Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jó tanácsok elsőajtós felszálláshoz

Folyamatosan vezetik be az elsőajtós felszállási rendet a budapesti buszokon és egyes trolijáratokon. A cél értelemszerűen a bliccelők kiszűrése.

Tény, hogy a rendszer több vidéki nagyvárosban bevált, és ha például a 7-es buszokon nem is lehet megvalósítani, egyes kisebb forgalmú vonalakon a fővárosban is működhet.

Ám mint minden rendszer, ez is csak akkor működik, ha megfelelően használjuk. Olvasónk, Ági nemrég a Facebook-oldalunkon összefoglalta, miként tud megfelelően működni az elsőajtózás. Hasznos lehet.

Kedves emberek! Néhány naponta tapasztalt problémát szeretnék ezzel a bejegyzéssel elkerülhetővé tenni.

1. Jegyünket/bérletünket/pénzünket (lehetőleg kiszámolva) előkészítjük.

2. Köszönünk a sofőrnek (mert ő is ember és jól esik neki).

3. Jegyünket kezeljük.

4. Nem állunk meg az első, második ajtóban. (Ha mégis, nem háborodunk fel azon, ha valaki ésszerűen hátra akar menni.) Hátulról töltjük fel a járművet.

5. Leszállásra a második és a harmadik ajtót használjuk, az első ajtót meghagyjuk az adott megállóban felszálló utasoknak.

Ha ezeket betartjátok, sok ember utazását könnyítitek meg! :)

9 Tovább

Vita az elsőajtós rendszerről

Tisztelt Fizető Utasok!

Elérkezett az ideje annak, hogy elmondjátok véleményeteket az elsőajtós rendszerről. A BKV-nak egy ilyen rendszer bevezetése előtt mindenképp szüksége van az utasok visszajelzéseire.

Az elsőajtós rendszert több vidéki, és több európai városban (többek között Londonban) használják már. A rendszer lényege, hogy a BKV járművein csak olyan utasok tartózkodnak, akik megfizették a viteldíjat, vagy felmutatták utazási igazolásukat. Minden fizető utasnak érdeke, hogy a járműveken kulturált körülmények között utazhasson, hogy utazását ne zavarják hajléktalanok, részegek és más olyan utasok, akik az utazási feltételeket megszegik. Ha mi kifizetjük a viteldíjat, akkor ezt mindenkitől elvárjuk, aki a járműveken utazik. Éppen ezért bízom abban, hogy a fizető utasok kiállnak majd a rendszer mellett, még akkor is, ha a rendszer bevezetésekor egy kicsit meg is nő a menetidő. (Ez az idő természetesen csökkenni fog, ha az utasok megszokják a rendszert.)

292 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Legfrissebb bejegyzések

Utolsó kommentek