Hello BKV Figyelő!
Ma olvastam a hírt, miszerint, idézem: „Február 20-ától (szerdától) a 21-es, 90-es és 105-ös autóbuszok vonalán a XII. kerületi Királyhágó téri megállóhelyen a járművek egymás bevárásával segítik az utasok átszállását a továbbközlekedő autóbuszokra. 2008. február 19.”
Kérdem én: miért csak 2008 februárjában jutunk el oda, hogy egy ilyet bevezessen a BKV? És miért nem teszi ezt meg minden járatnál, minden kapcsolatnál? Órákig sorolhatnám, hogy hányszor és hogyan késtem le csatlakozást, mert elment az orrom előtt. Ezzel bosszantva nap, mint nap. Miért nem szervezik úgy, hogy ez mindenhol érvénybe lépjen? Mikor fogják ezt szabályba adni, amit a jobb lelkű sofőrök megtesznek: megvárják a felszáll/átszálló utast. Ezzel marha sokat lehet(ne) lendíteni a pozitív megítélésen, jóval többet, mint bármiféle kampánnyal.
Üdv: Rocko
2008. március 10. 21:34
Máshol ez természetes
2008. március 03. 15:19
UV bögre ajándékba
Több külföldi tömegközlekedési céghez hasonlóan, 2008 elejétől a BKV is árusít az emblémáival ellátott ajándéktárgyakat. (Képeslap, toll, táska, póló, Combino puzzle, stb). Az ajándéktárgyakat a BKV Ügyfélszolgálatán lehet megvásárolni (VII. kerület, Akácfa u. 18.) hétfőn, kedden, csütörtökön, pénteken 8.00 - 17.00 óra, szerdán 8.00 - 18.00 óra között. Az ajándéktárgyak megtekinthetők a BKV weboldalán! (Az árakat sajnos nem írtak mellé). Maga a kezdeményezés azonban kitűnő:)
2008. február 29. 13:42
Bérletet a Bicikliseknek
Tisztelt BKV Figyelő!
A BKV „szakember” gárdája miért nem azon töri a fejét, hogyan lehetne könnyíteni a Budapestre bejáró kerékpárosok életén? Miként lehetne elkerülni a sorokat a HÉV pénztáraknál? Vagy hogyan szoktassa rá őket HÉV használatára, ahelyett, hogy a járatok csökkentésén gondolkodnak.
Szerdán fél Budapest állt. Állt Csepel, állt a Soroksári út, a Petőfi híd, a Gellért tér környéke, a BAH csomópont környéke és a Déli pályaudvar környéke is. Legalább is itt biztos, mert erre jártam.
Szemeim előtt a kép, ha a BKV járatcsökkentést vezet be, naponta ilyen látvány fogad majd a városban, mert aki eddig kitartott a BKV mellett, az is autóba ül majd, mert ugyan olyan lassú lesz, de tisztább, és mégis csak a sajátja. Kényelmesebb lesz vele közlekedni. Persze lesz aki robogóra/motorra vagy biciklire ül, mindegy lesz, csak ne kelljen rá 30 percet várni.
Sok kerékpáros ismerősöm van, aki a HÉV-vel jár be Budapestre, vagy a fogaskerekűvel mennek fel a hegyre, majd gurulnak onnan le. Ők is értetlenül néznek, mikor megkérdem: „Miért nincs kerékpár bérlet?”.
Nincs, pedig lehetne. Jó lenne a HÉV-en és a fogaskerekűn. Korlátlan utazásra, a vonalak teljes hosszán. És mennyibe kerülne? 3000-3500 forint. Szerintem ennyit minden biciklisnek megér, hogy nem kell minden reggel sorba állni. Kényelmesebb.
Az új bérlet bevezetésénél ilyen apróságokra miért nem gondolnak?
A BKV-Figyelő a levelet továbbította a BKV felé (Hagyó Miklós, Kiricsi Karola, Regőczi Miklós, Ügyfélszolgálat) És a Főváros felé (Demszky Gábor). A képen látható bérletszelvény kitaláció, egy jelenleg nem létező bérlettípus!
2007. július 28. 13:33
Még át sem adták…
2007. július 26. 23:41
Az első nap már villog
A BKV ma mutatta be hivatalosan az új buszmegálló táblákat, melyek GPS rendszerrel vannak felszerelve. A rendszer előnye, hogy percre pontosan kiírja, mikor érkezik a megállóba a busz, valamint azt is, hogy hány méterre van a megállótól. A táblába tájékoztató jelleggel egy hangszóró is be van építve, csak épp a nagy forgalomtól hallani nem lehet mit mond.
A BKV több milliárd forintot kíván költeni ilyen táblák beszerzésére - melyet én nem tartok jó ötletnek. Elég lenne a most működő rendszert fejlesztenék úgy, hogy a buszok végállomásánál óra jelezné mikor indul az adott járat.
Sajnos a BKV a Boráros téri órát sem tudta megjavítani hónapok alatt, nem értem miért kell addig ilyen fejlesztés?
A BKV több milliárd forintot kíván költeni ilyen táblák beszerzésére - melyet én nem tartok jó ötletnek. Elég lenne a most működő rendszert fejlesztenék úgy, hogy a buszok végállomásánál óra jelezné mikor indul az adott járat.
Sajnos a BKV a Boráros téri órát sem tudta megjavítani hónapok alatt, nem értem miért kell addig ilyen fejlesztés?
Utolsó kommentek