Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Érettségizz BKV-ból!

Mennyire vagy naprakész a BKV-s hírekben? Rövid kérdőívünk kitöltésével ellenőrizheted tudásod. A megfejtéseket a hozzászólások formájában várjuk, ugyanitt extra kérdéseket is feltehettek egymásnak. A legjobbak ajándékot kapnak. (A betelefonálós játékokkal ellentétben itt tényleg van helyes megoldás, és nyeremény is.)

Az első három kérdés Szalainé Szilágyi Eleonórával kapcsolatos. Minden helyes válasz 3 pontot ér.

1,) Hány darab használt autóbuszt vásárolhatott volna a BKV, ha Szalainé 100 milliós végkielégítését, 1,2 milliós fizetését, és az ehhez járó 120 százalékos prémiumot, melyet közel 1 évig kapott, járműbeszerzésre költi, ha tudjuk, hogy egy ilyen busz ára 20 millió forint?

2,) Hány darab vonaljegyet (és/vagy bérletet) kell eladni a BKV pénztárosainak, hogy kitermeljék Szalainé fizetését és végkielégítését?

3,) Ki lehet a felelős azért, hogy Eleonóra az elbocsátást követően továbbra is a cégnél dolgozhatott? (Csak egy helyes válasz van):

a,) Az akkori vezérigazgató, Balogh Zsolt

b,) A BKV teljes vezetése. Mindenki, aki tudott erről, és nem szólt

c,) Magyarországon vagyunk, így senki

56 Tovább

Szalainé nem lopna többet az adófizetőktől

Aki sokat utazik metrón, vagy sűrűn lapozgatja a Metropolt, az biztos találkozott már a BKV „Ígérem, hogy nem bliccelek többet a BKV járművein” hirdetésével. Köztudott, hogy a nagy hiány nem a bliccelők, hanem a cég és a városvezetők számlájára írható, akik kétes eredetű szerződéseket kötnek, és az adófizetők pénzéből egymás zsebét tömik. Arról már a héten beszámolunk, hogy Szalainé Szilágyi Eleonóra a BKV-tól 100 millió forintos végkielégítést kapott, de még mindig a cégnél tevékenykedik, s ezért havi pár millió forintos fizetést kap. Az adófizető nem hülye, nagyon jól tudja, hogy a jegy és a bérlet ilyenek miatt drága.

Ezért gondoltuk tovább a BKV hirdetését. A mi verziónkban a cégvezetők tesznek ígéretet arra, hogy nem lopnak többet az utasoktól, az adófizetőktől:

34 Tovább

Kamu az IWIW-en futó BKV-s körlevél

Az címben szereplő közösségi portálon napok óta terjed egy hír (üzenőfalon, levelekben), hogy a BKV jegyek nem csak a metrón, a felszínen is átszállásra jogosítanak, amennyiben az első lyukasztáskor "pecsételős" lyukasztónál érvényesítjük a jegyünk, és az utazás nem haladja meg a 60 percet.

Lehet ilyen üzeneteket terjeszteni, el is lehet hinni, de amikor a karszalagos kollega büntetést kezd írni, akkor ne a BKV-t tessék anyázni, hanem a körlevél elindítóját, illetve saját magatokat, amiért minden utánajárás nélkül elhittétek a leírtakat.

Sokan be is dőltek ennek, mert naponta 10-15 levelet kapok, hogy "Ez tényleg igaz?". Ezért mondom most itt, NEM, NEM IGAZ! (sajnos, már jó lenne). Így szól a vonaljegyes szabályzat:

85 Tovább

Megtartja a BKV a ciki szlogent

Egy ideig hittem benne, hogy a BKV-nál az új szlogen rosszul sikerült bemutatója után inkább a PR-es kollégák magukra csukják az Akácfa utcai iroda ajtaját és hallgatnak, és azt is megpróbálják elfelejteni, hogy indítottak egy ilyen pályázatot.

A BKV-nál elvileg azért akarták lecserélni a szlogent, mert a céget sok kritika érte az „Mozgásba hozzuk a várost” szlogen miatt (trolit toló, lerobbant busz mellett sétáló utasok), tehát az egyik nagy probléma a kétértelmű szöveg volt. A pályázaton sikerült megtalálni az egyik legrosszabb szlogent: „Önnek jár!”. Milyen lehetett a többi?


 

36 Tovább

Még az idén átadják a 4-es metrót

A régi képeim között találtam meg ezt a képet, amit a Keleti pályaudvarnál fényképeztem még 2 éve. Csak az „1989-óta. Lassú jármű” szöveg tetszett meg rajta, ezért fotóztam le. De csak most tűnt fel, hogy ezen a metró elkészültét 2009-re ígérték. Azóta mi, itt 2009-ben tudjuk, hogy a metró nem készült el, és jelenleg még az sem biztos, hogy a Fővám téren meg fog-e állni. Szerintetek mikorra készül el a metró?

33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek