Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megfőnek az utasok a régi buszokon

Nem tudom, hogy néhány éve az Ikarus 412-es buszokat miért kicsi (10-15 centis) billenő ablakokkal rendelték meg. A kis nyílásokon alig jön be levegő, az utastér hőmérséklete megközelítheti a 35 fokot is. A 435-ösökön nyáron a fűtés is megy, mert a motor hűtővizét a fűtésrendszeresen keresztül az utastérbe vezetik. A ZIU trolikon sem jobb a helyzet, a meleg levegőt ott is az utastérbe nyomják:

Hello BKV-figyelő!

Azért írtam nektek,  hogy leírjam, hogy milyen állapotok vannak a 74-es trolinak  nevezett szauna-járgányokon. A szép új, 5 éves Ikarus 412-es alacsonypadlós trolikon a kinyitható ablakfelületek nagyon kicsik, és ez alapból már kevesebb szellőzést biztosít, de az ablakok többsége már nem is nyitható ki, mert beragadt, szorul, stb. Így meg lehet főni az utastérben. A másik probléma, hogy a ZIU típusú szovjet járgányok fűtenek a 35 fokban is. A ZIU-kon- ez úgy van megoldva, hogy van egy kapcsoló az aljukon, és amikor aknára viszik őket lehet választani, hogy kifelé, vagy az utastérbe fújja a meleget. Nos, a ZIU-k befelé fújják a meleget így az utasok a 35-40 fokhoz kapnak még +5-10et.

A garázsban valamiért nem képesek arra, hogy a kapcsolót átállítsák hogy ne az utasok süljenek ropogósra a trolin. Miközben az utas ugyebár kit szidjon, a hülye sofőrt szidja, hogy ekkora melegben mért fűt a troli mikor ígyis ájuldozni lehet, de a sofőr erről meg nem is tehet.

Üdv: Cs.D.

97 Tovább

Kezdődik a nyári időszámítás

A nyári időszámításra történő átállással kapcsolatos forgalmi változások az éjszakai autóbuszok menetrendjében

A március 28-áról március 29-ére virradó éjszaka 02.00-ről 03.00 órára történő óraátállítással megtörténik a nyári időszámításra történő átállás. Az óránként vagy annál gyakrabban közlekedő éjszakai járatok (906, 907, 908, 909, 914, 921, 923, 930, 931, 940, 950-950A, 956, 960, 973, 979-979A, 996-996A, 997) 02.00 és 02.59 óra közötti indulási időpontjai mindkét végállomásról elmaradnak.

Az órás követésnél ritkább, illetve csak meghatározott időpontokban induló járatok esetében a március 28-áról március 29-ére virradó éjszaka az alábbi változások lépnek életbe:

901: a Közvágóhídtól 1:24-kor és 1:54-kor induló járatok az Óbudai Autóbuszgarázsig közlekednek, a 02.00 és 02.59 óra közötti indulások pedig mindkét végállomásról elmaradnak.

922: a Moszkva téri 2:48 órai és a Budakeszi 2:23 órai indulások elmaradnak.

0 Tovább

Szinte használhatatlan a BKV

Nyáron BKV-zni olyan, mint körfűrésszel dugni, mondták már többen. Sorra kapom a képeket és a leveleket a lerobbant buszokról, felpúposodott sínekről, egyéb hibákról. Sajnos visszaüt, hogy a BKV menedzsmentje fejlesztés és karbantartás helyett reklámokra, szolgálati autókra, végkielégítésekre, magas fizetésekre és tanácsadásokra költi el a pénzt.

Most útközben két lerobbant buszt is láttam egymáshoz igen közel. A Kosztolányin egy piros 7-est, a Közvágóhídnál pedig egy 23-as busz adta meg megát. A villamospótlón persze megint nem ment a klíma, így 50 fok volt:)

Aki teheti a melegben üljön be egy kollégája mellé az autóba, ha ez megoldható, vagy sétáljon egyet, ha árnyékos az útvonal. Mindenesetre kerüljétek a BKV-t, mert kiszámíthatatlan!

Már kedden elétek tárjuk a hét képeit, és videóját egy régebbi képpel együtt.

170 Tovább

Három rövid észrevétel

Csáó BKV-Figy.!

Egy eccerű dolgot osztanék meg veled. Gyakran (naponta 2szer) játok a 277-essel, ami anno 77-eként járt. Természetesen az átszámozás áldozata lett, mint annyi társa. Ami ennek következtében vicces, hogy eltűnt a bkv.hu-ról, a menetrendek oldalról. Persze ez nem egészen igaz, mert (ahogy a csatolt 3 kép közül az uccsó is mutatja) kis kereséssel meg lehet találni...

A dolog pikantéáriája, hogy nem csak átszámozták a járatot, hanem át is variálták a menetredet; a legnagyobb csúcsokban (reggel és délután -munka/iskola jövésmenés!) pár perccel toltak az induláson. Ez mindössze anniyt jelent, h. a Késmárk utcában dolgozók kb. 10-szer ennyit kénytelenek várni...

Röviden ennyi csak, csatolok még ezt-azt,

további jó figyelgetést,
üdv:
KK

Bicikli és busz:
41 Tovább

Buszsofőr vs. autós

Üdv BKV figyelő!

Az alábbi levelet a mai esetem kapcsán küldtem meg a BKV ügyfélszolgálatának (is)

Talán Ti is tudtok kezdeni vele valamit.

Én mindenestre nagyon szomorú vagyok, hohy ilyen emberek vannak ma buszvezető státuszban...

Üdv

Lacy



Tisztelt BKV ügyfélszolgálat!



Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy ma, 2007. szeptember 20. - án délután 17:10 perc körül a XIII. Népfürdő utcában az Árpád híd felé menet kis "afférom" támadt egy arrogáns buszvezetővel.

Az eset tömören:

A BPO 739 frsz 133 járatszámú busz megállt a megállóban. Itt a megálló külön nincs kialakítva, így a szélső sávban áll meg a busz. Előttem két autó és még én aki ebben a sávban folytattam volna később is az utam, a megállt buszt kikerültük, de mikor az én autóm éppen elé kanyarodott volna, a busz elindult, az autóm oldalához veszélyes!! Közelségbe hajtott, dudált, és a sofőr szájmozgásából szemmel láthatóan méltatlankodott amiatt, hogy nem tud elém hajtani, mivel én már beleértem a szélső sávba. Mikor teljesen sikerül vissza térnem a szélső sávba, a sofőr reakciója mindkét kezével a hüvelykujját lefelé fordítva jellegzetes alpári mozdulatokat végzett, mögötte a kb. 40 főnyi utassal.

86 Tovább
«
12

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek