"Olcsóbb, környezetkímélőbb a BKV, ráadásul dugóval sem kell számolni"

Személyesen keres meg autósokat a BKV

Nagykörúti megállók
A Nagykörúti villamosmegállók felújításakor arra is figyeltek, hogy az új peronon külön színnel (szürkével) kiemelik azt a részt, ahová a villamos megállásakor az ajtó fog kerülni. Ez egy igen praktikus és jó megoldás, a felszállást is megkönnyítheti, ha az emberek jól helyezkednek el, azonban ez mit sem ér, ha a kolléga rosszul áll be a megállóba.

Nagyívben kerülni a Combínot
Réka már annyira elkeseredett Combino ügyben, hogy egyszerűen nem is száll fel rá. Ő ezt a hűtési megoldást vezette be magánál, talán nálunk is beválna. Aki nem bírja a hőséget, keressen megoldást, válasszon alternatív útvonalat!
Kedves BKV figyelő,
mint a blog rendszeres olvasója és kommentelője, idejét érzem, hogy én is billentyűzetet ragadjak és elpanaszoljam a Combinoval kapcsolatos meglátásaimat. Ez a villamos már nagyon sok kritikát kapott, a blogon is, remélem azért az én történetem is belefér, mert igen tanulságos ám, hogy a napomból feláldozok 20 perc időt azért, hogy mindenáron elkerüljem a 'halálhernyót', ahogy nevezni szoktam. A Keletibe érkezem vonattal minden reggel. Innen kézenfekvő megoldás, hogy ha a Nyugatinál lévő munkahelyemre szeretnék eljutni, felpattanok egy hetes buszra, majd irány a Nagykörút. De amióta szauna állapotok uralkodnak a Combinón, inkább átsétálok a Bethlen Gábor utcába, megvárom a 10 percenként közlekedő trolit és szép komótosan átzötykölődök a Nyugatihoz. Ez jóval hosszabb menetidő, de a Combinón uralkodó viszonyok miatt nem reális alternatíva a 4-6 villamos vonala.

Munkafegyelem
Üdv Mindenkinek!
Mint éves bérlettel rendelkező, jóhiszemű, jogkövető, szerződött partnere a BKV-nak tisztelettel szólnék, hogy ezen a héten olyan csuklós trolibuszon még nem volt szerencsém utazni, ahol - elnézést a kifejezésért, de nincs jobb szó - ne lettek volna sz@rosak az ülések! Most a mellékeveredett rágógumitól úriember módjára eltekintek. Illetve mégsem. Folyamatosan azzal jön itt a pökhendi BKV-s banda, hogy nekik ilyen meg olyan joguk van, meg igazoltatni kell, meg jó lenne helyszíni kivégzésekkel nevelni az utasokat… na akkor!
Állítólag napi 8-10 milla pluszbevétel van a szigorított ellenőrzések következtében, első körben lehetne ennek a töredékéből takarítani egyet-kettőt azoknak, akik előre fizettek a szolgáltatásért.
(Esetleg az elhasználódott kárpitot ki is lehet cserélni, mert amint a mellékelt ábrák mutatják, vandalizmusról szó nincs!) Aztán: szíveskedjenek visszafizetni a bérlet árának mintegy 20%-át, mivel takarításnak évek óta nyoma sincs. Az ilyen állapotú ülések tekintetében szívesen olvasnám az ÁNTSZ szakvéleményét is, mert ez már a járványveszély határát súrolja.

Jegyautomata összefoglaló
Tisztelt blogfentartó!
Pár nappal ezelött fedeztem fel a blogotokat és megtetszettek a felhozott témák és érvek. Sokszor velem is előfordultak kellemetlenségek és az utazás minőséggel kapcsolatos rossz élmények. Egy ilyen kellemetlenséget szeretnék megosztani:
Pár héttel ezelőtt a Deáktéren sz*pkodtunk 22:00h tájban a jegyvásárlással. Mentünk volna kitombolni az éretségi fáradalmait, de a 3mas Metrónál álló ellenőrök és a bezárt jegypénztárak, valamint az egész állomás területén nem működő jegy automaták félórás hátrányba sodortak.
A nem működő jegy automatában "hagyott" pénzt hátra hagyva, úgy döntöttünk, hogy elmeséljük a lent álló "vámpíroknak", hogy ez nem teljesen korrekt amit a cég vezetősége meg enged, hogy a jegyvásárlásra kihelyezett automaták egyike sem működik viszont lent pedig ellenőriznek.
Válasz erre:-Bocsánat, de ez nem az én hatásköröm, és különben is miért nem készültek fel az utazásra korábban? -Mikor kellett volna felkészülnöm? -Hát az utazás megkezdése elött-válaszolta az ellenőr teljes nyugodtsággal -Igen, értem, de ez a "felkészülés" megtörtént volna, ha az automaták-akár egyike is-működtek volna! -hát akkor készüljön föl máskor precízebben és komolyabban!!!-ekkor volt az a pont amikor már nagyon elhúztam volna célom felé és már mindenféle dolog kavargott a fejembe. -Hogy készüljek föl? Melegtea, takaró? Elnézést én tudom, hogy ön igazából leszarja és csak a munkáját végzi, de akkor csak annyit osszon meg velem, hogy merre tudnék jegyet venni ilyen tájban? -Nézzen ön már lejött ide és ez már pótdíj köteles min.10000Ft! De működik fent egy forgalmi iroda HA AZ ESETLEG NYITVA VAN MÉG AKKOR OTT lehet venni!
Korrekt volt a fószer, végül is a munkáját végezte. Viszont a nyannyer a forgalminál keményen fellépett és megpróbálta szarba mosni kicsiny magyar méltóságomat. Hasonló szavakkal elmondta ugyan azt amit az ellenőr oda lent, de a stílus ahogy szólt az már tetemrehívó és fölényeskedő volt. Elő adta azt is, hogy az automaták műszaki állapota nem a BKV hibája mert, az üzemeltetésük jogát kiadta egy alvállalkozó cégnek akik karbantartják és kezelik azokat, tehát a közlekedési társaság nem vonható felelőségre.-Miért nem idejöttek először jegyet váltani?! -Mert nem tudtuk hogy működik ilyen lehetőség. -Hát itt van kiírva...-rámutatott a kólaautomatának tepledő forgalmi iroda aluajtójára amin egy 20x10cm-es retkes matrica "világosította fel" a jónépet, hogy itt bizony jegy és bérlet kapható... -hát ez aztán nagyon figyelem felkeltő... -Uram a túloldalt is van egy-mondta pimasz és alázó fejjel a takarítónőnek látszó iroda vezető, és az ajtó keret másik oldalára mutatott ahol egy kicsit jobban megfakult matrica ugyan azzal a felirattal és ugyan annyira figyelemfelkeltően volt elhelyezve a burkoló lapon... -ennyi? És aki nem ebből az irányból megy a Metró fele?! -Hát...............................................Nem tudom...................megoldja valahogy!
Annyi derült ki számomra, hogy a BKV valamennyit profitál ebből a kommunikációs problémából ami a vállalat és az alvállalkozó között működik...Nem működik->lemegyek, és ha van ellenőr akkor balladás hanglejtésben előadom---persze ha annyira jófej, mint akivel mi találkoztunk akkor működik-->Nincs jegy, levonják a következtetést: visszaeső bliccer->10000HUF zsíros csek->"Köszönjük hogy velünk utaztak. A viszontlátásra"
Velem szerencsére nem ez történt, de nem örültem volna különösebben egy ilyen BKV-s utalványnak! Tanulság: automatából soha mert ezek a mai masinák nem megbízhatóak. Csak a tajparaszt iroda vezetőnél!!!
Bobek3000
Utolsó kommentek