A fenti fotóm kapcsán ma a Facebook oldalunkon arról beszélgettünk, hogy ezek az új agyon-dizájnolt BKV várók nem jók semmire. Magasan van az aljuk, emiatt télen könnyen befúj a jeges szél. A tetejük hátrafelé leejt, emiatt az eső könnyen beesik alá. A tető átlátszó üvegből készült, emiatt a napfény ellen sem véd, melegebb van a váróban, mint a szabad ég alatt, ezt az utóbbi napokban mindenki tapasztalhatta.
Tisztában vagyok vele, hogy az utasok komfortérzete a váró tervezésekor másodlagos volt, inkább a reklámok elhelyezésére összpontosítottak, hiszen ezeket az Intermédia helyezte ki, de biztos van olyan megoldás, amivel utólag orvosolhatóak lennének ezek a problémák. Ti mit gondoltok erről? Én speciel a fehér fóliára gondoltam.
2012. július 05. 21:20
Megfőnek az utasok a BKV várói alatt
2008. március 26. 20:26
Hogyan tovább?
Az országos médiavisszhangot kiváltó „villamosos” eset jó példa volt. Végre megmutattuk, hogy egy éves munkánk nem volt felesleges. Felépítettünk egy olyan közösséget, amely összetart, segít a másikon, és teljes erejével azon dolgozik, hogy a budapesti tömegközlekedés még élhetőbb, még használhatóbb legyen, még akkor is, ha a BKV ezt a közösséget semmibe veszi. Sajnos örömünket beárnyékolja, hogy a blog indítása óta a BKV sajtóosztálya csak is egyszer keresett fel minket. Akkor válaszoltam nekik, de azóta sem tudtunk egy jó kommunikációs csatornát kialakítani, úgy vélem, nem a mi hibánkból. De hagyjuk is ezt.
Hogyan tovább? A kérdésre a válasz egyszerű. Folytatjuk azt az utat, amit elkezdünk. Úgy gondolom, jó úton haladunk, megmutattuk az országnak, hogy egy ilyen összetartó csapat sok mindenre képes. Holnaptól újra nagy figyelmet fordítunk az utasészrevételekre, bízva abban, hogy a levelekben megfogalmazott problémákra egyszer megoldás születik. Ismételten meg kell köszönnöm minden olvasónak a segítséget és a támogatást, valamint az Index szerkesztőinek is a szakadatlan bizalmat, amit a blog indulása óta kapok. Köszi mindenkinek:)Továbbra is várjuk az észrevételeket, képeket és videókat a bkvfigyelo@index.hu címre.
2008. február 22. 09:24
Egy kövér piros pont
Körülbelül 2 éve napi rendszerességgel utazom a 23-as busszal a Boráros tér és a Szabadkai út között. Egyszer fényképeket is tettem fel, az embertelen állapotokról, melyek a megállóban uralkodnak.
2-3 hete írtam az Intermédia Kft-nek egy levelet, melyben felhívtam a figyelmüket, hogy a megálló több mint 2 éve beüvegezetlen, ez a téli hidegben, szélben nem éppen kellemes. Meglepődésemre a levél elküldése után azonnal visszajött, a Mailer-Dameon, miszerint ilyen e-mail cím nincs.
Ez után a BKV-nak továbbítottam az üzenetet. Megkértem őket, hogy továbbítsák az Intermédia felé. Múltak a napok, semmi reakciót nem kaptam, a megálló ugyan olyan volt, mind eddig.
A mai nap ismét a Szabadkai úton vártam a buszt, és meglepődésemre az összes hiányzó üveget pótolták. (Már csak abban kell bízni, hogy így is marad.) Aki hasonló állapotú megállóban várja a buszt, villamost, stb. keresse fel az ügyfélszolgálatot, bízzunk benne, hogy minden bejelentésnek eleget tesznek.
A BKV Figyelő szerkesztői köszönik az együttműködést!
Előtte
Utána
Utolsó kommentek