Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Eláztunk a buszon

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat!


A mai napon (2008. január 2.) egy kellemetlen utazásban volt részem, az Önök, gyors 23-as vonalán közlekedő Ikarus 280-as autóbuszon. Az autóbusz száma, mely a vezetőfülkére volt írva: 7-7(többi szám valószínűleg lekopott, remélem beazonosítható lesz a jármű). Az autóbusz kb.14:00 órakor indult a Boráros térről.


Az indulás előtt 3 perccel már az autóbusznál voltam. Felszállás közben feltűnt, hogy az utasok nagy része áll, több ülőhely is szabadon van. Az bőrüléseken szabályosan állt a víz, és az autóbusz belsejében is több helyen tócsákat lehetett látni. Induláskor az autóbusz tetején (utastérben) lévő díszlécből elkezdett vízesésszerűen folyni a víz több utas is hideg zuhanyt kapott a nyakába. Az első megállóba való beálláskor egy utas megnyomta az ajtó feletti leszállásjelzőt, ahonnan szintén, szabályszerűen ömlött ki a víz. (Ezek a berendezések valószínűleg törpefeszültséggel működnek, ezért a nagyobb áramütés lehetősége minimális, viszont a víz zárlatot okozhat). A hölgy láthatóan megijedt, félve nyomta meg a gombot. Menet közben a víz a tetőn elhelyezett lámpákból, és hangszórókból is az utasokra folyt, több emberre annyi víz folyt, hogy már szinte eláztak. Az autóbusz szigetelése katasztrofális. Hasonló hibát véltem felfedezni több Ikarus 280-as buszon is, de ott csak a csuklónál folyt be a víz az utastérbe. Sajnos a busz rendszámát a ráhalmozódott sár miatt nem tudtam leolvasni, kérem a fenti adatok alapján próbálják beazonosítani a járművet.


Szeretném Önöktől megkérdezni, hogy az ilyen autóbusz, melyek már állatok szállítására is alkalmatlan, miért vehet részt a közlekedésben? Önök szerint az egyre csak emelkedő bérletárak mellett, az utasok nem várják el jogosan, hogy utazásuk során ne ázzanak el az buszon? Így hány autós fogja választani a tömegközlekedést a dugóban állás helyett?


Várom mielőbbi válaszukat.


Üdvözlettel: Gál Mihály, BKV Figyelő

 

54 Tovább

Boldog Karácsonyt


Ezzel a buszvezető Mikulással kívánunk minden Kedves Olvasónknak Békés, Boldog Karácsonyt!

18 Tovább

Ígéret volt, semmi nem változott

Tisztelt BKV!
 

Tekintettel arra, hogy a korábban feltett kérdéseimre érkezett semmitmondó válaszukat követően a 35-ös, 135-ös busz vonalán tapasztalható kaotikus állapotok semmit sem változtak, az alábbiakban ismételten feltenném a kérdéseimet.

   1. Miért van az oka, hogy a Ferihegy vasútállomásról 17.19-kor induló 35-ös rendszeresen 8-10 perces késéssel érkeznek a végállomásra? Nem tartanák e logikusabbnak, hogy a menetidőhöz módosítsák a menetrendet?

   2. Mi az oka, hogy az érintett járatokon továbbra is csak és kizárólag az autóbusz szélvédőjének a felső részén van feltűntetve a járatszám, gyakran ott is rosszul és ezáltal (feltézelezem mostmár, hogy szándékosan) félretájékoztatják az utasokat? Amennyiben a járatok megfelelő jelzésszámmal való ellátása meghaladja a BKV szűkös anyagi lehetőségeit úgy engedjék meg, hogy felajánljak az Önök részére egy csomag A/4-es (igény szerint lehet A/3-as) méretű fénymásolópapírt illetve járművenként egy-egy darab vastag filctollat.

Várom mielőbbi, (a semmitmondó sablonszöveg helyett ezúttal konkrét) válaszukat! 

Továbbá kérem, hogy amennyiben felajánlott pappírt és filctollat elfogadják, úgy jelezzék, hogy azokat milyen módon tudom eljuttatni az Önök részére.

Üdvözlettel: Frederic Hanry
30 Tovább

"Eltévesztettem az indulási időnket, visszamegyünk a Camponához"

Üdv!

Egy érdekes eset történt meg velem dec. 15-én délután. Szigetszentmiklóson lakom, de ettol függetlenül elkapott engem is a karácsonyi bevásárlóláz, így gondoltam bekapcsolódom a szombati tömegnyomorba. Szigetszentmiklósról minden óra 17-kor indul busz (kivéve 8.17, 13.17, 17.17, de ez már a Volán különbejáratú csodája) a Lakihegy és Csepel között elhelyezkedo Auchan áruházhoz. Ennek egyetlenegy elonye van, mégpedig, hogy az áruháznál a 138-as busznak is van megállója, és így át lehet jutni pl. Nagytéténybe a Camponához. Ez a fele muködött is, szépen átjutottam, bevásároltam, majd 15 óra elott kikecmeregtem csomagostól a 138-as végállomására.

A 138-as busz hétvégenkét délután kétszer jár egy órában .08-kor és .38-kor. Még 15 óra elott felszálltam a buszra, nemsokára nagy hévvel megérkezett a sofor, indított és már robogtunk is (mindez olyan 15 órakor, tehát 8 perccel a kiírt indulási ido elott). Gondoltam végre egyszer minden izgulás nélkül elérem az Auchannál a szigetszentmiklósi járatot (mely mint tudjuk egy óránként egyszer megy úgy oda mint vissza, csak vissza minden óra .26 perckor). Átmentünk a Dunán, lehajtunk az M0-ról. Innentol lett érdekes a történet!

A lehajtótól kb 300 méterre van az elso megálló (Áruházi behajtó vagy valami hasonló néven) utána egy !körforgalom! majd az Auchan áruház. Mikor lehajtottunk az M0-ásról a sofor beszólt a mikrofonba: "-Elnézést kedves utasok, eltévesztettem az indulási idonket, ezért most visszamegyünk a Camponához!" Mindez 15.10 perckor. Ugye a rendes indulás 15.08-kor lett volna. Természetesen elorementem, szóltam, hogy le szeretnék szállni, álljon meg. Többi utas is zúgolódott. Erre azt a választ kaptam, hogy nem állhat meg, üljek vissza, vissza kell mennünk a Camponához...

34 Tovább

Vannak még csodák

Szerencsére vannak még olyan sofőrök, akik nem azon törik az agyukat, hogy lehetne a legjobban kibabrálni az utassal, hanem azon, hogy lehetne nekik segíteni.

Kedves BKV Figyelő!

Rövidke a történetem de legalább jó tudni hogy léteznek ilyen sofőrök is.
Egy szombat estén zuhogó esőben indultam el Szigethalomról bulizni,a Népligetnél található szórakozóhelyre.Sajnos késésben voltam és csak az utolsó HÉV-et értem el, ráadásul pályafelújítás miatt Pesterzsébettől HÉV-pótlót indítottak a végállomásig.(Teszem hozzá: hiába volt az utolsó járat pontos volt a csatlakozás és a sofőr megvárt  MINDENKIT!!!)Tudtam, hogy mire beérünk Vágóhídra, akkora már az 1-es  villamos sem jár, sőt semmi.Teljesen egyedül kóricálni a jónak semiképpen sem mondható környéken, egy szombati éjszakán nem nyerő ötlet, főleg egy lánynak.Ezért megkérdeztem a sofőrt, hogy hogyan juthatok el Népligethez,és láss csodát éjfél körül a látványosan fáradt sofőr nem azt mondta hogy;Hát már csak gyalog! ehelyett legnagyobb meglepetésemre közölte, hogy Ő úgyis arra megy a garázsba és elvisz odáig.
 
Szépen megköszöntem és nagynehezen de végre megérkeztem minden gond és baj nélkül.
42 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek