Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Maradjon Stadionok

Majdnem két hete annak, hogy elindítottam a szavazást, a Stadionok metróállomás átnevezéséről. A szavazók majdnem 60%-a szavazott arra, hogy maradjon meg az állomás jelenlegi neve, ne nevezzék át. A szavazáson több névre is lehetett szavazni, annak, aki megváltoztatná az állomás nevét. A Puskás Ferenc Stadion 25%-ot a Puskás Stadion 13%-ot kapott. Legkevesebben a Puskás Ferenc Stadion állmásra szavaztak. Megértem.


A metróállomás átnevezése nem kis pénzébe kerülne a városnak. Rengetek menetrendet, táblát, utastájékoztatót kellene módosítani, így átgondolva ezt a dolgot, tényleg nem annyira jó ötlet az állomás átnevezése, ezt a pénzt inkább fordíthatnák a járművek takarítására vagy egyéb -fontosabb- dolgokra.
13 Tovább

A BKV dolgozói fütyülnek a figyelmesség kampányra

Hello,

Két dolog zavar mostanában kegyetlenül a - szerintem némileg alulművelt - (persze tudom, emberhiány...) BKV ellenőrökkel kapcsolatban.

- Az egyik az, hogy bár a BKV plakátkampányt indított a Helyek átadásáért (http://bkvfigyelo.blog.hu/media/image/DSC00240.JPG), mégis már többször szemtanúja voltam, hogy az ellenőrök mennyire tesznek a saját cégük kampányára, és pöffeszkednek a piros 7-esen a Bosnyák téri főhadiszállásuk fele tartva, álljon mellettük idős néni, kisgyermekes, vagy éppen terhes anyuka... forintos bérletet mutogatnom, szedjem elő a bérletigazolványt (!!). Azt, amelyik a ma már kvázi szabvány bankkártya (új személyi, jogsi, adókártya, TB, stb) méretének kb kétszerese, ilyenformán a bankkártya (új személyi, jogsi, adókártya, TB, stb) méretű irattartóba csak komoly összehajtogatások, bedugaszolások árán fér be. Na most amikor ezt kéri tőlem a - szerintem némileg alulművelt

- BKV ellenőr, közben pedig azt látom, hogy a nagydarab /törölt rész :)/ bliccelő csak a vállát vonja, hogy neki nincs bérlete/jegye - az említett ellenőr pedig továbblép - na akkor küldöm el magamban az ÖSSZES BKV ellenőrt melegebb éghajlatra, hogy izélgessék a /törölt rész:)/ ..., ne azt, aki havonta 18350 forintot költ a 2db teljesarú havi bérletre, valamint az 1 db környéki bérletre. Hát ennyi

Üdv, Kutyuu


Ps: a a /törölt rész:)/ -eket én (kutyuu) töröltem a T. szerk. kifejezett kérésére. Amikor szövegben odaérsz, képzeld magad bele a helyzetbe, és mondd el a megfelelő szavakat :)
28 Tovább

Elmarad az augusztus 20.-i átadás?

A kíváncsiság vezérelt, mikor elmentem megnézni az Örs vezér téri és a Pillangó utcai metróállomást, kíváncsi voltam, hol is tartanak a munkálatok. Mit találtam? Két félig elkészült állomás épületet és ücsörgő, nézelődő munkásokat. Hogy lesz ez kész egy hét múlva? Kérdem én…
34 Tovább

120 éves a budapesti Helyi Érdekű Vasút

A helyi érdekű vasutakat a XIX. század robbanásszerű iparosodása és az ezzel járó városiasodás hívta életre, hogy a városkörnyéki települések személyforgalmát és áruszállítását elősegítse. A Budapesti Közúti Vaspálya Társaság (BKVT) a főváros-környéki közlekedés fejlesztésének érdekében már az 1880-as évek elején határozott a városkörnyéki vasúti hálózat kiépítéséről. A nyolcvanas évek során számos törvény, különféle engedélyezési okiratok írták elő a vasútvonal-építés feltételeit. Az első helyiérdekű vonal építéséről a BKVT 1882. április 4-ei közgyűlésén született döntés. Ennek értelmében a Közvágóhíd - Soroksár vonalszakaszon 1887. augusztus 7-én indult el a forgalom. A vonal meghosszabbításaként még november 24-én a Soroksár - Dunaharaszti vonal is megnyílt. A vonatokat kürtjelzéssel indították. 1888-ban, az első teljes üzletévben átlagosan 8 mozdony és 18 személykocsi bonyolította le a forgalmat a vonalon. Még ugyanebben az évben átadták a Kerepesi út - Cinkota vonalszakaszt (július 20.), majd a Filatorigát - Szentendre vonalat (augusztus 17.). A következő évben, 1889. december 28-án a BKVT leányvállalataként létrejött a Budapesti Helyi Érdekű Vasutak Részvénytársaság (BHÉV). A vasút-politikai elképzelések formálódása közepette a Haraszti Ráckevei Vasút (HRV) is vonalépítési engedélyt kapott. Az I. világháború előtt folytatódott a helyi érdekű vasúti vonalak fejlesztése és kiépítése. Ezek közül az egyik legfontosabb változás volt, amikor a
6 Tovább

Tájékoztató

A BKV eddig még nem sok tájékoztatást adott arról, hogy miként változnak meg a főbb budai villamos vonalak augusztus 21-től. Az időpont közeleg, azonban még sokat nem tudnak az utasok arról, hogy miként is változik majd meg a 18-as 56-os 59-es és a 61-es villamos útvonala. A bal oldalon található egy kis térkép, ha erre rákattintotok, akkor megnézhető nagyobb méretben egy térkép a villamosok új vonalairól az új végállomásokról illetve az új megállókról. A villamos vonalak átalakításával kapcsolatban természetesen mindenki elmondhatja véleményét.

A térképért külön köszönet Someboy-nak!

52 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek