Az Index által kedden ismertetett luxusmetró-tanulmány után újabb hasonló szerződés került a birtokunkba. A tanulmányíró reklámcég ugyanaz, de ezúttal nem kevésbé fontos ügyben, a libegő, a sikló és a fogaskerekű népszerűsítése ügyében kellett értekeznie kilencmillió forintért.
A 2008. április 1-én megkötött szerződés szerint a BKV megbízza a Soda Reklám Kft.-t, hogy két hónap alatt készítsen el egy tanulmányt a libegő, a sikló, és a fogaskerekű vasút népszerűsítéséről. A megbízási ár pont annyi, mint a luxusmetró tanulmány esetében: kilencmillió forint.
2009. augusztus 20. 02:00
A libegő népszerűsítésére kért tanácsot a BKV
2008. március 07. 23:35
Varga Istvánnal riasztgatnak a Libegőn
Aki rászokott az elsőzésre az a Libegőnél vigyázzon, mert még véletlenül megnyeri a híres Varga „megasztár” István nagysikerű CD-jét.
„A BKV Zrt. márciusban 4 hétvégén át ajándék Varga István CD-vel kedveskedik a libegő utasainak. A libegő alsó végállomásán minden óra első jegyvásárlója kap egy ajándék Varga István „Veled utazom” Megasztár CD-t, ha a BKV Zrt. ügyfélszolgálatán felmutatja a vásárláskor kapott és pecséttel ellátott képeslapot.”
(BKV-közlemény, részlet)
Utolsó kommentek