Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Köszönet a becsületes BKV-soknak és utasoknak

Sándor levele nem igényel sok kiegészítést... Talán csak annyit, hogy nem történt csoda; mindössze az, hogy néhány ember úgy viselkedett, ahogy mindig, mindannyiunknak kellene. Ha mindig, mindannyian így viselkednénk, no, az már felérne a csodával.

2013. február 11-én, délután fél négy körül szálltam le a metróról az Újpest-Központ végállomáson. Tíz perc múlva a villamoson döbbentem rá arra, hogy a laptopomat a metrókocsiban felejtettem.

Kétségbe esve rohantam vissza a forgalmi irodába! Akkor történt a csoda: a becsületes metróvezető, 16 óra 46 perckor leadta a laptopot, amit egy úgyszintén becsületes utas adott oda neki. A laptopot az utas az üres vagonban találta meg a metró végállomási megfordulása után.

Ezt a csodálatos történetet az állomási diszpécser és a biztonsági őr mondta el nekem, miközben visszaadták az elvesztett számítógépet.

Ezúton mondok hálás köszönetet mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy visszakapjam az elvesztett laptopot. Személyesen szerettem volna megköszönni, de azt mondták, ez nem lehetséges. Ezért azt javasolnám, hogy a becsületes BKV-dolgozókat nyilvánosan dicsérjék meg és kapjanak pénzjutalmat is.

A becsületes megtalálónak külön köszönöm és gratulálok, emberségből jelesre vizsgázott. Amíg ilyen emberek vannak közöttünk - minden probléma ellenére - bizakodva tekinthetünk a jövőbe.

14 Tovább

Majdnem rácsukta az ajtót a babakocsira a buszvezető

Mindannyian ismerjük azt a fanyar BKV-s mondást, hogy aki fut, az sportol, aki integet, az búcsúzkodik, az utas az, aki a megállóban vár. Andi levele azonban azt mutatja, ez sem mindig egyértelmű. Csütörtöki bejegyzésünkben bemutattunk egy a 139-es vonalon dolgozó kötelességtudó, tisztességes buszvezetőt, aki tarthatna továbbképzést a 84E egyik vezetőjének.

Nyilván nem én vagyok az első, sajnos valószinűleg nem is az utolsó ebben a témában, de azért szeretném megírni, ami tegnap velem történt. A helyszin Pestszentimre, vasútállomás megálló, a 84E jelzésű buszra szerettem volna felszállni a 8 hónapos fiammal, ő babakocsiban volt.

Előttem felszálltak páran, majd miután a babakocsit felemeltem, hogy feltegyem a buszra (megfelelő ajtónál álltunk), hallottam, hogy elkezd berregni. Így már nem tettem fel, mivel azt hittem, csak véletlen volt.

De még többen voltunk a megállóban, rajtunk kívül vagy 4-en szerettek volna még ott felszállni, az ajtót mégsem nyitotta vissza, pedig többen integettek, kiabáltak, dörömböltek. Oda se nézett a megállóra a buszvezető!

Hogy lehet ennyire figyelmetlen egy buszsofőr? Simán odacsukhatta volna a babakocsit is akár. És arról ne is beszéljünk, hogy többen lemaradtak a buszról, ott kellett még várniuk, szerintem volt aki emiatt el is késett.

Elküldtem panaszomat a BKV-nak is, aminek persze nyilván semmi következménye nem lesz, de azért hátha.

9 Tovább

A blog új e-mail címe: bkkfigyelo@outlook.com

Kedves Olvasók!

A BKV-figyelő blog sokat használt e-mail címe a mai napon megváltozott. Észrevételeiteket, panaszaitokat, kérdéseiteket mától a bkkfigyelo@outlook.com címre várjuk! 

0 Tovább

Rácsukta az ajtót a leszálló utasra a 99-es busz vezetője

Olvasónk, Gábor, szeptember 20-án a 99-es buszon utazott. A járműről a Delej utcánál szeretett volna leszállni, de az ajtónál beakadt az diplomatáskája, ezért a leszállás egy kicsit lassúra sikeredett. A sofőr a annyira elbambult, hogy az ajtókat a leszálló utasra rácsukta, akinek megsérült a lába, és elesett. Az alábbi levelet küldte a BKV-nak:

Tisztelt BKV!

Nem szoktam embereket beárulni a munkaadóknál, de annyira felháborított ennek az embernek a viselkedése, valamint az a tény , hogy csaknem maradandó sérülést okozott, hogy most mégis megteszem.

Szeptember 20.-n kora délután 1/2 1 körül a Népszínház utcában szálltam fel a 99-s buszra. A Delej utcánál leszállás közben valószínűleg kicsit lassabb voltam a kelleténél mivel diplomatatáskám beakadt és ez lelassított. A sofőr annyira el volt foglalva a hölgy utas nézésével, hogy nem figyelte az ajtót és azt rám-csukva nagyon csúnyán megütötte a lábam és a fájdalomtól elestem.

Nagyon mérges lettem és még a fájdalom is rátett a dühömre ezért kiabálni kezdtem neki, hogy legalább álljon meg és kérjen elnézést vagy ilyesmi! A még továbbutazó egyik ismerősömtől hallottam, hogy a buszsofőr  azt mondta jó hogy a vén hülye nem a busz alá esett mert akkor le sem tagadhattam volna.

Felháborító, hogy amikor emberek ezreinek nincs munkája ilyen teljesen alkalmatlan embert alkalmaznak erre a felelősségteljes munkára! Jelenleg is betegállományban vagyok és amennyiben nem javul a lábam az igen komoly anyagi kiesést jelentene nekem. Követelem, hogy kellőképpen vonják felelősségre ezt az embert, és minderről tájékoztatást kérek Önöktől. Azt hogy bepereljem- e ,még az állapotomtól teszem függővé. Amennyiben nem kapja meg a megfelelő büntetést úgy felsőbb fórumokon fogok érvényt szerezni igazamnak és nem nyugszom amíg ezt az embert el nem távolítják ebből a bizalmi állású munkakörből vagyis ki nem rúgják!

A busz rendszáma ez volt: BPI-293

Rengeteg igazán alkalmas ember szívesen töltené be ezt a munkát!

Tisztelettel: B. Gábor

22 Tovább

Ésszerűtlen menetrend miatt járnak kettesével a 28-as és a 37-es villamosok?

A Pongrácz úti híd átépítése miatt december 4-ig megváltozott menetrend szerint közlekednek a 28-as és a 37-es villamosok. Olvasónk, István alább olvasható levele szerint a villamosok párosával járnak, emiatt nagyon egyenletlen a követés:

Tisztelt BKK és BKV-figyelő!

A Pongrácz úti híd átépítése miatt december 4-ig megváltozott a 28/37-es villamoscsalád menetrendje, és közös szakaszukon csúcsidőben kettesével járnak (személyesen is tapasztaltam), illetve nagyon egyenetlen követési időkkel közlekednek.

És ennek nem lehet magyarázata csak az, hogy a 37V pótlóbuszhoz igazodik a menetrend, hiszen jelenleg a pótlóbuszhoz csak a Blaha Lujza tér irányában igazodik a 37-es villamos menetrendje, az Új köztemető irányában délelőtt 9, délután 12 percet kell várni Kőbánya felső vasútállomáson a menetrend szerint.

A menetrendek tanulmányozása után úgy érzem, hogy sokat lehetne javítani rajtuk úgy, hogy ezzel nem romlana el más viszonylatokkal való kapcsolat. Ha nem is menne a felváltva 1-14 perces követés 7-8 percesre módosítása, akkor legalább valami kompromisszum, pl. 6-9 perces követés. Kérem a menetrendek újragondolását.

A jelenlegi legproblémásabb indulások munkanapokon, összesítve a két villamos indulásait:
Indulások Új köztemetőtől:

7-8 óra között felváltva 1-11 perces követés: 08,09,20,21,32,33,44,45,56,57
15-18 óra között felváltva 1-14 perces követés: 08,09,23,24,38,39,53,54
http://bkv.hu/villamos/37vissza_2.html
http://bkv.hu/villamos/28Avissza.html

Indulások Sörgyártól az Új köztemető felé:
7-8 óra között felváltva 1-11 perces követés: 09,10,21,22,33,34,45,46
16-18 óra között felváltva 3-12 perces követés: 05,08,20,23,35,38,50,53
http://bkv.hu/villamos/37_2.html -> Sörgyár megállóra kattintva
http://bkv.hu/villamos/28A.html -> Sörgyár megállóra kattintva

4 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek