Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kell egy kuka? Szólj a BKV-nak!

Meggyőződésem, hogy sok budapesti közterületen nem azért van elszórva a szemét, a cigarettacsikk, mert az emberek semmivel sem törődve eldobálnak mindent, hanem azért, mert sok helyen egyszerűen nincs elegendő szemetes.

Sajnos a felújításoknál, átépítéseknél is gyakran előfordul, hogy kevés kukát helyeznek ki. Csak egy példa: a VII. kerületi Síp utcában a felújítás előtt több szemetes volt, mint most van, de saját tapasztalatom szerint a Belváros új Főutcáján sincs elegendő hulladékgyűjtő. 

István nem volt rest, levelet írt a BKV-nak a témában, ő egy buszmegállóból hiányolta a kukát, és láss csodát, azóta kihelyeztek egyet. Ez azt mutatja, hogy azért érdemes jelezni, ha valami nem megfelelő, hátha...

Körülbelül három hónapja küldtem a BKV-nak az alábbi e-mailt. Megkértem őket, hogy a 224-es busz, Áruházak nevű megállójába tegyenek egy szemetest, mert sok a környéken a szemét. Ugyan nem reménykedtem benne, hogy lesz hatása, de azért mégis elküldtem, hátha reagálnak rá valamit.

"Tisztelt BKV Zrt.

Szeretném megkérni önöket, hogy a 224-es busz Áruházak nevű megállójához legyenek szívesek egy szemetest kirakni. Sajnos a buszmegálló kőzelében nincs egyetlen kuka sem, így sok a gondatlanul elhajigált szemét a környéken. Ha már a megállónál levő Praktiker áruház nem biztosít szemetest a parkolója környékén, legalább a megállóban legyen egy. Busszal is elég sok ember jár arra. Tisztelettel:

..."

Csak egy automatikus választ kaptam, és elkönyveltem magamban azt, hogy valószínűleg nem lesz az egészből semmi, de ma nagy meglepetés ért. Mikor munka után kimentem a megállóba, észrevettem hogy egy új kuka van a tábla póznájához rögzítve. Nem vagyok benne biztos, hogy az én bejelentésem hatására került ki, de azért örülök hogy egy ilyen isten háta mögötti megállót sem hanyagolnak el.

2 Tovább

Áthelyezi a BKV az újpesti buszmegállót

Csütörtökön reggel megjelent a blogon egy bejegyzés „Áznak és nyomorognak az utasok az újpesti buszmegállóban” címmel. A bejegyzésben egy utas levelét olvashattátok, amiben arra panaszkodott, hogy a 30/30A buszok megállóját a BKV áthelyezte. Az új helyen nyomorogtak az utasok, és pavilon híján még szét is áztak.

Az esettel kapcsolatosan már aznap megkerestem a BKV illetékeseit, akik azonnali intézkedést ígértek. Pénteken kaptam levelet a szóvivőtől, amiben elírta, hogy az utasok kérésére helyezték át a megállót, és most az utasok érdekében visszakerül oda, ahol mindenki kényelmesen elfér. Az illetékesek kimentek a helyszínre, több busszal is kipróbálták, hogy egész nap, minden menetrendi időben jó lesz-e a megoldás, lefényképezték, felírták, hogy melyik időszakban melyik buszra hány utas várakozik, és az ott tapasztaltakat fogja tükrözni az április végén kialakított új megállórend. Valószínűleg az se fog tetszeni mindenkinek, de egy városban mindenkinek szüksége van némi kompromisszumkészségre.

Ezúton köszönöm meg olvasóim észrevételét, és a BKV gyors intézkedését.

26 Tovább

Csendélet a buszmegállóban

Szinte már minden napos látvány a hányás a buszmegállóban. Az eldobált üvegek, szétszórt csikkek, cigis dobozok látványa se riasztott még vissza a tömegközlekedéstől, de az eldobott zokni még nekem is új volt...

7 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek