Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Félmilliós szlogenpályázat

A BKV Zrt. új akciót hirdetett, melyben magánszemélyek nem, csak kreatív ügynökségek vehetnek részt. Cél: Megtalálni a BKV-ra egyáltalán nem illő, hülyék által könnyen megjegyezhető kizárólag pozitív hangvételű szlogent. (Tehát a BKV ellenőr által mondott "Járj autóval te köcsög" szlogent nem lehet beküldeni).

Sajnos a BKV és annak vezetése még mindig a kommunizmusban él. Azt hiszik, hogy a cég logójának lecserélésével, a szlogen megváltoztatásával egy jobb, használhatóbb, szerethetőbb tömegközlekedési cége lesz a városnak. Pedig nem. Nem az új szlogen, és az új logó fogja kihúzni a szarból a BKV-t, hiába adnak ki ilyen célokra felelőtlenül több millió forintot. Egyébként minek van a BKV-nak marketing osztálya, ha egy 4 szavas szlogent nem képesek maguktól kitalálni? Minek erre pályázatot kiírni, minek ezért fizetni?

Mivel a BKV-figyelő számára az utasok, a magánszemélyek a legfontosabbak, várjuk a ti ötleteiteket is! Találjatok ki egy szlogent a BKV-nak. Olyan szlogent ami a valóságnak megfelel, bemutatja a BKV jelenlegi helyzetet, az utasok véleményét helyezve előtérbe. A legjobb szlogen beküldője garantáltan egy BKV-figyelős pólót kap ajándékba! A szlogeneket a hozzászólások között várjuk :)

A BKV közleménye:

187 Tovább

Rángatták, szidalmazták az ellenőrök

Olvasónk barátnőjét azért büntették meg, mert a földalattin 3 perce lejárt jeggyel utazott, teljesen véletlenül. Épp telefonáltak egymással, amikor az ellenőrök megfogták a lányt, rángatták majd szidalmazták, egyszer csak megszakadt a vonal. Olvasónk kocsiba szállt és üldözni kezdte az ellenőröket, akiket megtalált, majd elbeszélgetett velük. Vajon a BKV ellenőrök miért mindig a fizető utasokat cseszegetik? Vajon a 24-es 28-as villamoson is viselkednének?

Kedves BKV-figyelő!

Február 3.-án dél körül hívtam a barátnőmet, aki akkor végzett a fodrásznál és szállt fel épp a földalattira. Beszélgettünk, majd pár megálló után így szól:

- Hú, ellenőrök,tartsd egy picit.

- Ok.

Félszavakat hallottam amikből (meg barátnőm utólagos beszámolójából) összeraktam a beszélgetést:

- Ez a jegy már nem érvényes

+ Hogy-hogy nem érvényes?

- 3-perce lejárt.

+ Akkor kérnék egy újat

- Nem adok

+ Merthogy?

- Személyi igazolványt kérek

+ Mert?

- Megbüntetem

+ Akkor leszállok

- Nem szállhat le!

Nem akarom a beszélgetést részletezni, itt értek a Deák térhez,ahol is a barátnőm leszállt,majd elindult a kijárat felé,majd próbálta folytatni a beszélgetést velem,csakhogy az ellenőrök leszálltak vele, majd utána kiabáltak;

116 Tovább

Buszvezetőre támadtak a rézbőrű utasok

Ismerjük a hülye utasok azon fajtáját, akik indulásjelző megszólalása után, a záródó ajtók közé vetik magukat, majd hangosan anyázzák a buszvezetőt, ha a félig kilógó testükkel a busz kiáll a megállóból. Olvasónk is egy ilyen utassal találkozott. A rézbőrű csoport persze a buszvezetőre támadt, majd a buszt is megrongálták, hogy megmutassák, ki itt a főnök:

Kedves BKV-figyelő!

ez ma (2009.02.05) történet meg velem, 18 óra tájban, a Keletinél a 7-es buszok megállójában (Blaha felé): Piros hetes a megállóba érkezik, emberek leszállnak-felszállnak, buszvezető csenget majd csukná az ajtókat - ám ekkor egy négytagú rézbőrű csoport egyik magas IQ szintű tagja beteszi a lábát a csukódó ajtóba, hogy így érje el, hogy ő még felszállhasson.

Nem volt a busz semmiben sem különleges, inkább tele volt, mint üres, és ingyen sem osztogattak semmit az utastérben. A következő "piroshetes" már mögötte is volt, az után pedig fekete is jött.

Emberünk mégis nagyon fel akart szállni, és a vezető annyit hibázott, hogy nem kísérte figyelemmel végig a tükörből, amíg az összes ajtó becsukódik + 2 perc várakozás a biztonság kedvéért, hanem már állt is volna ki a megállóból (mint már említettem, a következő busz rögtön mögötte jött).

57 Tovább

Megfingatta a BKV pofátlan ügyvédjét

Olvasónk észrevétele 2008. novemberében jelent meg a BKV-figyelőn. Akkor arról írt, hogy a BKV egy kamu büntetést küldött neki, melyben felszólítják, hogy fizessen, mert elkapták a 137-es buszon. A probléma csak annyi, hogy ezt a járatot utasunk nem ismeri, volt bérlete és sosem igazolta senki, nem is magyar állampolgár. Előbb a BKV ügyvédjét kereste meg, aki csak az utas személyes adatainak kiadása után akart kommunikálni. Móni nem hagyta annyiban az ügyet, nem hagyta megát hülyére venni, ezért a fogyasztóvédelemhez fordult, és panaszt tett a BKV és az ügyvédjük miatt. Furcsa módon mindkét fél elállt a követelésről, a büntetést megsemmisítették. A levelezés előzményeiért kattints ide!

Tisztelt Ügyvéd Úr!

A mai napon kézhez kaptam az Ön által küldött.

K1174109 -es ügyiratszámú BKV pótdíj befizetésére szolgáló csekket és válasznyomtatványt.

Valószínűleg valami hiba lehet a BKV rendszerében, mert

1. a 137-es járaton soha életemben nem utaztam 2. 2005.07.05-én nem igazolhattam magam személyi igazolvánnyal, ugyanis személyi igazolványom a mai napig nincs. (Nem is vagyok magyar állampolgár) 3. BKV ellenőrökkel ugyan gyakran találkoztam, de soha senki nem igazoltatott.

Itt most felmerül a kérdés, hogy vajon hogy jutottak a BKV kezébe az adataim ha soha senki nem igazolt. Valószínűleg ha igazoltattak volna, csak útlevelet tudok felmutatni.

Mélységesen felháborít ez az eset, mert azon utasok közé tartozom, aki képes 1 megálló miatt is jegyet lyukasztani!

Tehát: A tartozásom nem ismerem el, és panaszt emelek az adataimmal való visszaélés miatt. Nem is értem, honnan van meg a nevem és a címem a BKV-nek!

Tisztelettel:

Monika F.

Tisztelt Monika F.!

Ezúton tájékoztatom, hogy bekértem a jegyzőkönyv másolatát Megbízómtól, melynek megtekintésére az irodámban van lehetőség. Ez ügyben kérem, szíveskedjen felkeresni a 1132 Budapest, Váci út 30. címen.

Amennyiben úgy gondolja, hogy nem Önt büntették meg, kérem, szíveskedjen igazoló dokumentumokat küldeni - a személyes adatokra vonatkozóan - részemre további adategyeztetés céljából.

Tisztelettel

Dr. Kováts Sebestyén László ügyvéd

Tisztelt Ügyvéd Úr!

Nagyon sajnálom, de mivel naponta dolgozom a 11-ik kerületben, munkaidőben nem tudok Önnél megjelenni és belenézni a jegyzőkönyvbe. Külön megköszönném, ha a jegyzőkönyv beszkennelt változatát átküldené az email-címemre.

Köszönettel,

Monika F.

Tisztelt Monika F.!

Tájékoztatom, hogy a jegyzőkönyvet az személyes adatok egyeztetése és annak egyezősége után áll módomban postai úton megküldeni Önnek. Kérem, szíveskedjen személyazonosságot igazoló dokumentumot küldeni részemre adategyeztetés céljából.

Tisztelettel
Dr. Kováts Sebestyén László ügyvéd

101 Tovább

Pofátlan autósok a Szabadság hídon

Sokszor járok a Szabadság híd budai és pesti végén, nyáron a hídon is szoktam sétálni, nem is keveset. Amióta átadták a hidat a gyalogosaknak és a villamosforgalomnak, sűrűbben járok erre. Legutóbb hétfőn jártam arra, amikor az egyik villamos előtt két autó, egy Suzuki és egy Opel jött le a hídról. A pesti oldalon valószínűleg a villamossínre hajtanak rá, úgy jönnek le a hídról, mert az út még nem készült el.

Ez azért érdekes, mert a híd még nem lett átadva az autósoknak, csak a villamosok és a gyalogosok mehetnek rajta, ahogy már írtam. Akkor mégis miért pofátlankodnak át rajta kocsival? Miért hajtanak rá a villamossínre, miért tartják fel a villamost, amikor semmi keresnivalójuk nincs arra? A rendőrség a BKV-val összefogva büntethetne keményen…

107 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek