Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megvárta a buszhoz futó idős utast a 124-es vezetője

Olvasónk, Miki, a pénteken publikált pozitív hangvételű bejegyzésünk után döntött úgy, hogy most vasárnapi tapasztalatait megosztja veletek. Az alábbi történet főszereplője a 124-es busz vezetője, aki olvasónk szerint a lehetőségekhez képest maximális odafigyeléssel végezte a munkáját, és több ponton is odafigyelt arra, hogy a buszán utazó emberek kellemesen érezzék magukat. Úgy gondolom, hogy az ilyen hétköznapi esetekről is meg kell emlékezni, így lehet ugyanis ösztönözni a BKV dolgozóit a jó cselekedetre, az utasokat pedig arra, hogy a jóra is figyeljenek fel, ne csak a rosszra. Íme a levél:

Kedves BKV-figyelő!

A pénteki posztot olvasva ugrott be egy most vasárnapi történet, amiben noha semmi rendkívüli nem történt, mégis összességében feltűnt, hogy milyen is az, amikor normálisan áll hozzá valaki a munkájához. Végül a pénteki, jó fej garázsmenetes buszos adta az inspirációt, hogy a magam történetét megírjam - aztán ha úgy érzed, nem üti meg az "érdemes szólni róla" szintjét, hát legfeljebb nem közlöd.

16 Tovább

Összeszedte a garázsmenetes busz az éjszakai buszra váró utasokat

Olvasónk, Endre egy pozitív történetet osztott meg velünk. Alább olvasható levelében egy igen jófej buszvezetőről ír, aki a belső sávból kiállva tájékoztatta, hogy rossz helyen várja az éjszakai buszt, majd felajánlotta, hogy elviszi. Útközben további utasokat vett fel a garázsmenetes járat:

Tisztelt BKV-figyelő!

A blogját olvasva sajnos azt veszem észre, hogy a leadott esetek többsége sajnos negatív, de én most szeretnék egy kis pozitív történettel hozzájárulni a teljes képhez.

2011. Október 30-a hajnalán egy III. kerületi szórakozóhelyről tartottam hazafelé Zuglóba. Előzetesen mindent megnéztem az interneten, ezért tudtam, hogy az első járat ami nekem kell az a 901-es éjszakai járat amit legkönnyebben a Flórián téren tudok becserkészni.A szórakozóhelyről körülbelül az utolsó éjszakai járat megállóba érkezésének ideje előtt 10 perccel indultam el. A Kiscelli utcánál úgy láttam, hogy most már ideje kocogásba majd futásba váltanom mert nem fogok odaérni 4 óra 2 percre. Na igen de itt jön a bibi, hogy még soha sem utaztam a 901-es járattal így azt sem tudtam, hogy melyik megállóban áll meg téren. Lesz ami lesz alapon kiválasztottam azt ami az útvonal alapján nyilvánvalóbbnak tűnt( Vörösvári út,az áruházzal szemben) és igyekeztem odaérni. Nagyjából 2 perccel a határidő előtt ott is voltam majd vártam a buszt.

36 Tovább

Jelentős késések és torlódások várhatóak a pénteki demonstráció miatt

November 4-én, pénteken 6:00 és 22:00 óra között Budapest több pontján a forgalom fenntartása mellett, félpályás útlezárással szakszervezeti demonstrációt tartanak. A demonstráció helyszínein és az érintett járatok útvonalán (ezeket lásd a lent) jelentős torlódások várhatóak. Amennyiben valamelyik érintett járattal utaztok, érdemes előbb elindulni, vagy alternatív útvonalat keresni erre a napra:

II., Szilágyi Erzsébet fasor, Pasaréti út és az Ezredes utca közötti szakaszon a befelé vezető buszsávban (5, 22, 22E, 91, 155, 156, 222)

VI., Andrássy út, Rippl Rónai utca és Dózsa György út közötti szakaszon, a Hősök tere irányábán a külső forgalmi sávban (105)

VI., Dózsa György út, Szondi utca és Benczúr utca közötti szakaszon a Podmaniczky utca irányában a Felvonulási tér felé eső külső forgalmi sávban (20E, 30, 30A, 75, 79, 105)

10 Tovább

Bezárta az ajtót a babakocsis anyuka előtt a 82-es troli vezetője

Alább két babakocsis kismamákkal történt esetet olvashattok. Az első történet főszereplője KZS, aki a 3 éves és a 18 hónapos kislányaival próbált meg felszállni a 82-es trolira. Már ekkor látszott, hogy a trolivezető vagy vak, vagy nem szereti a babakocsis anyukákat, ugyanis még fel sem szálltak, de ő már csengetett. Leszállásnál olvasónk letette a nagyobbik lányát, majd visszament a babakocsiért, de legnagyobb meglepetésére az ajtók bezáródtak, ő a buszon maradt, a 3 éves lánya pedig a megállóban üvöltött:

Tisztelt BKV Zrt!

2011. október 21-én pénteken délután a 82-es troli vonalán, a Mogyoródi úti megállóban 16.óra 7 perckor szerettem volna leszállni a járműről két kisgyerekemmel. Az egyik 3 éves múlt, a másik 18 hónaposan még babakocsiban utazik. A vezető már a felszállásnál is jelezte, hogy becsukná az ajtót, de én akkor még a babakocsit próbáltam felrakni a járműre. Leszállásnál azonban leraktam a "nagyobbik" lányomat, és fordultam vissza a babakocsiért, amikor is a kollégájuk úgy döntött, befejezettnek tekinti a le és felszállást (jelzem, a megállóban állt egy 40es férfi, aki felszállásra várt), és becsukta az ajtót. Így hát a hároméves gyerek lent üvöltött, én meg fentről próbáltam őt megnyugtatni, mondanom sem kell, sikertelenül. A sofőr elkezdte a kiállást a megállóból, mire végre az utastársak jelezték, hogy álljon meg.

151 Tovább

A pénztáros szerint szállítható a HÉV-pótlón bicikli, a buszvezetők szerint nem

Olvasónk, PR, ismerősével és fejenként egy biciklivel szeretett volna felszállni a gödöllői HÉV-re. Megvették a jegyet maguknak és a vasparipának is oda-vissza, majd miután az tranzakció lezárult, a pénztáros közölte, hogy a HÉV helyett pótlóbuszok járnak, de szerinte arra is fel lehet szállni biciklivel. Az utasnak csak egy kérdése van: Miért nem azelőtt szólt erről a pénztáros, mielőtt kifizették az 1500 forintot?

Kedves BKV-figyelő!

Kicsit több, mint egy hónapja történt (lassan kettő), hogy Gödöllőről be akartunk menni Pestre (félig HÉV-vel, félig bringával), hogy onnan tovább guruljunk. Marha jó dolog, hogy az emelkedőt ki lehet hagyni, és ha kedvünk úgy tartja, akkor Cinkotától, ha meg nem, akkor az Örstől tekerünk tovább bringával.

Legurultunk a HÉV állomáshoz és a pénztárban megvettük a jegyeket magunknak meg a bringákra is. Miután nyélbe ütöttük a boltot, a pénztárosnő frivol vigyorral kérdezte tudjuk-e, hogy pótlóbuszok járnak? Szerinte nem lesz semmi baj, hiszen a HÉV pótlók a HÉV helyett közlekednek, a HÉV-en lehet kerékpárt szállítani, ergo a buszon is biztosan lehet. Én valami olyanra emlékszem halványan, hogy buszon nem lehet, de tettünk egy próbát és elmentünk a felszállóhelyre. Két vezetővel is sikerült eredménytelenül tárgyalni az utazás kapcsán, de ők bizony fel nem engedtek, akármilyen helytelenül is beszélek velük. (jogos, a két vezetőtől ezúttal is elnézést kérek, a munkájukat végezték)

Visszamentünk a pénztárhoz, ahol a "joviális hölgynek a rács mögött" elpanaszoltam hogy jártunk. Ö meg széles mosollyal közli, hogy ezzel sajnos nem tud mit kezdeni. A BKV az eladott jegyeket bizony nem váltja vissza. Mi meg ott állunk az oda-vissza útra megvásárolt jegyeinkkel, amiket nem tudunk felhasználni, és a pénztáros jelét sem adja a sajnálkozásnak. Pedig kezdhette volna azzal is, hogy előbb közli a tényt, majd ránk bízza a választást. Ezzel szemben kifizettünk 1500 forintot a BKV pénztárban, majd átmentünk a MÁV pénztárához és tejeltünk ott is.

40 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek