Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hiába várta az alacsonypadlós buszt

Régebben, amikor nem volt ilyen rossz helyzetben a BKV a közlekedés sokkal kiszámíthatóbb volt. A garázsból minden reggel kiadták az X darab járművet, amire jutott Y darab tartalék. Sajnos mostanában az X darabot sem tudják kiadni, mert rengeteg a használhatatlan gép. Ha egy busz kiesik, nem tudnak helyette tartalékot küldeni, ezért borul az egész menetrend.

Kedves BKV-figyelő!

Bizonyára már sokan írtak róla, mennyire nehéz babakocsival közlekedni Budapesten - most én is hozzátenném a magam történetét.

Két kisfiú anyukája vagyok, a nagyobbik 3 éves, a kicsi 9 hónapos, őt egyelőre egy mélykocsi jellegű nagy babakocsiban tolom, ha megyünk valahová. Ezzel kizárólag alacsonypadlós járműre tudunk felszállni, mert nagyon nehéz, egyedül képtelenség magasra emelni. Így nagyon örültem, hogy az elmúlt hónapokban megjelent buszmenetrendekben jelölik, mikor indul alacsonypadlós busz egy adott vonalon. Ki is használtuk már nem egyszer, hogy időre mentünk ki a buszmegállóba. Tegnap a 98-as busszal terveztünk egy utazást a cipőboltig meg vissza. Odafelé nem is volt gond, jött az alacsonypadlós busz, ám visszafelé - menetrend ide vagy oda -, a 12:09-kor induló buszként hagyományos, régi 3 ajtós busz jött. Kérdésemre, miszerint miért nem alacsonypadlós busz érkezett, a sofőr a vállát vonogatta, de szerencsére megvárta, míg két jólelkű utas segítségével fel-, néhány megálló múlva pedig lekászálódtunk. A dolog azért bosszantott, mert külön ehhez a buszhoz mentünk oda, és a kérdéses megállóban (Újhegy) a következő egy órában még menetrend szerint sem volt esedékes alacsonypadlós busz.

Most elbizonytalanodtam - mi lesz, ha egy hosszabb kirándulást tervezünk, aztán ottragadunk "a világ végén", mert nem jön a menetrend szerinti alacsonypadlós busz?!

Üdv, Kriszta

89 Tovább

Politikai támadást sejt a BKV-vezér

Nem azért támadják egyes körök, mert különféle tanácsadói szerződéseket köt, hanem azért, mert megszünteti a korábbiakat, hogy megakadályozza a BKV kivéreztetését, mondta Kocsis István, a társaság vezérigazgatója sajtótájékoztatón.

Kocsis István az Index által is közölt, időközben a BKV honlapján is nyilvánossá tett tanácsadói szerződésekkel kapcsolatban elmondta, hogy úgy érzi: politikai támadások alatt áll. Hozzátette, véleménye szerint azért támadják, mert csapokat igyekszik elzárni, annak érdekében, hogy a BKV kivéreztetése megszűnjön. Bemutatta, hogy a tanácsadói szerződésállomány a 2007-es 700 millióról 2008-ban 400 millióra csökkent, idén pedig 300 millió körül lesz.

Arról, hogy milyen konkrét személyekről van szó, csak annyit mondott, hogy sejthető, melyek azok a politikai körök, amelyeknek nem tetszik, amit csinál. Konkrét kérdésre válaszolva elmondta, hogy nem Hagyó Miklós főpolgármester-helyettesre céloz, akivel korrekt a munkakapcsolata.

14 Tovább

Rácsukta az ajtót az leszálló utasokra

Vajon milyen lelkivilága lehet annak a metróvezetőnek, aki majdnem minden megállóban azzal szórakozik, hogy a leszálló utasokra rázárja az ajtót, és a felszállásra semmi időt nem hagy? Értem én, hogy sűrűn jár a metró, és sietni kell, de legalább a leszállókat várja meg, ha már a felszállásra nem hagy időt.

Sziasztok!

Érdekes kalandom volt ma (márc. 04.) a 3-as metrón. 18:30 körül igyekeztem haza a Nyugatitól az Árpád híd felé, amikor belebotlottam egy idegbeteg állatba, aki metrót veztett. Az illetőt nem láttam, de egy olyan vonatot vezetett, amelyikben volt egy 3097-es sorszámú kocsi is. Remélem, ennyiből lehet azonosítani, és előveszik, mert amit csinált, az finoman szólva is baleset- és életveszélyes volt.

A vezető úr vagy hölgy minden egyes megállóban eljátszotta a következőt: Még javában kifelé szálltak az utasok a metróból, már mondta is be, hogy „Kérem, vigyázzanak, az ajtók záródnak”. És nem lacafacázott, be is váltotta a fenyegetést. A Nyugatinál rázárta az ajtót egy halom utasra, aztán kinyitotta, majd ismét rázárta egy csomó emberre, így egymás után vagy négy, öt alkalommal. Jött a Lehel tér, ott kb. kétszer játszotta el ugyanezt – nem volt annyi fel- és leszálló. A Dózsa György hagyományosan kis forgalmú megálló, de egyszer azért ott is összejött neki az „utasodacsukós” produkció, az Árpád hídnál pedig aratott. Alig tudtunk leszállni, már zárta az ajtót, aztán odazárta vagy háromszor az utasokat, a kevésbé bátrakat, akik nem mertek a szórakozó idióta metróvezető miatt felszállni, meg végül otthagyta a peronon.

Üdv: Egy utas

205 Tovább

Bértárgyalás: Elmaradhat a BKV-sztrájk

A kötöttpályás szakszervezetek eddigi 7,5 százalékos követelésüket 6,5 százalékra mérsékelték a munkáltató ajánlatára reagálva.

Közeledtek az álláspontok a BKV-bértárgyaláson, miután a munkáltató egy százalékkal megemelte ajánlatát és a szakszervezetek is engedtek egy százalékot követeléseikből - közölték érdekképviseleti vezetők a szerdai egyeztetés után.

Nemes Gábor, a Tömegközlekedési Dolgozók Független Szakszervezeti Szövetségének szóvivője elmondta, hogy a munkáltató 3-ról 4 százalékra emelte az idei bérfejlesztésre tett ajánlatát, amelyre reagálva a buszos szakszervezetek egy százalékot engedtek az eddigi 8 százalékos követelésükből.

Hozzátette: a szerdai tárgyaláson megjelent Kocsis István, a BKV vezérigazgatója is.

Gulyás Attila, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének elnöke elmondta, hogy a kötöttpályás (HÉV, metró, troli, villamos) szakszervezetek az eddigi 7,5 százalékos követelésüket 6,5 százalékra mérsékelték a munkáltató ajánlatára reagálva.

A bértárgyalások pénteken folytatódnak.

(Hírszerző, MTI)

35 Tovább

Miért nem raknak rendet a 28-as villamoson?

Budapesten van néhány olyan járat, amire még nappal sem szállok fel szívesen. Ilyen a 21-es, a 24-es és a 28-as villamos is, ahol már természetesek a hajléktalanok, a dohányzó, szemetelő, hangoskodó utasok, és sajnos a rablások is. Nem tudom, hogy a BKV ezekre a járatokra miért nem tesz biztonsági őröket, a BRFK-val miért nem fognak össze, hogy rendbe tegyék ezeket a vonalakat. Ha rend lenne, talán többen utaznának BKV-n.

Sziasztok!

Naponta vagyok kénytelen igény bevenni a BKV 28-as villamosának extra szolgáltatását. Hál istennek csak 5 megálló erejéig. Ami ezen a járaton uralkodik,az nem emberi szerintem. Az, hogy csövesek hada melegedik a villamosokon már eleve felháborító. De az, hogy olyanok ezek a villamosok,mintha szemétdombon ülne az ember menet közben, megint magáért beszél. Cigaretta csikkek,ide-oda guruló sörösdobozok, zacskók, papírzsebkendők mindenfelé. Múltkor még egy rossz lábas is ott volt hagyva az ülés alatt. Mellékelve két mobiltelefonos kép,hogy beokádva a villamosba,homokkal felszórva utasokat szállít. Még a félbehagyott hamburger is ott volt a földön. Ilyenkor nem kellene félreállni és az okádékot eltakarítani?

Ott megy el a villamos a garázs mellett (Orczy tér),miért nem tudott a vezető kocsit cserélni? Ez a felvétel este 20:17kor készült, tehát még legalább 3órát így közlekedett az adott 28-as villamos.

Köszönöm a lehetőséget!

Máté

115 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek