Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért nem a kérdésre válaszol az ügyfélszolgálat?

Bár a BKV kommunikációja Regőczi eltávolítása óta sokat javult, az ügyfélszolgálat még mindig szeret mellébeszélni. Olvasónk azért írt a BKV-nak, mert szerette volna megtudni, hogy a Hősök terén miért csak jegyet árulnak a pénztárakban. (Ezt a levelet itt elolvashatod). A BKV válaszában minden benne van, csak az nincs, miért nem árulnak bérletet. Az ügyfélszolgálat levele alatt találod a válaszom.

Tisztelt T. Attila!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Az Önnek okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk a lehetőségeihez mérten mindent megtesz annak érdekében, hogy utasai számára biztosítani tudja a jegy és bérletvásárlási lehetőséget. Budapesten és az agglomeráció területén 65 pénztárunkban, a metró állomások forgalmi ügyeletén, 1353 viszonteladói árushelyen, valamint 264 darab jegykiadó automatából lehet jegyet vásárolni. Ezeken kívül a 69-es villamoson árusít a járművezető jegyet, illetve 60 autóbusz járaton és 15 trolibusz járaton lehet a járművezetőnél jegyet venni.

A bérletek elővételben is megvehetők akár több hónapra is előre, mivel utasaink kérésére, a kezdő dátumot saját maguk határozhatják meg.

54 Tovább

Válasz az OBH-tól

Vasárnap publikált, OBH-nak címzett kritikámra meg is érkezett az első reakció, amit Dr. Szabó Máté ombudsman írt. Fogadjátok szeretettel:

29 Tovább

A világ egyik leglassabb sajtóosztálya

A BKV és az utas közötti levelezés eddig sem a gyorsaságáról volt híres. A napokban a BKV sajtóosztálya felszólította a BKV Figyelő szerkesztőit, hogy amennyiben egy cikk tartalmában nem vagyunk biztosak, kérdezzünk tőlük bátran, kerüljük el az esetleges hibás állításokat és a félrevezetéseket.

Múlt hét pénteken a Fix TV híradójában hallottam, hogy a BKV idén a pénztárakba olyan nyomtatókat vesz, melyek a bérletre nyomtatják az érvényesség idejét, így a kézi bérletkitöltés megszűnik. A híradóban szó volt még bérlet automatákról is, melyek beszerzését a BKV 2008 végére ígérte. Ezzel kapcsolatban írtam a BKV-nak, hogy amennyiben igaz a hír kérem, küldjenek egy közleményt. Egy ilyen fejlesztésről be kell számolni.

A sajtóosztály több mint egy hét alatt nem tudta összeszedni gondolatait, vagy csak nehezükre esett volna a blog címére elküldeni azt a levelet, amit mondjuk a Fix TV is kapott?

Megkérném a BKV munkatársait, amennyiben semmibe veszik az olvasóinkat, az indulás óta itt megfordult több százezer embert, az önök utasait, ne szólítsanak fel minket arra, hogy tájékozódjunk a sajtóirodából, főleg ha nem képesek több mint egy hét elteltével sem válaszolni.

Számunkra fontos a gyors tájékoztatás, még ha az önök lelassult világában ez elképzelhetetlennek is tűnik. Ha nem hajlandók együttműködni, mondják meg nyíltan. Köszönjük!

BKV Figyelő szerkesztőség
58 Tovább
123
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek