Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hiába integetett és kiabált, otthagyta a busz

Olvasónk néhány napja nagyot szívott a BKV szervezetlensége miatt. Történt, hogy a Csepeli HÉV-vel és a 38-as busszal szeretett volna hazajutni, ahogy mindig. A HÉV-nél a BKV kavart valamit, ezért a szokásos vonat kimaradt. Beállt egy másik a megállóba, ami a BKV-sok szerint megfordul, és visszamegy majd. 5 perc várakozás után kiderült, hogy mégsem, ezért leszállították őket. Végül jött egy vonat, ami nem a megszokott rend szerint közlekedett. Utasunk hiába szeretett volna átszállni a buszra, ami elvileg bevárja a HÉV-et, az becsukta az ajtókat, pedig már ott állt mellette.

Emlékeztek még a néhány nappal ezelőtti bejegyzésre? A buszvezető az egyik vonalon kiugrott boltba, az utasok pedig a buszon várakoztak, amíg bevásárolt. Olyankor nem fontos a menetrend, csak akkor, amikor fél percet kellene várni a csatlakozáshoz futó utasok miatt:

Szia!

Lelkes és rendszeres olvasója a blognak. Az alábbiakban leírnám, hogy mi történt velem tegnap. Szégyenemre a tárgyban említett időben és helyen elöntötte az agyamat az indulat, és torkomszakadtából, féktelenül kikeltem magamból (anyáztam hangosan). Történt ugyanis, hogy tegnap este (04. 04.), szokásomhoz híven siettem a Lágymányosi hídi HÉV megállóba, hogy a Boráros térről menetrend szerint, Csepel irányába induló 21:11-es HÉV-et elérjem és azzal a Szent Imre térig utazzak, hogy ott átszálljak a 21:22-es Lakihegyre menő, 38-as buszra.

A BKV őszi átszervezését örömmel fogadtam, mert így már nem kellett sprintelni a HÉV-től a buszig, hanem így már volt bő 4-5 perc arra, hogy a HÉV-től a kb. 50 méterre levő buszmegállóba mindenki, még a nyugdíjasok is kényelmesen odaérjenek. Csakhogy tegnap este 21:11-kor nem jött HÉV a Boráros tér felől. Ellenben jött Csepel felől. Amint megállt, a hátsó piros lámpák fehérre váltottak. Egy ott kószáló BKV-s dolgozótól megkérdeztem, hogy most akkor ez fog visszamenni Csepelre? Igenlő választ kaptam, így hát többedmagammal átmentünk a másik vágányhoz és felszálltunk. A szerelvény még állt vagy 5 percig, már kezdtünk türelmetlenek lenni, amikor a hangosbemondóban közölték, hogy mégiscsak a Boráros térre megy.

58 Tovább

Villámsebességgel intézkedett a BKV-s

A sok rossz mellé, most jöjjön egy kis jó: Olvasónk a táskáját véletlenül a villamoson felejtette, de ezt csak akkor vette észre, amikor a jármű már kiállt a megállóból. Felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, ahol azonnal intézkedtek, és végül meglett a táska:

Szia BKV-figyelő!

Egy pozitív történetet szeretnék megosztani veletek. A mai napon délelőtt (2009. 05.16.) a párommal a 41-es villamoson utaztunk, majd a Gellért téren leszálltunk, hogy a 47-es villamossal folytassuk utunkat. A leszállás után vettük észre, hogy balga módon a villamos ülésén felejtettük az egyik fontos csomagunkat, a villamos pedig már elment. Egy pillanat alatt paffá lettünk, szinte biztosra vettük, hogy elvesztettük. A csomagban ruhák voltak, de a zsebeikben kb. 25eFt értékben pénz és utalvány volt.

20 Tovább

„Nem dumál, jelez!” –mondta a buszvezető

Olvasónk hiába jelezte leszállási szándékát a 276E autóbuszon, mert a jármű az Ananász utcai megálló mellett olyan tempóban haladt el, mint ha ott nem is lenne megállója. Utasunk szólt a buszvezetőnek, hogy jelezte a leszállási szándékot, le szeretne szállni. Nagy hiba volt, mert ezek után még a buszvezető szólt be az utasnak:

Tisztelt BKV Zrt! Tisztelt BKV-figyelő blog!

A mai napon, 2009. május 15-én az este 22 óra 06 perckor, az Örs Vezér térről induló 276E jelzésű autóbusz vezetőjére szeretnék panaszt tenni. A Rákoscsaba-Újtelep, Naplás út, végállomás előtti szakaszon, nevezetesen az Ananász utcán vészesen gyorsan közlekedett a jármű. Tudtommal 50km/h a legnagyobb megengedett sebesség lakott területen belül, a busz körül-belül 70-80km/h-ás tempó mellett haladt. Sietős is lehetett, mert a leszállási szándékomat ugyan jeleztem a harmadik ajtónál, de a kanyarodás után, ami szintén eléggé lendületesre sikerült, a busz nem állt meg a megállóban, hanem továbbhajtott.

97 Tovább

Re: Színészek mondják majd a megállók neveit

Tegnap reggel megjelent egy bejegyzés a blogon, ahol a földalattira készült új utastájékoztató hangokat hallhattátok. A bejegyzés 10 óra után lekerült a publikus nézetből. Nem azért, mert kiderült, hogy nem igaz amit írtam, hanem mert a BKV szólt, hogy épp a poént készül lelőni.

A cégnél ugyanis kitalálták (elméletileg a publikálás előtt már), hogy miután feltöltötték a hangokat a vonatokra (még nem tudni hogyan) egy játékot indítanak, ahol majd az utasok nyerhetnek, színházjegyeket. Ezért felajánlottam, hogy a játék indulásáig a bejegyzést leveszem a publikus nézetből, nem célom elrontani a BKV akcióit.

Hamarosan egyébként találkozom a cég új kommunikációs igazgatójával is, akitől személyesen meg megkérdezhetem majd, hogy mi indokolja az utastájékoztató hangok lecserélést, illetve, hogy az új paraméterkönyv bevezetése előtt néhány héttel miért nem a változásokat kommunikálják inkább.

30 Tovább

Felszállás közben csinált maga alá a hajléktalan

Megint emelkednek a BKV tarifái, a színvonal ezzel együtt a megszokott módon csökkenni fog. Kevesebb lesz a fizető utas, kevesebb lesz a bevétel, ezért takarításra, karbantartásra és alkatrészekre egyre kevesebb pénz jut majd. (Az alvállalkozók és a tanácsadók nyugodjanak meg, ők ki lesznek fizetve. Elvégre barátokat nem hagyunk cserben).

Olvasónk egy hajléktalannak volt kénytelen utazni a minap a 37-es villamoson. Az úr felszállás közben „befosott”, szagával (és jelenlétével) zavarta az utasokat, ezért a villamosvezető egy utassal együtt letett a járműről. A villamosvezető hölgy szerencsés volt, őt nem verték meg úgy, mint több kollégáját a napokban.

Tisztelt BKV!

Tegnap, 2009. május 13-án a 37-es villamosra (indulás a Blaháról 17:49-kor) a Köztársaság térnél felszállt két hajléktalan. Az egyikük ezután (közben? közvetlenül előtte?) befosott, amitől a villamoson elviselhetetlen bűz támadt. Nem sokkal később a vezető hölgy egy utas segítségével lezavarta a férfiakat a villamosról, de a szag kiszellőztethetetlenül az utastérben maradt.

Kérdéseim a következők:

- Mit kívánnak tenni annak érdekében, hogy az utazási feltételeknek meg nem felelő utasok fel se szállhassanak a járművekre?

- Hogyan kívánják megvédeni (főleg a női) dolgozóik biztonságát abban az esetben, ha több, agresszív, részeg utassal szemben kell fellépniük?

- Miért nincs a BKV-nál egy olyan biztonsági rendszer, amely úgy működik, hogy a vezető beszól a központba: "X utcánál vagyok, az Y megállóba kérek egy egységet"

- És az adott helyen intézkedési jogkörrel ellátott személyek várnák a járművet.

NP

45 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek