Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem lehet bérletet venni

Kedves Figyelők!

Már nem először fordul elő, hogy bérletet szeretnék venni a Dózsa György úti metrómegállónál (például ma, október 15-én, hétfőn reggel 9 előtt, mikor máskor?), és a pénztár nincs nyitva, pedig nyitvatartási időben megyek oda, tehát joggal számítnék rá, hogy nyitva is lesz. A megállóban van egy másik pénztár is, ahol viszont bérletet nem árulnak, csak jegyet! Az ott ülő hölgy persze nem tudja, miért nincs nyitva a bérletpénztár, "nem ő a létszámfelelős". A panaszkönyvet sem tudja odaadni, azt csak a bérletpénztárban tudom elkérni, ami be van zárva, ugye.

Tehát, vehetek jegyet, ami ablakon kidobott pénz, nem is kevés. Vagy mehetek a nyugatiba bérletet venni, és remélhetem, hogy addig nem kapnak el az ellenőrök, akiknek hiába magyaráznám, hogy "akartam, de nem tudtam..." ; és már ki is van töltve a csekk.

Szóval csak én járhatok rosszul, amiért a pénztáros néni munkaidőben nincs a helyén.

Üdvözlet.
32 Tovább

Nem tájékoztat a BKV

Ma reggel szerencsére nem kellett bemennem első két órára, így nem szívtam meg a dolgot. De attól még érint a dolog. Arról beszélek, ami az úgyis túlzsúfolt csömöri illetve gödöllői HÉV-vel történt, vagyis MINDEN tájékoztatás nélkül (hangosbemondó, plakátok) megváltoztatta a menetrendet. Erről csak a honlapján adott ki tájékoztatást, amit ugye az ember nem mindennap olvas. A közleményben az áll, hogy csak néhány perces változások lesznek, azonban például csömörre a régi rendszerben 6 és 9 között 6 db szerelvény jár (és mindig tele voltak), míg most csak 4 db. És ezeknek is megváltoztatták a menetrendjét, előretolták negyed órával. Például volt egy HÉV ami 7-kor indult csömörről és sok iskolás használta (köztük én is), mert időben be lehetett vele érni, most azonban 6:42-kor és 7:22-kor indulnak hévek. A 6:42-es korai, azonban a 7:22-es túlságosan késő, azon nem sok iskolás lesz lesznek, mert háromnegyed nyolcra van az Örsön, és negyed óra alatt nem nagyon lehet elérni sehova.

Kérlek adjatok tippeket, hogy  hova lehet menni reklamálni, illetve van-e bármilyen jogcímem (mondjuk szerződésmódosítás a tudtom nélkül) amivel be lehet őket perelni?
15 Tovább

A Villamosvezető telefonál

Újabb levelet kaptunk menet közben telefonáló villamosvezetőről pénteken, most azonban a mikrofon is be volt kapcsolva, így az egész villamos hallotta a beszélgetést.

Kedves Figyelő!
 
Egy nagyon érdekes szituáció esett meg ma reggel a 28-as villamoson.
A Blaha felé tartva, a Kőbányai úton - fülemben a zenével - arra lettem figyelmes, hogy beszélnek a hangszórókból. Kikaptam a kábeleket a fülemből, és ráébredtem, hogy a hangszórókból hangosan és kristálytisztán hallható beszéd a villamosvezető hölgy magánbeszélgetése, melyet a mobiltelefonján bonyolít.
 
A pálya minősége miatt a villamos nagyon lassan halad végig a Kőbányai úton (talán 10 perc), és ez alatt az idő alatt végighallgathattuk, ahogyan a kedves pilótahölgy kellemesen cseveg cégbíróságról, barátokról, talán a barátnőjével. Időközben megálltunk a megállókban, de a hölgy csak beszélt tovább.. A felszálló utasok tátogva hallgatták - mi folyik itt?
 
A mobiltelefonálás tudtommal - magáncéllal, menet közben - szigorúan tilos a villamos vezetőfülkéjében is. De kérdem én - ha már megszegi a szabályt a kedves néni, mi adhat okot arra az ostobaságra, hogy az utastájékoztató mikrofont bekapcsolva hagyja?
 
Az esetet persze megírtam a BKV-nak is - nyilván 2 napon belül jön a válasz a következő szöveggel: a szóban forgó sofőrt figyelmeztettük, puszi.
 
A kérdéses villamos egyébként 9:30 körül ment a Blaha felé a Kőbányai úton, a szerelvény száma 1439.
 
Üdv:
posy
161 Tovább

75-ös troli

 
Kedves BKV figyelő!
 
Van egy probléma ami nem csak nekem okoz szerintem bosszúságot. Ez a probléma a 75-ös trolibusz végállomása a Stadionoknál. Hogy miért is? Mert útban van a busz sávban. Főleg amikor a Hungárián beáll a dugó. A 77-es troliknak ki kell sorolni egy sávot hogy kikerűlhessék a 75ös trolikat és a ha dugó van araszolgathatnak az autósok között. A kisorolás nem csak akkor probléma ha dugó van mert általában a kedves autósok nem akarják beengedni a trolikat.  Tudom hogy ezen a környéken problémás elhelyezni még egy troli végállomást de van megoldás. A 77es trolibusz Ifjuság útjánál lévő végállomás és a tartozkodó bodé között fel kéne számolni a járdán való parkolást és kialakítani egy utat ahol végállomásozhatna a 75ös trolibusz (talán még a 95ös busz végállomása is elférne). Nem kerűlne többe mint átszámozni egy rakat buszjáratot. Tény hogy kicsit majd többet kell gyalogolni a troli végállomásához de az sem megoldás hogy a belváros felé továbbutazók percekig vesztegeljenek a dugóban (megint).
 
6 Tovább

Buszos tájékoztatás

Kedves BKV Figyelő!

Múlt vasárnap reggel utaztam a 173-as buszon, amikor a következő dolog történt. Földöntúli recsegés-ropogás-búgás közepette egyszercsak megszólalt a hangszóró, és egy női hang közölte velünk, hogy a gödöllői HÉV felújítása miatt HÉV-pótló autóbuszok szállítják az utasokat a hétvégén. Miután ezt az infót
megosztotta az utazóközönséggel, újabb eget rengető búgás, recsegés, négy-öt iszonyatosan zajos telefon-foglaltjelzés-hang, majd csend. Egy perc múlva ugyanez - szerencsére kevesebb mellékzörejjel - megismétlődött, immáron a szentendrei HÉV viszonylatában. Valóban muszáj ilyen irgalmatlan csatazajjal bejelenteni a forgalmi változásokat? Nem lehetne kulturáltan, valami kellemes szignállal felhívni a kedves utasok figyelmét, hogy fontos bejelentés következik? Ami azt illeti, ráadásul ez nem is az első eset volt, ugyanez a borzalmas rádiójáték többször is megkísértett már, másik járatokon is.

üdv
drótmalac
29 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek