A BKV felmondott Kiricsi Karolának és Szilágyi Károlynak, a társaság szóvivőinek. A cégnél megszűnt a szóvivői rendszer.
Az Index értesülését Szilágyi Károly megerősítette. Mint elmondta, felmondását azzal magyarázták, hogy az elmúlt két hétben bevált egy új rendszer, amely szerint adott kérdésben az illetékes BKV vezetők, szakemberek nyilatkoznak.
Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója elmondta, hogy megszüntették a szóvivői rendszert. Reményeik szerint azzal, hogy az újságírók által feltett kérdésekre közvetlenül a területileg illetékes vezetők válaszolnak, felgyorsulhat a kommunkiáció.
Pásztor Erzsébet hozzátette, hogy Szilágyi Károly nem kapott végkielégítést, Kiricsi Karola pedig a munka törvénykönyve szerinti, minimális mértékűhöz jutott.
(Index)
Kirúgták a BKV szóvivőit
Szavaztak az olvasók, angolul beszél a Combino
Néhány hete a BKV kikérte a BKV-figyelő olvasóinak véleményét arról, hogy milyen legyen a turisták tájékoztatása, legyen-e angol nyelvű bemondás, és ha igen, akkor hol. Rengeteg hozzászólást írtatok akkor, amit a BKV illetékesei elolvastak, és ennek alapján megindult a fejlesztés. (Ezt a posztot ide kattintva újból elolvashatod). Több olvasó is jelezte a hétvégén, hogy angolul hallotta beszélni a körúti villamosokat. Ez is ennek a fejlesztésnek a része. Íme két levél, és egy kritika:
Hello!
Tudom, hogy sok levelet kapsz, így csak egy mondat: nem tudom, mióta, de tegnap már biztosan bemondták a színészek angolul is a metróátszálllós állomásokat. "The next stop is Blaha Lujza tér, you can change to metro line 2" jelleggel.
Üdv, TG
Figyelmes villamosvezető
Olvasónk a 3-as villamossal utazott egy hete, ahol egy figyelmes villamosvezetővel találkozott, aki leszállt, és segített egy vak utasnak (várakozónak). Többit leírja az utas:
Kedves BKV-figyelő!
Egy rövid sztorit szeretnék csak megosztani veled. Mostanában sok bejegyzés volt a blogon, hogy a BKV sofőrök mennyire nem figyelnek oda kismamákra, öregekre, rokkantakra. Tegnap (08- 12.) viszont kellemes dolgot tapasztaltam a 3-as villamoson. Az Éles saroknál szálltam fel a járműre.
Enni lehetett volna a padlóról
Olvasónk a Szentendrei HÉV vonalán olyan tiszta szerelvényre szállt fel, hogy egy pillanatra Európában érezte magát. Az egész vonat kosz és pormentes volt, egyedül az ablakok voltak összekaristolva, amivel a takarító sajnos nem tudott mit kezdeni. A padló olyan tiszta volt, hogy az utas lábnyoma is meglátszott. Tessék, lehet ezt így is:
Nem állt ki a rossz villamossal, inkább megjavíttatta
-Mondja olvasónk, aki egy kellemes élménnyel gazdagodott a 47-es villamos vonalán. A villamossal nem volt minden rendben, de a vezető nem állt ki vele a forgalomból, hanem az albertfalvai kocsiszín mellett megállt, szerelőket hívott, és 2 perccel később tovább dolgozott, pedig ki is állhatott volna.
Pozitív sztori, de a Ganz villamosok nagyon rossz állapotára is rávilágít. Pár napja a Móricz Zsigmond körtér és a Kelenföldi pályaudvar között nekem kellett szinte minden megállóban becsukni a villamos ajtaját, hogy ne a villamosvezetőnek kelljen hátraszaladgálni. Az összes lámpát lekéstük volna.
Üdvözlet BKV figyelő!
A blogot rendszeres olvasása révén általában valamilyen problémára, hibára, balesetre koncentrálnak az írások, persze van egy két pozitív is. Most szeretném gyarapítani a pozitív tartalmat és remélhetőleg több lesz belőlük.
Utolsó kommentek