Harmincmilliárd forintot vár a főváros a BKV működtetéséhez jövőre; a tárgyalások Demszky Gábor (SZDSZ) főpolgármester és Bajnai Gordon miniszterelnök között szerdán kezdődnek.
A Fővárosi Közgyűlés MDF-frakciójának vezetőjét, Hock Zoltánt azt követően kereste meg az MTI, hogy kedden Demszky Gábor magához hívta az öt közgyűlési frakció vezetőjét, hogy tájékoztassa őket arról, mi a városvezetés álláspontja a szerdai tárgyaláson.
A főpolgármester azért adott a képviselőcsoport vezetőinek tájékoztatást, mert mióta az MSZP felmondta a fővárosi koalíciót, az SZDSZ kisebbségből irányítja Budapestet, és ezért megegyezésre törekszik valamennyi fővárosi politikai erővel.
Hány milliárd kéne a BKV-ra?
„Gázálarcokat fel, indulunk!”
Az Allee után a BKV is elgázosítja az embereket: Olvasónk a Hűvösvölgytől olyan busszal utazott, aminek az utasterébe beszivárgott a kipufogógáz. A buszvezető tudott a hibáról, de nem állította félre a buszt. Felszállt és csak annyit mondott: „Gázálarcokat fel, indulunk!”
Szeretett BKV-figyelő!
Tegnap délután (2009. november 16.-án) a Hűvösvölgyi végállomáson felszálltam egy járó motorral álló buszra. Mellbe vágott a füst, az utasok forgolódtak, hogy honnan eredhet ez a nagy füstölés. Volt aki a motorra tippelt, mások azt mondták, ez a fűtés! Megérkezett a buszvezető és vidáman mosolyogva köszönt nekünk, aztán kinyitotta a vezetőfülke ajtaját. Mielőtt beült volna hozzánk fordult és így kiáltott: -Gázálarcokat fel, indulunk!-
Azzal bezárta az ajtókat és már repültünk is a hegyek felé.
Minden jót!
Üdv: A. Bella
„Úgy vélik, nekik erkölcsi hatalmasságként kellene fellépni”
Az ellenőröknél kell kezdeni a közlekedési kultúra fejlesztését az állampolgári jogok országgyűlési biztosa szerint. Az ombudsman vizsgálata ugyanis megállapította: a MÁV-nál és a BKV-nál is kifogásolható a jegyvizsgálók durva intézkedése. A bliccelők okozta milliárdos károkat közben mindkét közlekedési vállalat zárt peronrendszerrel orvosolná, erre azonban nincs pénzük.
Szabó Máté, az állampolgári jogok országgyűlési biztosa a hírTV-nek elmondta: visszatérő probléma, mind a BKV mind a MÁV vonatkozásában, hogy az ellenőrök úgy vélik, hogy nekik valamiféle erkölcsi és közjogi hatalmasságként kellene fellépni és megbélyegezni azt, akinek nincsen vagy nem megfelelő a jegye. Hozzátette: ők ezt ott helyben nem is vizsgálhatják, hogy éppen miért nincsen.
A BKV-nál a pótdíjazást is aggályosnak tartja Szabó Máté, amíg nincs minden megállóban automata vagy nem lehet minden járművezetőtől jegyet venni.
Teszteljétek a BKV új weboldalát!
Bár a BKV-figyelő szemfüles olvasói már két hónappal ezelőtt kipróbálhatták a BKV új weblapját, a közlekedési társaság csak múlt pénteken mutatta be hivatalosan az egy éve készülő oldalt. A zártkörű bemutató után most ti, az Index és a BKV-figyelő olvasói találkozhattok először a BKV megújult weblapjának béta verziójával, ha a következő képre kattintotok:
Hejjesírási versenyt nyert a BKV
A Flitatorigát után itt vannak a következő gyöngyszemek: Finnommechanikai Zrt és Egészégház, mindez egy viszonylattáblán:
Utolsó kommentek