kapható... -hát ez aztán nagyon figyelem felkeltő... -Uram a túloldalt is van egy-mondta pimasz és alázó fejjel a takarítónőnek látszó iroda vezető, és az ajtó keret másik oldalára mutatott ahol egy kicsit jobban megfakult matrica ugyan azzal a felirattal és ugyan annyira figyelemfelkeltően volt elhelyezve a burkoló lapon... -ennyi? És aki nem ebből az irányból megy a Metró fele?! -Hát...............................................Nem tudom...................megoldja valahogy!

Annyi derült ki számomra, hogy a BKV valamennyit profitál ebből a kommunikációs problémából ami a vállalat és az alvállalkozó között működik...Nem működik->lemegyek, és ha van ellenőr akkor balladás hanglejtésben előadom---persze ha annyira jófej, mint akivel mi találkoztunk akkor működik-->Nincs jegy, levonják a következtetést: visszaeső bliccer->10000HUF zsíros csek->"Köszönjük hogy velünk utaztak. A viszontlátásra"

Velem szerencsére nem ez történt, de nem örültem volna különösebben egy ilyen BKV-s utalványnak! Tanulság: automatából soha mert ezek a mai masinák nem megbízhatóak. Csak a tajparaszt iroda vezetőnél!!!

Bobek3000
17 Tovább

Világvárosi közlekedés

Kedves Figyelők!

Örömmel láttam a kezdeményezést, mely a BKV-val kapcsolatos észrevételeket várja, és nagyon meglepődve olvastam a sok pozitív visszajelzést is. Sajnos nem volt szerencsém eddig a cég alkalmazottaival, járműveivel, és néhány személyes sértést soha nem fogok megbocsátani a cégnek. (igen ennyit számít, hogy kiket foglalkoztatnak) Mivel van rendezvényszervezési tapasztalatom, tisztában vagyok vele mit jelent rengeteg embert egyenként ellenőrizni, és kétség esetén célzottan kultúrált formában kérni érvényes jegyének bemutatására. Nem hiszem, hogy ez megoldhatatlan lenne az ellenőröknek.

A BKV-val kapcsolatos viszony akkor kezdett drasztikusan romlani, amikor kb 2 évvel ezelőtt a Déli pu.-nál mentem le a metróba. Már az üvegajtón nehéz volt bejutni, mert az egy működő mozgólépcsőt 4 ellenőr+2 biztonsági őr állta el. Mikor végre odaértem és felmutattam a bérletemet (mióta igénybe veszem a tömegközlekedést mindig érvényes bérlettel utazom) és ráléptem a mozgólépcsőre  az ellenőr hölgytől a következőt kaptam elég ocsmány hanglejtéssel: "A k**va anyád!"

Itt volt az a pont, hogy elszakadt minden toleranciával kapcsolatos cérna! Ez minden körülmények között megengedhetetlen.

Innen indult a saját kis figyelésem! Bár a bérleteket továbbra is vásároltam, sőt most már éves bérlettel közlekedem, az ellenőrök sajnálatos módon nem változtak. A tehetetlen düh fortyog bennem minden egyes alkalommal amikor a Deák téren egymástól 5 méterre ketten kérik el a bérletet, amikor nem figyel oda, majd utánam ordít, és amikor ki akarja kapni a kezemből a pénztárcámat (abban tartom) hogy a bérletem érvénytelen és elveszi. Ez utóbbi néhány hete történt a Kőbánya-Kispest-i metróállomás bejáratánál. Itt már nem bírtam megállni, hogy ne üvöltsek teli torokból a nővel. Valószínűleg azért fizetem ki majd egyhavi béremet, hogy utána még kötözködjenek velem, mert a büntetés után kapják a prémiumot.

A járművek mérhetetlenül mocskosak, senki és semmi nem gátolja meg a hajléktalanokat, hogy felszálljanak, és mérhetetlen bűzt, és ürüléküket, vizeletüket hagyják a járműveken.
Ez különösen azért szép, mert nekem ugye ahányszor metróval utazom be kell mutatnom a bérletemet, de a csövit csakúgy beengedik ezek szerint.

És hogy kicsit közelebbi időponttal, és konkrétumokkal szolgáljak:

2007.07.02. 6:30 fekete 20as busz újpest. Szent László tér-i megállón egyszerűen átmegy, majd hirtelen ráfékez, és kinyitja a hátsó ajtót. 2 fiatal lány száll fel kicsit meglepődve, majd a hangosbeszélőn a sofőr üvölteni kezd: (szó szerint idézem) "Meg kéne mozdulni, ha fel akartok szállni!"

2007.07.03. 16:10  Kőbánya városközpont buszvégállomás 151-es buszra várok, mivel az előzőt még láttam elrobogni. Érkezik egy az állomásra, kicsit arrébb kirakja az utasokat, majd kiáll... Semmi baj, egy kimarad nem halunk bele... Érkezik a következő, majd az is kiáll... A megállóban már szép kis tömeg gyűlt össze. a harmadik busz volt az, mely végre a megállóban állt meg, és fél5-kor el is indult a gyógyszergyári megállónál már olyan szintű volt a zsúfoltság, hogy nem fért fel egy ember sem. Kőbánya-Kispesten alig tudtam leszállni a buszról, de a sok átszálló ellenére a buszra így sem fért fel a sok várakozó. (a dologban külön gyönyör volt az a feltehetően hajléktalan család, akik rendkívül mocskosan és bűzösen szálltak fel, folyamatosan üvöltöztek a gyerekekkel, és végigöntözték a környéküket, székeket és padlót az általuk fogyasztott dobozos sörrel)

A cég átgondolhatna jó pár dolgot, főként azt, hogy az utasok pénzéből él, akik ezért a nem kis pénzért kultúrált utazásra vágynak, és nem (a jövőben már rendőrruhában) bunkósodó alkalmazottakra. Ne odáig terjedjen a figyelem, hogy fizettem, hanem folytatódjon ott, hogy ezért én normális körülmények között szeretnék nap mint nap utazni.

egy utas

(Mivel nem volt módom megismerni, és így megismertetni a velem szemben inkorrekt módon viselkedő személyeket, ezért névtelen kívánok maradni elkerülve a napi hírekből ismert metódust, miszerint,ha sérelem ért valakit, akkor automatikusan hazudik, kivéve, ha kukagyújtogató randalírozó, mert akkor ő a rendőri erőszak áldozata.)
5 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek