Kedves Olvasók!
A BKV-figyelő mobil verziója jelenleg nem elérhető, de hamarosan ismét a rendelkezésetekre áll. Türelmeteket kérjük, köszönjük!
Üdv:
a Szerk.
Kedves Olvasók!
A BKV-figyelő mobil verziója jelenleg nem elérhető, de hamarosan ismét a rendelkezésetekre áll. Türelmeteket kérjük, köszönjük!
Üdv:
a Szerk.
Mint arról tegnap már beszámoltunk, a Budapesti Közlekedési Központ ma vágányfelújításba kezdett az 50-es villamos vonalán. Bár a BKK a felújítást jó előre beharangozta és minden csatornánk meghirdette, ma a BKV-figyelő szerkesztői és olvasói hatalmas fejetlenséget tapasztaltak a helyszínen.
A terelések és az átjárók feltúrása miatt a Kispest Kossuth tér és a Lajosmizsei sorompó között 2 kilométeres dugó alakult ki. Az Üllői úton közlekedő buszok és villamospótló járatok menetideje a többszörösére nőtt. Olvasóink a BKV-figyelő élő forgalomfigyelőjén arra panaszkodtak, hogy a Havanna lakótelep és a Kőbánya-Kispest távot 45-50 perc alatt tudták csak megtenni a 136E busszal, de volt olyan utas, aki több, mint fél órát ült a villamospótlón a dugóban.
Abban biztos vagyok, hogy a BKK szakemberei elméreteztek valamit, és az íróasztal mögött a terelés és a pótlás is máshogy nézett ki. Bízunk benne, hogy nagyon hamar lépnek valamit.
Várjuk az észrevételeiteket és a beszámolóitokat, ha Ti is ezen az útvonalon közlekedtek!
Olvasónk szombaton a 16-os buszon elhagyta a mobiltelefonját. Már szinte lemondott róla, de legnagyobb szerencséjére a BKK 153-es számú ellenőre megtalálta a készüléket, és visszajuttatta neki.
Tisztelt BKV!
Szombaton ( jún. 16.) elhagytam a mobilomat a 16-os buszon, és szinte már lemondtam róla. Szerencsére a 153-as ellenőr megtalálta, és visszajuttatta nekem.
Szeretném megköszönni a 153-as ellenőr munkáját. Nem gondoltam volna hogy visszakapom a telefonomat!
Köszönettel: M. Tímea
Tegnap elstartolt a blogunk telefonokra optimalizált portálja a BKV-figyelő Mobil. A lap a blog bejegyzései mellett naponta frissülő menetrendet és élő forgalomfigyelőt is tartalmaz, mely utóbbit reményeink szerint az utasok frissítenek majd.
A portál nagy előnye, hogy minden internetképes telefonon hozzáférhető, tehát azok is könnyen elérhetik a BKV járatok menetrendjeit, akik nem rendelkeznek okostelefonnal. Terveink szerint a portál hamarosan iOS és Android alkalmazás formájában is megjelenik majd.
Használjátok, teszteljétek, és írjátok meg a tapasztalataitokat, észrevételeiteket!
Múlt héten mindenki természetesnek vette, hogy egy buszvezető a talált mobiltelefont visszaadta a tulajdonosának. Olvasónk lánya tegnap reggel a 169E buszon hagyta el a telefonját, amit egy utas megtalált, és leadott a vezetőnek. A mobil ezután eltűnt. A buszvezető azt mondta, odaadta egy idegennek, aki azt állította, elviszi az iskolába. Olvasónk szerint a buszvezető tette el a telefont. (Szerinted tényleg a buszvezető tette el a telefont? A levél végén szavazz!)
Tisztelt BKV-figyelő!
A lányom 2010.01.26-án reggel iskolába menet elvesztette a telefonját a 169E buszon. (rendszáma BPI-996). Egy kedves utas megtalálta és átadta a buszvezetőnek. Ezután a telefon eltűnt! A vezető azt állítja, hogy a buszon oda ment hozzá egy férfi aki azt mondta, hogy ő tudja hol az iskola és elviszi oda. Csak az a baj, hogy Pécelen nem egy iskola van!
A buszvezető oda adta egy teljesen ismeretlennek embernek a telefont. Akit nem ellenőrzött le, nem kért tőle semmilyen iratot. Szolgálatszegést követett el mert neki senkinek sem szabadott volna átadni csak kizárólag hivatalos úton. Nekem több tízezer forint lett a károm. Ők meg majd kivizsgálják közölték. Ami hónapokba is bele telik. Vajon lesz felelőse ennek az ügynek?
Felháborító! Hová tűnik a talált tárgy? Ha jó a tárgy akkor a buszvezető megtartja?
Utolsó kommentek