Végállomásokon szokás, hogy a dohányzó utas áll a megállóban, egyik lábát felteszi a busz lépcsőjére és szívja a cigijét, közben a busz utasterébe fújja a füstöt. Már a buszmegállóban való dohányzást is bunkóságnak tartom, mert 1-2 ember füstjét szívja másik 40, aki nem dohányzik, éppen leszokóban van, stb. Na, a busz ajtajában utolsó pillanatig dohányzó utas még ennél is nagyobb bunkó. Olvasónk megörökített egyet, ezt lentebb fent. Neked mi a véleményed a buszmegállóban való dohányzásról? Szavazz!
Rossz tájékoztatás, szétszórt milliárdok
Olvasónk 12 pontban foglalta össze a panaszát és észrevételeit a céggel kapcsolatban. Megemlíti a rossz utatájékoztatást, a szétszórt milliárdokat és külföldi példákat ír, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Ha a BKV a tanácsadásokra és a végkielégítésekre költött milliárdokat az utasokra (étrsd: takarításra, karbantartásra) fordítaná, messze nem lenne ennyi probléma a BKV-val. Mindenki döntse el, egyetért-e vele.
Tisztelt BKV-figyelő!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam blogjára, ahol a BKV-val kapcsolatos észrevételeket gyűjti, hiszen számtalan bejelentéssel éltem az ügyfélszolgálat felé, amire mindig kaptam érdemtelen válaszokat.
Észrevételeim az alábbiak:
1/ A buszok vezetői nincsenek tisztában a kettős megállók jelentésével. Az a korábban érkező busz véletlenül sem várja be a közvetlenül mögötte érkezőt, hogy lehetőséget adjon az utasoknak az átszállásra, hanem azonnal húz ki a megállóból, az utasa csak várakozzék. Pld. Bah csomópont 8,112,40-es buszok, valamint a Sasadi úti megálló minden érintett buszjárata.
Szépek, de semmire sem jók a BKV megállók
Néhány hete megdicsértem a Kálvin téri új villamosmegállót, mert szerintem a város egyik legszebb megállója lett. Egy hátránya van, mégpedig az, hogy nem jó semmire. Csillogni csillog, de sem az eső sem a szél ellen nem véd, és mivel a teteje is üvegből van, a nap is átsüt rajta. Olvasónk véleménye a megállókról:
Kedves Mihály!
Van egy észrevételem: nem tudom feltűnt-e már valakinek, hogy az újonnan épült BKV megállók nem töltik be a funkciójukat, ugyanis, se esőtől, se széltől nem védenek (nincs oldal faluk), sőt még árnyékot sem adnak, ugyanis újabban üveg vagy plexi tetővel rendelkeznek. Az ülő helyek hiányát már nem is említem.
Előregurul és áll a pirosban
Olvasónk nem érti, hogy a buszvezetők miért zárják be az ajtókat idő előtt és miért gurulnak előre a piros lámpához. Szerinte amíg ott várakoznak még sok utas felszállhatna a buszra, és ráérne csak akkor indulni, amikor zöldre vált a lámpa. A 7-es buszon ez még nem is akkora probléma, mert egymás után jönnek a buszok, de egy külső kerületben igazi szívás:
Sziasztok!
Hátha van valaki az olvasók között, aki meg tudja magyarázni, miért fontos a buszvezetőknek a Thököly út és Hungária körút sarkán előregurulniuk a pirosban. Irányban a Bosnyák tér felé az összes buszvezető bezárja az ajtókat, majd szépen előremegy öt métert, hogy állhasson a pirosban. Hetes, százhetvenhármas, ugyanezek gyors verzióban, ötös... mindegyik. Na jó, tízből egy nem.
Építészeti csoda a Népliget közepén
Olvasónk egy érdekes váróról készített fényképet a Népligetben. A pavilont felállították, beüvegezték, majd kiderült, hogy az a saját "lábán" nem áll meg, ezért a jómunkásemberek térkövekkel támasztották meg. A beton már megkötött, az az üvegtábla is a helyére került, a munkások már elmentek. Mi azért még bízunk benne, hogy ez csak ideiglenes.
Kedves BKV-figyelő!
Rendszeresen szoktam olvasni a blogod, így nem is írom meg, amit előttem százan leírtak, viszont láttam a napokban olyat, amitől rögtön megragadtam a telefonom, és gondoltam, ezt meg kell mutatnom:
Utolsó kommentek