A képért külön köszönet az addict blognak!
2007. október 16. 09:08
BKV, a superbrand
Délután a http://bkvfigyelo.blog.hu oldalon olvastam, hogy két metrószerelvény Kőbánya-Kispesten intim közelségbe került egymással - magyarán összeütköztek. A zasszony' hármas metrózik is hazafelé, így gondoltam felhívom a BKV információt, ugyan mondják már meg, hogy jár-e a metró, vagy mondjam Neki, hogy kerüljön? Nem tudtam meg, mert az állomás az adott melléken nem volt kapcsolható. Érdekes, mindig ez van, ha fel akarom hívni a BKV-t. Nomindegy, most nem ez a lényeg....
...hanem, hogy miközben a BKV honlapon az ügyfélszolgálat teleonszámát kerestem, olyat láttam, ami után sokáig csak néztem magam elé : a BKV Superbrand lett. A definíció szerint "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek". Nomegaztán azt is, olvastam, hogy "Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust".
Nem akarok olyan hülye kérdéseket feltenni, de szerinetek igaz-e, amit a definícióban írtak, hogy "saját területén kitűnő hírnevet szerzett". Vagy mit gondoltok a "A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek" kijelentésről ?
Forrás: http://crashblogja.blog.hu
2007. október 15. 17:11
A Villamosvezető telefonál
Újabb levelet kaptunk menet közben telefonáló villamosvezetőről pénteken, most azonban a mikrofon is be volt kapcsolva, így az egész villamos hallotta a beszélgetést.
Kedves Figyelő!
Egy nagyon érdekes szituáció esett meg ma reggel a 28-as villamoson.
A Blaha felé tartva, a Kőbányai úton - fülemben a zenével - arra lettem figyelmes, hogy beszélnek a hangszórókból. Kikaptam a kábeleket a fülemből, és ráébredtem, hogy a hangszórókból hangosan és kristálytisztán hallható beszéd a villamosvezető hölgy magánbeszélgetése, melyet a mobiltelefonján bonyolít.
A pálya minősége miatt a villamos nagyon lassan halad végig a Kőbányai úton (talán 10 perc), és ez alatt az idő alatt végighallgathattuk, ahogyan a kedves pilótahölgy kellemesen cseveg cégbíróságról, barátokról, talán a barátnőjével. Időközben megálltunk a megállókban, de a hölgy csak beszélt tovább.. A felszálló utasok tátogva hallgatták - mi folyik itt?
A mobiltelefonálás tudtommal - magáncéllal, menet közben - szigorúan tilos a villamos vezetőfülkéjében is. De kérdem én - ha már megszegi a szabályt a kedves néni, mi adhat okot arra az ostobaságra, hogy az utastájékoztató mikrofont bekapcsolva hagyja?
Az esetet persze megírtam a BKV-nak is - nyilván 2 napon belül jön a válasz a következő szöveggel: a szóban forgó sofőrt figyelmeztettük, puszi.
A kérdéses villamos egyébként 9:30 körül ment a Blaha felé a Kőbányai úton, a szerelvény száma 1439.
Üdv:
posy
2007. október 15. 09:54
Turisztikai látványosság II.
Sok kommentár nem kell hozzá. 2007. 10. 12. Szent Gellért tér
Utolsó kommentek