Aki olvassa a Plörköm az tudja, hogy már 3 napja nem BKV-zom, hanem biciklizem Kelenföld és Pesterzsébet között. Tetszik, és sokkal gyorsabb. De erre most nem térek ki.
Érd és Kelenföld között a biciklit (ami mellesleg egy BMX) vonattal viszem. A dolog érdekessége, hogy eddig egyszer sem kértek rá jegyet, amikor megvettem én tukmáltam rá a kalauzra, hogy érvényesítse. Felmerült bennem a kérdés: Kell-e a BMX-nek jegy? Gondoltam megkérdezem a MÁV-ot. Nekem nem volt fontos, ezért nem telefonáltam, írtam nekik.
Szombaton, 23:08-kor írtam a MÁV ügyfélszolgálatának, melyben több kérdést is feltettem. Nagy meglepetésemre, 23:50-kor meg is érkezett a válasz, melyből minden kérdésemre megkaptam a választ. Sosem gondoltam volna, hogy van olyan ügyfélszolgálat, ahol a hülye kérdéseimre szombaton éjszaka is válaszolnak. Sokat leveleztem a BKV ügyfélszolgálatával. Egy ilyen válaszra ott 30 napot kellett volna várni, a visszaigazoló e-mail is csak hétfőn érkezett volna meg.
H. Henrietta ügyintézőnek ezennel jó munkát kívánok, és köszönöm a segítséget.
2008. augusztus 17. 00:23
Offtopic: MÁV-nál legalább az ügyfélszolgálat működik
2008. június 18. 14:13
Szolgálati közlemény: E-mail címünk megváltozott
Az utóbbi napokban –hónapokban- több fontos e-mailt nem kaptunk meg, melyeket vártunk, fontosak voltak számunkra. Mivel a blog a beérkezett észrevételekre épül, így nem engedhetjük meg magunknak, hogy ezek a levelek eltűnjenek, semmibe vesszenek. Sajnos a jelenlegi levelező rendszer lelassult, késnek a levelek, vagy egyszerűen meg sem kapjuk őket, így többek javaslatára az Gmail szolgáltatásra térünk át. Ez annyit jelent, hogy ezentúl az észrevételeket a bkvfigyelo@gmail.com címre várjuk. A régi, indexes címet is olvasni fogjuk, ám aki biztosra szeretne menni, szeretné, hogy levele biztosan megérkezzen hozzánk, az a Gmail-es címre írjon.
Aki az elmúlt 1-2 hétben észrevételt küldött az Indexes címre, és az észrevétel nem jelent meg, küldje el levelét ismét, az új címünkre.
Köszönjük
Utolsó kommentek