Sorra kapjuk a leveket a vicces és rendes sofőrökről. Az észrevételekből és a szövegekből az tűnik fel, hogy ugyan az a sofőr tevékenykedik itt is mint az előzőkben, bár nem mindegyik hasonlít! Mindet egyre jobban érdekel már, hogy nézhetnek ki ezek a fazonok, és kik is lehetnek Ők a valóságban. FELHÍVÁS! Aki ezentúl vicces, jókedvű sofőrrel utazik és rendszeres olvasója a blogunknak, merje elkérni a sofőr elérhetőségeit és továbbítsa nekünk. Tudassátok vele, hogy nem büntetést fog kapni, megígérjük! Aki pontos elérhetőségekkel tud szolgálni az jelezze nekünk e-mailben. Ajándékot kap:) Először jöjjön egy vicces, utána egy jókedvű, udvarias sofőr:)
"Hát ennek a nevét nem tudom, de az biztos hogy a következő megálló következik"
Búcsú az utastájékoztató hölgytől
Kedves BKV Figyelő!Elképesztően sokat töltök az életemből tömegközlekedéssel - persze nem önszántamból - így szint ha álmomból felébresztenek, akkor is minden részletet tudok a BKV-val való utazás gyakorlatairól. Pontosan ezért tűnt fel, hogy a metrópótlás megkezdésével egyidőben fokozatosan elkezdték lecserélni a Volvo 7700-as buszokkal ellátott járatok bemondóhangját (amit én következetesen gépkislánynak hívok). A 85-ös busszal szoktam sokat közlekedni Köki vagy Örs felé, és oda vagyok meg vissza, mióta tavaly áprilisában megáldották a Volvókkal ezt a vonalat is. Most viszont az eddigi gépkislányt, akit én 2004 óta szeretek hallani a buszokon, lecserélték egy érdes hangú, beszédhibás csoroszlyára. Ő kajdácsol már a 85-ösön, a metrópótlón, és emlékeim szerint a 103-ason is. Sajnos egyelőre nem tudok vele megbékélni.Mindenesetre gondoltam, írok a BKV ügyfélszolgálatának. Gondoltam, elolvassák a levelemet, és jót röhögnek, hogy ilyesmikkel is foglalkozik valaki (hátha valami rögeszmés idiótának gondolnak), de meglepetésemre nem így lett! Az ominózus katalin nevű hölgy válaszolt, és teljesen komolyan vette amit írtam, mi több, elmondása szerint a gépkislánycsere is pont utasészrevételek miatt történt.Az alábbiakban idézek a válaszlevélből:
[...] A Volvo autóbuszokon korábban a kijelzőket telepítő vállalkozás által készített hangok voltak hallhatók. A hangok készítését Társaságunk átvette és utasaink korábbi visszajelzéseit figyelembe véve – az előző bemondónőt is számos kritika érte ugyanis a hangsúlyozása miatt – új bemondónőt alkalmaz. Az új bemondónő alkalmazása a későbbiekben is várható. [...]
[...]A Volvo autóbuszokban eddig hallható hölgyet – aki ebben a buszban a vonalak többségén továbbra is hallható és [...] megegyezik a Combino villamosokon hallható hanggal – a Vultron Trade Kft. alkalmazta [...]
Szóval ez egy kellemes meglepetés volt, ám gépkislány-ügyileg nem vagyok kisegítve, hiszen ezek szerint szépen lassan kiirtják az eredeti hangot mindenhonnan - előbb-utóbb a Combinókból is. Bár azért alkalmanként még őt hallgatom, amikor egy-egy alacsony értelmi képességű emberi létforma ki akarja nyitni az ablakot a beklímázott zöldkapaszkodós Volvókon, és felcsendül a szöveg: "A klímaberendezés működése közben az ablak nem nyitható. Dö vindóz kennát bí ópen vájl di erkondísöning iz ón." (Skizofrén egy helyzet, hogy ezt eltérő női hang közli, mint a megállókat :D )
üdv:
posy
Sablonos válasz
Gábor ugyan azt az e-mailt kapta meg, mint a többi panasszal élő utas. Felmerül bennem a kérdés, hogy lehet el sem olvassák az e-mailt csak beteszik a választ Ctrl + V-el? Azt sem értem a kedves BKV-s hölgy (ügyfélszolgálati vezető) honnan tudta, melyik sofőrnek kell szólni, hogy " na de Géza, meg kéne ám állni az összes megállóban ahol állnak" vagy csoportos fenekelés volt? Ezt talán egyszer megtudjuk! Gábor és a levelezés
Úgy látszik képesek vagyunk fejlődni.
Ma is, mint majd' minden nap, Újpest felől támadtam koszos-vidám kis városkánkra. Borús, fáradt, stresszes arcok mellett elcsusszanva már a reggeli kötelező rosszra készülve várom a BKV ellenőreinek masszív sorát, a jól megszokott éppencsaknem csöves kinézetű drága ellenőreinket, akik közismerten teljesítménybér alapján szemétkednek, s facsaró-alpári stílusban számolnak minket futószalagon - ádáz és lelkes szemekkel lesve a "férges almákat". De mintha képesek lennénk változni és változtatni. Az elmúlt 2-3-4 hétben fel kellett tűnjön a változás: az ellenőrök mosolyognak, kedvesek, sőt mintha emberi vonásokat öltöttek volna (Újpest Központ, Ferenc körút), s hogy a csoda el ne maradjon az emberek is mintha mosolyognának rájuk. Mindenki köszön és udvarias. Én is megköszönöm, hogy jó reggelt kívánt, s azt is, hogy ellenőrizte a bérletem. [Attila]
Napon aszalódnak az ellenőrök!
Eddig szinte csak negatív észrevételt kaptunk a BKV ellenőrökkel kapcsolatban. Napokban érkezett egy levél, a napon aszalódott ellenőrök védelmében. A levél írója nem szeretné, ha kitennénk ide írását, ezért én magam fogalmazom meg azt, amit ma láttam.
A HÉV állomásokat senkinek nem kell bemutatni. 1-2 megálló van, ahol esetleg árnyékot lehet találni, egyébként minden tiszta napsütés a nap bármely szakában! Csak a HÉV végállomásain szoktak lenni ellenőrök általában itt is csak csúcsidőben. Ma a Ráckevei HÉV végállomásánál voltam (Közvágóhíd) és amit ott láttam, az emberfeletti. Na napsütésben vörös fejű ellenőröket láttam, akik árnyék hiányában kénytelen voltak a napon kérni a jegyeket és a bérleteket. Ezek után senki ne csodálkozzon, ha az ellenőrök úgy viselkednek ahogy, amikor a munkaadójuk így bánik velük. Itt hívnánk fel a BKV zRt. figyelmét arra, hogy az ellenőrök akik a HÉV vonalakon dolgoznak, emberfeletti képességgel tűrik a meleget és a napsütést. Megkérnénk a BKV-t és az illetékeseket, hogy mielőbb gondoskodjon arról, hogy az ellenőröknek ne kelljen a napon állni, hanem Ők is árnyékban dolgozhassanak mint a metrós kollégáik. Az árnyék egyszerűen elérhető, egy nagy, nyitható napernyővel, amelyet a végállomáson tárolhatnának és igény esetén elő lehet venni, és ki lehet állítani. Ezek alá az ellenőrök könnyen beférek, és nem aszalódnak a napon. A napernyőre praktikusan BKV logót vagy Controll feliratot lehetne nyomtatni, hogy tetszetősebb legyen, persze ez már csak részlet kérdése. Kitartást az ellenőröknek, megpróbálunk mindent megtenni, hogy a jelenlegi helyzet változzon. Kérnénk a BKV-t, hogy a fejleményekről levélben tájékoztasson minket! Köszönjük!
Utolsó kommentek