Sajnos nem tudni, hogy a képen látható mű a BKV garázsaiban dolgozó szakemberek, vagy egy vicces utas keze munkáját dicséri-e, minden esetre nagyon nem vicces, amikor az utolsó pillanatban vesszük észre, hogy nekünk jeleznünk kellene, mert le szeretnénk szállni, de ezt a gomb hiánya miatt nem tudjuk megtenni. Tényleg van olyan utas, aki nekiáll, és kiszerel egy ilyen gombot?
A leszállási szándékát a drótok összeérintésével jelezze
A nap képe: Jegyeket bérleteket!
Találós kérdés: Vajon mit csinál éppen a képen látható, BKV-s jegyellenőri karszalagot viselő úriember, letolt nadrággal, alsógatyájában lévő kézzel az alvállalkozó egyik autóbuszán? A megfejtéseket a kommentek között várjuk!
Ismét közterület-felügyelőket vet be a bliccelők ellen a BKV és a BKK
A főváros vezetése és a Budapesti Közlekedési Központ által kezdeményezett, majd az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosítás alapján a budapesti tömegközlekedési eszközökön 2011. január 11-étől a közterület-felügyelők is részt vesznek a jegyellenőrzésben. A megállapodás alapján január 11-étől 3 hónapon keresztül a közterület-felügyelők - természetesen előzetes képzést követően - a BKV-ellenőrökkel közösen láttak el szolgálatot.
A közös fellépésre a Rákóczi úton közlekedő autóbuszjáratokon (így a 7, 7E, 173, 173E jelzésű autóbuszokon), továbbá 4-es és 6-os villamosok teljes vonalán került sor. Az ellenőri feladatokat továbbra is a BKV ellenőrei látták el. A közterület-felügyelők, mint igazoltatásra jogosult hivatalos személyek abban voltak a segítségükre, hogy azokat a jegy- vagy bérlet nélkül utazókat igazoltatták, akik az ellenőröknek nem voltak hajlandóak személyazonosságukat arra alkalmas, hivatalos, fényképes igazolvánnyal igazolni (így például személyazonosító igazolvánnyal, útlevéllel vagy jogosítvánnyal). Az igazoltatás megtagadása esetén pedig rendőri közreműködést kért az eljáró felügyelő, olvasható a BKK mai közleményében.
Túlbonyolították a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést?
Olvasónk, Norbert szerint a BKV túlbonyolította a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést, emiatt a menetidők megnőttek. Szerinte a forgalmat nem a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető úton Ferihegyi Repülőtérre vezető úton kellene elvezetni, hanem a párhuzamos Vak Bottyán utcán. Hogy miért gondolja így, azt az alábbi levélből megtudhatjátok.
Kedves BKV-figyelő!
Ahogy olvastam a blogot, nem foglalkoztatok eddig a Határ út-Kőbánya-Kispest körüli helyzettel. Nos én most emiatt, és leginkább felháborodásomban írok. Ugyanis olyan rendszert alakítottak ott ki, ami úgy tűnik, mintha szándékosan akarnák megnyújtani a menetidőt és lassítani a forgalmat.
Majdnem kiesett egy váztörött BKV-busz ablaka
A fent látható képet olvasónk, Zoltán készítette pár hete a BPI-068-as rendszámú buszon utazva. Mint azt a levelében írta, a vázon lévő törés ezeken a buszokon nem ritka látvány, viszont azon ő is meglepődött, hogy nem csak a kettévált váz mozgott szabadon, hanem az ahhoz rögzített üvegtábla is.
Utolsó kommentek