Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Felnyársalta egy gyalogos lábát a sínből kiálló rozsdás vasdarab a Török Flóris utcában

Mentőt kellett hívni ahhoz a gyalogoshoz, akinek felnyársalta a lábát egy sínből kiálló vasdarab a pesterzsébeti Török Flóris utcában. Az esetről egy olvasónk számolt be, ő segített a bajbajutott utason, ő hívott hozzá mentőt, és a kiérkező ápolók tanácsára ő készítette a fent látható képet is. A helyszínt sajnos nem ismerjük, így nem tudjuk, hogy a gyalogos mit keresett a sínen, de olvasónk állítása szerint ezen a szakaszon nincs járda, ezért közlekedett a sínek között a gyalogos.

Tisztelt BKV-figyelő!

Tegnap (06. 15.) sikerült az alábbi történetbe keverednem. Szokásos délután kutyaséta alkalmával töltöttük időnket a futtatóban. Odabicegett egy lány a kerítéshez. Kérte, hogy egy pillanatra menjünk oda. Nagyon halkan beszélt, alig tudtuk kivenni a szavait. Aztán a megdöbbenés. Csurom vér az egyik lábfeje. Kiderült, hogy a villamossínből kiáll egy jókora kard méretű rozsdás darab és ez felnyársalta. Kihívtuk a mentőt. A diszpécser még elmondta, hogy fektessük le, emeljük meg a lábát és szorítsunk rá valamit. Szerencsére 5 percen belül kiértek.

44 Tovább

Lassítja a forgalmat a BKV szolgálatvezetőinek dilettáns rendelkezése?

A fenti képet egy villamosvezető olvasónk készítette a forgalmi lapjáról pár nappal ezelőtt. Mint levelében írja, a munkalapjukon felháborító és hihetetlen utasítás jelent meg a vezetőség részéről az 1-es üzemben, és azóta sem tud napirendre térni felette. Sejtéseik szerint egy  dilettáns utas panaszából ered ez a szintén dilettáns utasítás.

Azt nem tudom, kit néznek nagyobb hülyének, az utasokat vagy a jármű vezetőket? És arra is kíváncsi lennék, ha bármelyikünk végre hajtaná, az utasok vajon mit szólnának ahhoz, hogy emiatt lekésnek mindent? –Kérdi olvasónk.

Az utasítás kinagyításához kattints a képre!

31 Tovább

Hiába szeretnének, nem tudnak jegyet venni a Ráckevei HÉV utasai

Olvasónk, András azon kivételek közé tartozik, akik nem a túlzott ellenőrzés miatt panaszkodnak, hanem amiatt, hogy a Ráckevei HÉV-en ritkán találkoznak kalauzzal. Június 9-én este Ráckevéről utazott Budapestre, de a jegyét nem tudta megvenni, mert a pénztár már zárva volt. Jegyet a vonaton sem kapott, mert egy kalauz sem dolgozott a vonaton. Vajon ez a BKV-nak tényleg megéri?

Kedves BKV-figyelő!

Ma (június 9.) érdekes történet esett meg velem. Este hat után pár perccel megérkeztem Ráckevére a HÉV végállomásra. A váróteremben konstatáltam, hogy már nincs nyitva a pénztár, jegykiadás a vonaton. Felszálltam. Egészen Vágóhídig utaztam, ami 1 óra 10 perces út, de kalauzzal nem találkoztam- nem csak az én kocsimban, hanem az egész vonaton sem volt!

31 Tovább

Igénylik az utasok az átláthatatlan tájékoztató táblákat?

Ez vajon a villamos áramátalakító berendezésének kapcsolási rajza? Akkor mit keres a villamoson, az ablaknál? - morfondírozott Juhász Ernő (27) az 50-es villamoson.

Azt szerette volna megtudni, hányadik megálló a Szarvas csárda tér, ezért kereste tekintetével a BKV járművein megszokott táblát, rajta a megállók nevével. Helyette ezt a színes, áramkörszerű dekorációt találta olyan villamosok megállóinak apró gyöngybetűkkel szedett nevével, amelyek egész máshol járnak.

Sehogy sem tudott eligazodni rajta, ezért inkább segítséget kért utastársaitól, akik eligazították, olvasható a Blikkben.

75 Tovább

Nem válthatták vissza a turisták a rosszul kiadott BKV-bérletet

Olvasónk a Blaha Lujza téren vásárolt bérletet, akkor lett figyelmes arra, hogy a mellette lévő ablaknál turisták veszekednek a jegypénztárossal. Mint kiderült, a vita tárgya két rosszul kiadott BKV-bérlet volt. A turisták Budapest kártyát kértek a pénztárostól, de az 24 órás jegyet adott helyette. Ezzel még nem is lenne akkora probléma, csakhogy a turisták a szelvények kifizetése és átvétele után hiába jelezték a hibát, a BKV-s nem volt hajlandó kicserélni a bérletet.

Még szerencse, hogy a külföldiek időben észrevették a hibát. Ellenkező esetben "szemét mocskos bliccelőnek" lettek volna kikiáltva másnap, és még a pótdíjat is ki kellett volna fizetniük.

A turisták végül egy külföldi párnak adták el a 24 órás jegyüket, a Budapest Kártyát azonban ezután sem tudták megvenni. Mint kiderült, sem a Blahán, sem az Astoriánál nem volt belőle egy darab sem. Üdvözlet a budapesti valóságban!

Tisztelt BKV-figyelő!

Kérem, hogy ha van rá módjuk, az alábbi történet kapcsán felmerülő kérdéseimre válaszoljanak, vagy juttassák el a BKV-ügyfélszolgálatára.

A mai napon (2011.06.11) a Blaha Lujza téri metróállomáson vásároltam teljes árú bérletet 12:17-kor, az ott kapott blokk szerint. A szomszédos pénztárnál veszekedésre, majd kiabálásra lettem figyelmes. Két külföldi veszekedett a pénztárossal, majd az időközben kihívott őrrel is. A vita elfajult, és kiabálás lett belőle, felmerült az is, hogy rendőrt hívnak. Az őr azonban meglátta, hogy figyelem a vitát, és megkérdezte, hogy tudok-e angolul, tudok-e segíteni. Én azt feleltem neki, hogy igen, és megpróbáltam közvetíteni a két külföldi és a BKV alkalmazottai között.

67 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek