Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szervezetlen a gödöllői HÉV pótlása?

Olvasónk, Csaba a gödöllői HÉV vonalán hétvégenként közlekedő pótlóbuszok miatt írt panaszt. Mint azt alábbi levelében írja, a menetrend köszönő viszonyban sincs a valósággal, rendszeres a tömegnyomor és az utaslemaradás, de olyan is volt, hogy a buszvezető elfelejtett megállni. Részletek alább.

Ha a HÉV, metró vagy villamospótlással kapcsolatban bármilyen észrevételeteket, problémátok van, akkor írjátok meg a kommentek között, vagy küldjétek el a bkvfigyelo@gmail.com címre!

Kedves BKV-figyelő!

Mivel rendszeresen szoktam a gödöllői hévvel járni, ezért tudom, hogy mikor mi történik. Ma és holnap (2012. máj. 19-20.) ugye pótlóbuszok közlekednek az Örs vezér tere és Kerepes között. Szokás szerint kifáradtam a Kistarcsai megállóba, ahol megáll a pótlóbusz. A menetrendben meghirdetett 18:57-es busszal szerettem volna hazajutni, Gödöllőre, persze a kerepesi átszállással, mivel a busz csak odáig közlekedik.

Nézem az órámat, 19:01. A busz(ok) sehol. 19:05-kor végre befutott az Auchan betéréssel közlekedő pótlóbusz. Mivel a busz dugig tele volt, ezért úgy döntöttem, hogy megvárom a Kórházi betéréssel közlekedő buszt, ami még nem ment el. Száguldva elment az Auchan betéréses busz (ami tele volt, és min. 50km/h-val hagyta el a megállót, és kb. 100m-el arrább egy zebránál hirtelen fékezett.), vártam, hogy jöjjön a másik. Nem jött. 19:20-kor 30 perc késéssel felbukkant az úton, fel is szálltam rá, és elmentem vele.

Viszont, ami Kerepesen fogadott látvány, valamint ami még a Kistarcsai megállóban láttam, az meglepő. Mind a 4 busz (amivel 18:50 és 19:30 között találkoztam) tömve utasokkal, az emberek feje az üveghez nyomva, összetaposott emberek, és még sorolhatnám, hogy mi minden jellemezte ezeket a buszokat. Valamint megemlíteném, hogy a buszsofőr is volt olyan kedves, hogy a fel, ill. leszálló utasok előtt bezárta az ajtót, majd szépen kiordított, idézem: "Ha el akarjátok érni a hévet, fussatok a busz után" Felháborítónak találtam mindezt, a BKV-nak már küldtem is a panaszt, várom a válaszukat.

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy miért nem tudnak egy hévhez több buszt küldeni, hogy az utasok jobban elférjenek, és lassan ne azt keljen látni egy-egy buszon, hogy összetaposott emberek fekszenek a padlón, a buszsofőr magyarán le se szarja, hogy meg kéne állni a megállóban, vagy hogy nem kéne olyan gyorsan menni, és a fülében nem kéne fülhallgatónak lenni. Mindösszesen csak ennyit akartam megosztani, de lenne még itt miről beszélni, egy-egy pótlás alkalmakkor történő eseményekről. 

Üdvözletem: M. Csaba

3 Tovább

Eközben Budapesten

Esernyőt nyitottak az utasok a BKV egyik Ikarus autóbuszán a tegnapi esőben. Vajon ezért mennyi kötbért szed majd a BKK a BKV-ról? A képet a Facebook oldalunkon osztotta meg egy olvasónk. Várjuk a hasonló felvételeiteket!

9 Tovább

Komoly kötbéreket fizethet a BKV a BKK-nak

Tíz és ötvenezer forint közötti kötbért fizethet a BKV a BKK-nak május 1-től berendezések, felszerelések és tartozékok hiányával kapcsolatban. Fizetni kell a műszaki hibás és a koszos járművek, a rossz hűtő- és fűtőberendezések után is, de ha a járművezető nem mondja be a következő megállót, az is 10 ezer forintjába kerül májustól a BKV-nak. A részletes, 46 pontból álló listát IDE KATTINTVA tekinthetitek meg.

Szakmai észrevételeiteket a kommentek között várjuk!
 

29 Tovább

Hétvégente rendszeres az utaslemaradás a 136E busz vonalán

Olvasónk, Benedek az alább olvasható panaszát az elmúlt hónapban a BKV-nak és a BKK-nak is elküldte, de válaszra sem méltatták. Holott valós problémát vet fel, tényleg sűrűn van utaslemaradás a hétvégente szóló buszokkal közlekedő 136E vonalán.

A BKV-figyelő ezügyben ma megkereste a BKK-t. Várjuk a válaszukat. Ha tudtok még hasonló járatokról, írjátok meg nekünk levélben a bkvfigyelo@gmail.com címre!

Tisztelt BKV!

Ezúton szeretném felhívni a figyelmüket egy nagyon kellemetlen dologra, ami rajtam kívül még sok ezer embert érint. Mint Önök is észrevették, sajnos elkészült a KÖKI Terminál nevű rettenet, ami alapból nem lenne probléma, de sajnos ez a hely egy újabb gyűjtőhelye lett a csellengő-semmittevő plázázóknak, akik sajnos busszal közlekednek eme "szentélybe". Ebből kifolyólag hétvégente igen sokan szeretnénk utazni a 136E autóbusszal, csak sajnos, mivel az szólóként üzemel és nem csuklósként, ezért többször, többekkel előfordul (velem is), hogy egy-két járatot ki kell hagynunk, mert nem férünk fel a buszra.

Én, aki előre megveszem az éves bérletet, kicsit nehezményezem ezt a dolgot; ha lehetséges lenne, akkor az új paraméterkönyv megalkotása során legyenek szívesek figyelembe venni az ezen a vonalon bekövetkezett utasforgalom növekedést (amit egyébként tovább növel a felesleges kispesti Árpád utcai megálló is!) és legyenek szívesek visszaadni a csuklós buszokat hétvégére is, mivel elég sok pénzt áldozok a kényelmes utazási lehetőségemre!

Továbbá szeretném megjegyezni, hogy milyen logikai alapon tették ki a 136E autóbusz KÖKI végállomását a peron végére, holott nagyobb utasforgalmat bonyolít le, mint a 93-s autóbusz, amely ráadásul félóránként közlekedik? Miért kell kisétálni a peron végéig? Értelmetlen és felesleges időpazarlás részemről. Semmilyen forgalomtechnikai oka nincs a dolognak. A kispesti Árpád utcai megállónak sincs semmi értelme, hiszen az 50-s villamos ugyanúgy megáll itt és szintén metrókapcsolattal rendelkezik. Mivel itt megáll a 136E autóbusz, így elveszíti expressz jellegét, valamint nagyobb a zsúfoltság rajta, míg a vele párhuzamosan közlekedő 50-s villamos kihasználatlan. Hol itt a logika? Ráadásul pénzt lehetne megtakarítani, hiszen az autóbusznak nem kellene feleslegesen megállnia az Árpád utcánál...    
           
Tisztelettel, Dr. J. Benedek

3 Tovább

Az ellenőrök elől menekülve érte a halál

Ákos néhány hete busszal indult el otthonról, de nem volt nála jegy. Az ellenőrök meg akarták büntetni, de a fiú a menekülés mellett döntött. A Házon kívül riportja:

5 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek