Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Közösségi közlekedés az ünnepi időszakban

Társaságunk az ünnepek alatt is folyamatosan biztosítja a közösségi közlekedést. A korábbi évekhez hasonlóan a menetrendet az ünnepek során jelentkező utazási igényekhez alakítottuk. A 2-es villamos vonalán kivilágított karácsonyi villamos 2009. december 5-e és 2010. január 6-a között szállítja az érvényes jeggyel vagy bérlettel rendelkező minden kedves utasunkat.

A karácsonyt megelőző téli időszakban december 19-én (szombaton) és december 23-án a tanítási szünetre vonatkozó pénteki menetrend szerint járnak a járműveink. December 20-án (aranyvasárnap) utasaink hatékonyabb kiszolgálása érdekében elsősorban azokon a vonalakon, amelyek bevásárlóközpontokat érintenek, néhány viszonylaton szóló busz helyett csuklós buszt állítunk forgalomba, míg néhány viszonylaton sűrűbben közlekedtetjük járatainkat.

0 Tovább

Meglepte a BKV-t a december közepén jött havazás

"A BKV felkészült a téli időszakra" címmel adott ki közleményt a közlekedési társaság még a nagy havazás előtt. Olvasónk -aki naponta több órát BKV-zik- szerint ez hazugság. Saját maga is tapasztalta, hogy a buszok késnek, kimaradnak, lerobbannak, a metrók szellőzőin beesik a hó, a megállók takarítatlanok. Vajon, ha tényleg felkészültek volna a hidegre, a havazásra, akkor is lerobbant volna a buszok majdnem fele? Az idei év leghosszabb panaszlevele következik:

Tisztelt BKV Zrt! Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Van mondani/írni valóm bőven, kicsit hosszúra sikeredett a levél, de ez Önök, a BKV miatt alakult így. Nem fogok mocskolódni (pedig indulatok vannak bennem bőséggel) nyugodjanak meg, viszont szókimondó leszek, kritikus hangnemben! Ezen kérem, ne sértődjenek meg, inkább gondolkodjanak el (mert sértődni csak az sértődik, aki tudja, hogy a róla elmondottakban igazság van)! Meg fogja érni, higgyék el!

116 Tovább

Ellopták a karbantartásra szánt pénzt a BKV-nál

Ahogy néhány héttel ezelőtt írtuk, tényleg érik egy metró-tragédia. A fővárosi politikusok és a BKV vezetői az elmúlt években több tízmilliárd forintot talicskáztak ki a közlekedési vállalattól, és ennek eredményével minden nap találkozunk. A cég ezután járatokat csökkentett és elvont több milliárd forintot a karbantartástól. Jelenleg ott tartunk, hogy se alkatrészre, se szerszámokra nincs pénz. A karbantartás teljes hiánya eddig csak a buszokon és a villamosokon volt érezhető, de az utóbbi időben a metró is egyre sűrűbben meghibásodik, leáll, elfüstöl, kigyullad.

Alant két utasészrevételt olvashattok. Az első levél írója egy világítás nélküli, a második szerzője pedig egy két állomás között füstölni kezdő metrón utazott:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV már nagy szintű spórolásba kezdett. Olvasva naponta a Metropolt, minden nap legalább három hirdetés van feladva vagy épp tönkrement köszörűgépet adnak el vagy rossz írógépet, minap használhatatlan villamost, darus kocsit, 405-ös Ikarust. A legújabb, ami szintén szívderítő azaz elcseszett munkaruhák eladása, nagytételben. Mégis kifizették, és most próbálnak túladni rajta. Arra várok, hogy Eleonóra lepedő nagyságú bugyijait mikor értékesítik dedikálva.

146 Tovább

Kevesebben tolakodnának, ha tudnák, mikor jön a következő metró?

Szinte nem telik el úgy hét, hogy valami miatt ne állna le a metró. Amikor újraindul a forgalom, az emberek tolakodnak, egymáson taposnak emiatt a metró is lassabban halad. A körúton, amikor forgalmi zavar után megindul a közlekedés időnként be szokták mondani, hogy a következő villamos 1 perc múlva jön. Az emberek így nem tolakodnak, gördülékenyebben megy minden. A metrónál ezt miért nem lehet? Ha nem tolakodnak, nem nyomorognak az utasok, sokkal előbb helyreáll a menetrend szerinti közlekedés.

Kedves BKV-figyelő!

Jelentem a BKV-nak van humorérzéke

Ma (12.03.) kb. du. 3/4 5-kor várakozunk (az utazó közönség és jómagam) a Batthyány téri metró megállóban (Örs fele). Ebben az időszakban 2-3 percenként kéne járnia a metrónak, ma majdnem 8 percet kellett várni, ami nem amiatt a néhány plusz perc miatt volt kellemetlen, hanem a hatalmas tömeg miatt ami nagyjából félig megtöltötte a megállót.

41 Tovább

Öt eurót csaltak ki a turistától a biztonsági őrök

5 Eurót, azaz közel 1400 forintot kértek el egy turistától a biztonsági őrök a Kőbánya-Kispest metróállomáson. A tájékozatlan külföldi jegyet szeretett volna venni, ezért kért segítséget a biztonsági őröktől, akik segítségnyújtás helyett pénzt kértek tőle:

Kedves BKV-figyelő!

Minap érdekes esetnek lehettem fültanúja a Kőbánya-Kispesti metró hátsó bejáratánál. Munkám miatt minden reggel és este itt kell végig menjek hallottam és láttam már cifrákat de ez az eset különösen felháborított.

A 200E jelzésű buszról leszállva, melyen mindig rengeteg turista érkezik Ferihegyről, szokásomhoz híven baktattam fel a lépcsőn jegyemet szorongatva, hogy majd a 300 milliós végkielégítésekre fittyet hányva én majd lyukasztok. Felérve szembesültem azzal, hogy az egy szem automatánál kígyózik a sor. No, nem baj gondoltam nem sietek, kivárom a sort, ekkor vettem észre, hogy a mögöttem haladó hölgy odaér az biztonsági őrökhöz, akik a szokásos "kedves" modorukkal felszólították a jól ismert kér(d)éssel "Jegyeket, bérleteket!".

87 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek