A 2-es metró felújított állomásain az utastájékoztató rendszer hangszórói olyan hangosra vannak állítva, hogy az utasok sokszor a szerelvényekben lévő hangszórókat sem hallják, emiatt több utas is az ajtók között maradt. A kialakult balesetveszélyes helyzetről a BKV-dolgozók több alkalommal értesítették a munkaadójukat, legutóbb egy nyílt levélben fordultak a társasághoz, de a BKV még csak válaszra sem méltatta őket. Úgy néz ki a cégnek nem fontos a dolgozók bejelentése és az utasok biztonsága.

Tisztelt BKV-figyelő!

Azzal a kéréssel fordulok hozzád, hogy légy szíves segíts nekünk az alábbi probléma megoldásában:

A felújított 2-es metró állomásain lévő utas-tájékoztatási rendszer elviselhetetlen kiabálásáról van szó. Többször jeleztük a központi forgalom irányítók felé, hogy túl hangosan szól a felhívás (ők sem tudtak érdemben változást elérni), hogy a kijáratnál ellenőrzést tartanak. Ezt olyan hangerővel teszi a rendszer, mely elnyomja a vonat utas-tájékoztatást (felhívva az utasok figyelmét, hogy az ajtók záródnak) és ebből számtalan panasz érkezett, és a metróvezetőket szidják.