Legalábbis a Nemzetüdv Bizottság szerint, akik az alábbi vicces kiegészítést festették a 4-es metró egyik állomásánál lévő paravánra. Vicces, bár még igaz is lehet, főleg ha a DBR-t zsaroló Bamco tényleg kiszáll a metróépítésből.
Kocsirész, hajléktalanoknak fenntartva
Ritka, hogy a körúton a csúcsidőben olyan villamos megy, amin találni még ülőhelyet. Tegnap olvasónk nem csak ülőhelyet, egy egész kocsiszekrényt talált, ahol egy hajléktalanon kívül senki más nem utazott. Az utasokat zavarta a szag, és a csöves jelenléte, mégsem zavarta le senki. Inkább nyomorogtak a villamoson.
Miért nem a kérdésre válaszol az ügyfélszolgálat?
Bár a BKV kommunikációja Regőczi eltávolítása óta sokat javult, az ügyfélszolgálat még mindig szeret mellébeszélni. Olvasónk azért írt a BKV-nak, mert szerette volna megtudni, hogy a Hősök terén miért csak jegyet árulnak a pénztárakban. (Ezt a levelet itt elolvashatod). A BKV válaszában minden benne van, csak az nincs, miért nem árulnak bérletet. Az ügyfélszolgálat levele alatt találod a válaszom.
Tisztelt T. Attila!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Az Önnek okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk a lehetőségeihez mérten mindent megtesz annak érdekében, hogy utasai számára biztosítani tudja a jegy és bérletvásárlási lehetőséget. Budapesten és az agglomeráció területén 65 pénztárunkban, a metró állomások forgalmi ügyeletén, 1353 viszonteladói árushelyen, valamint 264 darab jegykiadó automatából lehet jegyet vásárolni. Ezeken kívül a 69-es villamoson árusít a járművezető jegyet, illetve 60 autóbusz járaton és 15 trolibusz járaton lehet a járművezetőnél jegyet venni.
A bérletek elővételben is megvehetők akár több hónapra is előre, mivel utasaink kérésére, a kezdő dátumot saját maguk határozhatják meg.
Megállóban hagyta az utasokat
A 105-ös busz vezetője a tájékozatlansága miatt nem tudta melyik megállóban kell megállnia, így egy másik megállóban nyitott ajtót, és a busz utasait ott tette ki. A buszra eközben egy másik (ideiglenes) megállóban vártak az utasok. Ott persze nem állt meg, így a 105-ösre várakozó emberek további 20 percet voltak kénytelenek várni a következő buszra.
Tisztelt BKV!
Ma este (2009. március 18.) az alábbi eseményeknek voltam tanúja.
Előzményként elmondanám, hogy a Béke utcát a Gyöngyösi utca és a Róbert Károly körút között újra aszfaltozzák Angyalföldön. Ezen az útvonalon jár a 105 busz, aminek több megállóját emiatt áthelyezték. A Gyöngyösi utcai végállomás felé a Béke téren a megállót előrébb helyezték.
Beszólogatott, kötekedett a biztonsági őr
Állami cégeknél midig van néhány dolgozó, aki elfelejti, hogy a fizetését az adófizetők, az ügyfelek pénzéből kapja. A BKV és a MÁV is ilyen. Vannak olyan ellenőrök, kalauzok, buszvezetők, akik elfelejtik, hogy az utasokért vannak, és nem az utas van értük. Olvasónk egy kötekedő, beszólogató biztonsági őrrel találkozott a Lehel téren, aki minden előzmény nélkül letámadta:
Tisztelt BKV!
Tegnap 2009.03.12 14:12 perckor a Lehel téri metrómegállóban kezelném a jegyemet amikor az egyik ellenőrük a tömegen átkiabálva közölte velem "az úgy nem lesz jó Öcsi" (36 éves vagyok), én még úgy vettem, hogy figyelmességből szól és a jegykezelő nem működik, így átmentem a mellette lévőhöz. Mi alatt kezeltem a jegyem az előbb említett ellenőr gúnyosan megjegyezte, hogy "szórakozzak csak úgyis megnézi a jegyemet". Ettől a ponttól kezdve már nem a figyelmességet éreztem hanem a munkatársuk kötözködő magatartását.
Utolsó kommentek